|
Post by LAURA ?! on Jul 26, 2008 16:18:42 GMT 2
[/b] zei ze met duidelijk hoorbare sarcasme in haar stem waarna ze even met haar ogen rolde. Kanye wist met aardig veel moeite de pijn in haar been te negeren, maar de pijn die ze voelde was duidelijk te herkennen in de blik die ze trok. [/font][/ul]
|
|
|
Post by Merel on Jul 27, 2008 20:16:51 GMT 2
[/i] Kélian richte zich op en keek Kanye aan. Hij vond het op dit moment leuk om haar sarcasme in de wind te slaan en er juist op door te gaan alsof ze het echt meende. Leedvermaak.. Het deed meestal niks goed aan Kélian. Tenminste, voor andere dan. Hij keek naar Kanye. "Meid echt.. Waarom zeg je zulke dingen dan pas zo laat? Als je meteen gezegt had dat je van pijn hield, had ik al allemaal leuke dingen met je kunnen doen!?." Zei Kélian grijnzend. Het klopte wel. Kélian wist mensen op vele manieren pijn te doen. En niet alleen lichamelijk. Hij liep wat opzij zodat hij niet meer bij de reling stond maar weer voor de trap zelf. Hij keek omlaag op een manier dat een koning naar zijn slaven keek. Hij richte zijn toverstok op. "Als je van pijn houd, kun je het ook krijgen hoor." Zei hij glimlachend. Hij zwaaide met zijn toverstok en mompelde wat. Vervolgens wees hij op de leuning die Kanye vast hield. Deze kraakte hevig en brak toen af en viel naar beneden. Nu had ze niks meer om zich aan omhoog te houden. "Kijk meid.. Zo doe ik jou niks, maar zo doet het jou wél pijn.. Best geniaal bedacht niet?? Al kan het wel veel erger eigenlijk." Zei Kélian bedenkelijk. Zijn toverstok gaf nou weer gewoon licht en je zag dat hij deed alsof hij heel diep nadacht over iets wat pijnlijker was. Nou eigenlijk was dat helemaal niet moeilijk om te verzinnen.. Maar het stond wel leuk die bedenkelijke blik. Daarna grijnsde hij weer gemeen richting Kanye.[/ul]
|
|
|
Post by LAURA ?! on Jul 29, 2008 9:57:43 GMT 2
|
|
|
Post by Merel on Jul 29, 2008 20:12:21 GMT 2
[/b] Zuchte hij terwijl hij haar wat steviger vast pakte zodat ze niet achterover zou vallen. "Oke scheld me straks maar verot, probeer me straks maar van alles aan te doen.. Maar doe éven voor twee minuten niks wat tegen mij bedoelt is... Of we eindigen beide nogal slecht." Zei hij op serieuze toon waarnaar hij zuchte. Waarom kon hij niet tegen huilende meisjes? Hij had haar met zijn rechterarm bij haar rechterarm vastgepakt. Hij ging nu aan haar linkerkant staan en sloeg haar linker arm om zijn schouder zodat ze schouder aan schouder stonden. Zijn rechterhand verplaatste zich nu tot bijna onder haar oksel. Hij ging door zijn knieën en zijn linkerarm deed hij achter haar knieholtes, van beide benen en stond toen op. Zo had hij haar in zijn armen. "Je weegt niet zo heel veel." Gaf hij toe. Hij had al meerdere meiden gedragen en kon haar ook makkelijk houden. Heel even stond hij wat te wankelen maar had toen zijn evenwicht gevonden. Voorzichtig liep hij de kamer in, en hoopte nergens door heen te zakken. Daar legde hij haar op het bed neer en deed meteen al een paar stappen naar achter.. [/ul] [er moet ook nog even wat met Kélian gebeuren vind ik xD ]
|
|
|
Post by LAURA ?! on Aug 29, 2008 17:33:51 GMT 2
[/i] Ze knipperde even een aantal keer achter elkaar en wist met nog een rare 'arm-beweging' zijn toverstok uit zijn zak te vissen -ze moest moeite doen haar tong binnenboord te houden- en deze onopgemerkt in haar mouw te proppen. Opeens voelde ze dat ze op het bed neer werd gelegd, nogal voorzichtig. Ze veegde snel haar tranen weg, die nou toch wel uitgestroomt waren. Hij kon haar zonder toverstok in ieder geval niets meer aan doen, voor even dan. Hij zou waarschijnlijk wel snel genoeg weten dat ze zijn toverstok had bemachtigd. Terwijl ze Kélian aan keek, zonder wat te zeggen, bedacht ze welke spreuk - of vloek - ze tegen hem kon gebruiken om hem terug te pakken. Vele spreuken vlogen door haar hoofd, maar geen een leek de juiste te zijn. Opeens vloog er een spreuk door haar hoofd, vrijwel gevaarlijk, maar wat maakte dat uit? Ze trok zijn toverstok uit haar mouw, richtte deze op hem en riep met moeite uit: ''Lacarnum Inflamarae!'' Meteen vlogen er vele vlammen uit Kélian zijn toverstok, zijn richting in. Geschrokken kneep ze haar ogen dicht, bang om teveel schade te hebben aangericht. [/font][/ul]
