|
Post by melien on Jul 11, 2008 22:18:47 GMT 2
Lily kon alleen maar knikken. Ze wist niet hoe het nou eigenlijk zat, en ergens was het raar om het niet te weten. "We'll see. Maar zeg eens eerlijk... als je het over kon doen, zou je dan nog precies hetzelfde reageren op Teresia?" Ze keek hem vragend aan. De vraag was voornamelijk afkomstig van nieuwsgierigheid, maar ook wel om er toch uit te komen hoe ze zou moeten reageren. Want op dat moment wist ze niet wat ze nog voor Nigel voelde. Het was allemaal een groot raadsel voor haar.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 12, 2008 15:21:33 GMT 2
WIlliam was even stil terwijl hij nadacht, maar verbrak zijnzwijgen met een zich. "Ja ik zou het precies zo gedaan hebben. Ze zou mij en zichzelf alleen maar pijn gedaan hebben als ik onze relatie voorgezet had. Ik zou haar nooit meer vertrouwt hebben als eerder." Hij glimlachte weer even. "Het was gewoon iets onvermijdelijks. Als ik het toen niet had gedaan, dan zou het een tijdje later wel gebeurt zijn. En misschien zou het haar dan wel zwaarder zijn gevallen en was ik nog bozer geweest dan dat ik nu was."
|
|
|
Post by melien on Jul 22, 2008 16:23:14 GMT 2
Lily luisterde rustig en, ookal kwam het niet zo over, aandachtig. Het klonk zo logisch. Haar ogen keken in de verte. Even zei ze niets, in gedachten verzonken keek ze gewoon voor zich uit. "En toch zit je er mee." zei ze, plotseling weer naar William kijkend. "En niet zo'n beetje ook zo te zien." voegde ze er nog zachtjes aantoe. In haar gedachten hielden twee dingen haar nu bezig. Wat ze zou doen als Nigel terug kwam, en hoe ze William kon opvrolijken.
|
|