Post by Ridje on May 13, 2008 21:25:32 GMT 2
I look at the other students.
They look at me.
They think they know me.
Know what i'm capable off.
What i will do to survive.
They have no Idea.
VRIENDEN
- I know you from somewhere? [Ooit gezien]
- You talking to me now chachi? [Ooit gesproken]
- Sawyer right? [Kennis]
- Howdy. [vriend]
- You again? [vriend van vroeger]
- Timothy, what's the problem? [goede vriend]
- Tim?[beste vriend]
- Thick as thieves [Soulmates]
VIJANDEN
- Ever had a book thrown to your head? [Irritatie]
- That's a lot of books. [jaloers]
- You are bad. [ruzie]
- Go see your parents and stay there in Azkaban. [waren vrienden, nu vijanden]
- Negeer. [niet geïnterreseerd]
- I will find your secret stash. [vijand]
- I know some Centaurs. [ergste vijand]
LIEFDES
- Hi there. [Flirt]
- Only friendship matters right? [vrienden, mischien meer]
- Sawyer is a good name for you. [interesse]
- Maybe he doesn't want to.. [verliefd, durft niet]
- Well i can always try. [verliefd, twijfelt]
- Hey there mister. [hij op haar]
- I like it when you call me sweetheart. [zij op hem]
- We are still young. [ex, mischien...]
- Go away! [ex, hekel]
- Well that was a book you didn't read Sawyer. [ex, vrienden]
- Well i can get used to you.[Relatie]
EXTRA
- We are the best[Mede Zwaddje]
- Damn aren't we young? [Even oud]
- Same year [Zelfde jaar]
- Get that Cup [Speelt ook Zwerkbal]
- They really are annoying [Mede modderbloedjes hater]
- Family for life [Familie]
- Feels like it [Voelt als familie]
- Two different words but so connected [Haat liefde relatie]
Geef:
}}Avatar1{{ ][Avatar2][
Naam:
PB:
Leeftijd:
Afdeling:
Relatie:
Verleden:
Toekomst:
-------------------The list---------------
Naam: Kyra Alice Park
PB: Alizee
Leeftijd: 16
Afdeling: Zwaderich
Relatie: - Tim?[beste vriend]
- Hey there mister. [hij op haar]
- I like it when you call me sweetheart. [zij op hem]
- Well i can get used to you.[Relatie]
Verleden: Ik ken Tim al zolang en al zolang die gevoelens, maar sinds ik hem dit jaar wie zie, slaat mijn hart op hol. Hij laat me veoelen zoals ik me nog nooit heb gevoeld. Hij is alles in dit elven dat ik ooit heb gewild. Hoe vaker ik bij hem ben, hoe gelukkiger hij me maakt.
Toekomst: Ik wil hem nooit meer uit mijn leven. Ik weet neit of ik hem zonder hem door zou willen...
Naam: Draconic Malfoy
PB: Nick carter
Leeftijd: 18
Relatie: - You again? [vriend van vroeger]
- Timothy, what's the problem? [goede vriend]
Verleden: Niet mijn beste vriend, al is hij dat wel een tijd geweest. Helaas, er kwam een periode, waarin ik me afzonderde. Het leek alsof het gewoon echt neit meer klikte tussen ons. Dikke ruzies gehad, elkaar ruim een jaar neit meer gesproken.. en toen weer langzaam aan ene sorot van vriendschap opgebouwd. Volgens mij zit dat nu wel weer goed. Het is ook niet alsof het aan hem lag...
Toekomst: Hangt ervan af denk ik... 'k Kan nogal besluiteloos zijn...
Naam: Cameron Liés
PB: Trent Ford
Leeftijd: 17
Relatie: - Go see your parents and stay there in Azkaban. [waren vrienden, nu vijanden]
Verleden: Waarschijnlijk was zijn verleden verraden aan het meisje waar hij mee ging niet de beste zet die ik had kunnen maken. Nooit gedacht dat iemand zo gevaarlijk kon worden... Sommige dingen kan je beter doen tegen mensen die niet bij je op afdeling zitten.
Toekomst: Niet vermoord worden?
Naam: Katie Marina Deodore
PB: Danielle Harris [kind]
Leeftijd: 11
Afdeling: Zwadderich
Relatie:
- I will find your secret stash. [vijand]
Verleden:
Eigenlijk begon alles al vrij vroeg, een dag nadat Katie op Zweinstein gekomen was. Ze liep de leerlingenkamer in en struikelde over Tim, die waarschijnlijk net iets op wou rapen. Het was eerst een klein ruzietje, totdat - Katie verdenkt hem ervan dat hij haar herkende - Tim 'clown' begon te schreeuwen. Als Katie ergens niet tegen kan is het dat wel, en dat heeft ze dan ook duidelijk gemaakt.
Toekomst:
Waarschijnlijk... geen. Katie ontwijkt hem het liefst, en ongetijweld is dit wederzijds.