|
|
|
Post by Merel on Aug 29, 2008 18:11:32 GMT 2
|
|
|
Post by LAURA ?! on Oct 26, 2008 21:42:26 GMT 2
[/b] Zei ze wanhopig, zoekend en denkend naar een oplossing. Hier zou ze zeker problemen aan overhouden en Kélian zou het verhaal ook nog eens gaan aandikken omdat ze niet bepaald een 'goede relatie' hebben. Ze draaide zich weer naar Kélian toe, die nog steeds in de hoek van de kamer lag. Ze vloekte. ''Man blijf daar niet zo zitten, klootzak!'' Gilde ze. De temperatuur in de kamer begon al aardig te stijgen en het vuur zou niet wachten tot Kanye en Kélian het krijsende krot uit waren. Ze voelde de planken onder haar voeten heet worden en een beetje kraken, oh fijn, dit ging denderen goed. [/font][/ul]
|
|
|
Post by Merel on Oct 26, 2008 21:54:15 GMT 2
[/i]' Naar zijn weten zat hij hier nu onder de brand wonden en de pijn. En dat hij nou ook nog voor de helft bezopen was hielp niet echt met z'n humeur. Wel tegen de brandwonden, maar niet tegen het vuur van binnen. Zo pissig was hij. "Wát verwacht je dan dat ik doe? Ik zit hier opgesloten in het vuur. Heb geen toverstok en letterlijk álles doet zeer ****" [scheldwoord niet voor herhaling vatbaar ] Zei hij op zo'n pissige toon dat menig mens letterijk uit het raam zou zijn gesprongen. Niet dat dat nu zou kunnen ookal had Kanye dat gewild. Hij staarde naar haar en stond toen voorzichtig op. Enkele pijnsteken kwamen naar boven maar via de muur stond hij en keek om zich heen.. Was er nog een mogelijkheid naar buiten? Kélians hersenen gingen als een gek te keer. Hoe konden ze hier uit komen.. Hoé? Hij had in iedergeval zijn toverstok nodig, die was voor haar toch niet zo goed bruikbaar. "Mag ik ten eerste mijn toverstok terug, misschien kan ik wát schade herstellen zodat we eruit kunnen?" Gromde hij naar haar terwijl hij keek van het raam, naar de deur naar het bed. Ze hadden nog maar érg weinig tijd of alles zou in storten.. En dan waren ze nog verder van huis.. Of van St. Holisto..[/ul]
|
|
|
Post by LAURA ?! on Oct 26, 2008 22:06:03 GMT 2
[/b] Kanye wist wel dat Kélian pijn had, meer dan haarzelf want brandwonden leken haar toch wel een tikkie pijnlijker dan een gekneusde enkel of wat dan ook. Ze probeerde zijn blikken te negeren, wat niet zo verassend moeilijk ging gezien er ook vlammen tussen hen in waren gekomen. Ze snoof eventjes toen hij zijn toverstok terug vroeg. Ze twijfelde eventjes, maar besloot toen dat Kélian zijn eigen toverstok waarschijnlijk beter kon hanteren dan zijzelf. Snel en nogal onhandig gooide ze hem zijn toverstok toe en ze voelde zich vrijwel meteen een stuk minder veilig. Oh waar was ze toch weer in beland. Vrijwel zeker was dat ze hier niet zonder brandwonden uit zou kunnen komen. Kanye liep naar de opening/deur van de kamer waar ze in waren en tuurde door de vlammen heen. Ze mompelde wat onverstaanbaars. Ze stak haar hand even uit naar het vuur, maar trok die vrijwel meteen weer terug, veel te heet. [/font] [/ul]
|
|
|
Post by Merel on Oct 26, 2008 22:23:22 GMT 2
[/b] De laatste woorde Brúlde Kélian letterlijk. Hij was echt pissig.. Zó erg pissig. Nou was het ineens hij die alles fout deed? Dankzij haar stonden ze in vuur en vlam. Zij had nog geen brándwondje opgelopen, alleen een beetje pijn aan haar enkel en en en... Kélian ving zijn toverstok en haalde toen een paar keer diep adem. Dit gevolgd door een hoestbui.. Tja overal was roet inmiddels.. Ze moesten hier echt snel weg. Hij richtte zijn toverstok op de grond voor zich zodat er een gat kwam waar hij snel doorheen rende richting Kanye. Zij stond er in iedergeval beter voor dan hem. Toen hij bij haar stond klopte hij nog enkele vlammen uit of toverde ze uit.. Je kreeg het gewoon neit voor elkaar om zonder vlammen hier weg te komen.. "Oké en nu?" Gromde hij, niet in staat om nog maar íets aardigs tegen haar te zeggen. Het was eigenlijk al een wonder dat hij haar niet ter plekke vermoordde. Hij keek in de ronde. Dat was al bijna onmogelijk. De deur was waarschijnlijk niet meer te gebruiken. En het raam dan? Of moesten ze juist door de vloer om hier weg te komen?[/ul]
|
|