Naam: Neema Takala
PB: Megan Foxx
Afdeling: Huffelpuff
Relatie:
- Howdy. [vriend]
- Sawyer is a good name for you. [interesse]
Verleden:
Ze zijn elkaar tegengekomen in de geheime gangen. Zo raakte ze dus aan de praat. Neema boeit het van welke afdeling hij komt. Het klikte vrijwel meteen, of zo voelde zij het. En ze begint zich nu al in het te intresseren...
Toekomst:
Goede vrienden worden, misschien meer. Maar dat zou er wel niet inzitten aangezien ze niet van dezelfde afdeling afkomen
Naam: Mara Obote
PB: Vanessa Hudgens
Leeftijd: 15
Relatie: - Timothy, what's the problem? [goede vriend]
Verleden: Tim en Mara kennen elkaar al jarenlang. Hoe precies weet ze niet meer, in ieder geval zijn ze door de jaren heen goede vrienden geworden. Waarschijnlijk is hij de eerste waar ze naartoe gaat als ze ergens mee zit.
Toekomst: goede vrienden blijven?
Naam: Kaitlin Park
PB: Alexis Bledel
Relatie: - Howdy. [vriend]
Verleden: Ze kennen elkaar natuurlijk van de afdeling, waar ze vaak genoeg kans hebben gehad met elkaar te kunnen praten. Kaitlin mocht Tim al, voornamelijk ook door zijn houding tegenover andere afdelingen, maar kan het ook respecteren dat Kyra hem zo leuk vindt. Ze heeft het idee dat Tim Kyra op het 'goede' pad houdt.
Toekomst: (:
Naam: Thomas Fledger
PB: Jake Gyllenhaal
Relatie: - You again? [vriend van vroeger]
- Go see your parents and stay there in Azkaban. [waren vrienden, nu vijanden]
Verleden: Thomas en Tim konden het eerst altijd vrij goed met elkaar vinden, en gingen vrij goed met elkaarom, totdat het moment kwam dat Thomas hem ervan begon te verdenken dat hij en Mara 'iets' hadden. Noem het waakzaamheid, noem het paranoïde. Thomas is toch nooit echt nórmaal geweest, en verdenkt nu Tim van alles en zal nog wel een keer uitbarsten.
Toekomst: Ik denk dat ze een goed gesprek moeten hebben.
Naam: Mike Larkin
PB: Matt Damon
Afdeling: Zwadderich (waar anders! )
Verleden: Ik had een keer een goede grap voorbereid tegen een stel modderbloedjes, alleen had ik niet alle spullen. Dus ging ik naar Sawyer en vroeg hem om de spullen. Sawyer had denk ik niet verwacht dat ik zo maar op hem af zou lopen. Hij keek mij vragend aan dus heb ik hem gezegt waar ik de spullen voor nodig had. Dat waardeerde hij blijkbaar wel, want ik kreeg de spullen zonder dat ik er verder iets voor hoefde te doen. Sinds dien zijn we vrienden en halen we wel eens samen grappen uit. Vooral bij modderbloedjes natuurlijk.
Toekomst: Vrienden blijven en lekker nog meer leuke grappen uithalen bij nog meer modderbloedjes!
Naam: Shirie Ashinta
PB: Jennifer Lopez
Leeftijd: 18
Afdeling: Griffoendor
Relatie: - Well that was a book you didn't read Sawyer. [ex, vrienden]
Verleden: Een liefde, in een ver ver verleden. Moet tenminste wel twee jaar geleden zijn geweest. Waar ken ik hem van? Oh ja, een van die familie feesten waar ik niet naartoe wil, maar altijd naartoe moet. Niemand is daar familie, ene r lopen vooral zwadjes rond. Vervelend, maar die keer pakte het wel redelijk uit. Leuke jongen. Nog steeds, maar ik kan neit zeggen dat er nog gevoelens zitten. Ik maakte het uit vanwege.... zou wel zijn dat hij begon te vervelen. Arme hij... Moet wel mijn smoes proberen te onthouden. Ik zei natuurlijk dat eht uitging vawege iets anders. Zeggen dat ik hem zat was en een nieuwe wilde jklinkt zo hard... in elk geval zijn we nog vrienden.
Toekomst: Vrienden. Als er geen ruzie komt...
Naam: Reena Cafnin
PB: Mika Boorem
Leeftijd: 15
- You again? [vriend van vroeger]
Verleden: WE waren ooit de beste maatjes. Hij was mijn grote knuffelbeertje, maar sind hij met Kyra gaat, ben ik wat bang voor hem geworden. Hij is zo leif.. maar toch voelt het neit zoals eht deed. Ik weet niet of dat ook voor hem zo is, maar ik vind het jammer. Stomme Kyra... Maar dat mag hij niet weten...
Toekomst: Hopelijk weer vrienden zoals vroeger!!!