|
Post by LAURA ?! on Jul 23, 2008 23:34:04 GMT 2
|
|
|
Post by Merel on Jul 24, 2008 10:35:05 GMT 2
[/s][/i] De Gedachtes van Kélian werkte snel, maar hij zei geen woord, en er stonden al heel wat namen in de lucht. Ook al heet wat doorgekrast. Hij had niet door dat er nog iemand was. Het gekraag dat Kanye had gehoord was echter wel afkomstig van Kélian, die wat anders ging liggen op het bed omdat hij niet lekker lag.[/ul]
|
|
|
Post by LAURA ?! on Jul 24, 2008 11:31:19 GMT 2
|
|
|
Post by Merel on Jul 24, 2008 12:03:41 GMT 2
[/b] vroeg hij op een wat barse toon. [/ul]
|
|
|
Post by LAURA ?! on Jul 24, 2008 22:51:05 GMT 2
[/i] had Kélian gevraagd. Terwijl Kanye even een pijnlijke en moeizame blik trok en zich ondertussen vast hield aan de trapleuning opende ze haar mond: ''Gaat je geen ruk aan - gaat je geen ruk aan en sta daar niet zo te staan en help me liever!'' snauwde ze ietwat te hard en ongeduldig terwijl ze even diep snoof en Kélian chagarijnig aanstaarde.[/font][/ul]
|
|
|
Post by Merel on Jul 24, 2008 23:04:16 GMT 2
[/i] een ruk aan.. En waarom zou ik jou helpen? Vooral als je zo doet..?"[/b] Zei hij nogal vinnig tegen haar. Hij haatte het als iemand zo iets tegen hem zei. Hij wees met zijn toverstok naar de traptree waar ze in vast bleek te zitten. "Auw pijnlijk.. En denk je dat je daar zelf uit komt?" Vroeg hij wat gemeen. Hij keek haar aan en kwam zo tot de conclusie dat hij haar niet kende. Dus het was zeker geen zwadje. Oninteressant dus.[/ul]
|
|
|
Post by LAURA ?! on Jul 24, 2008 23:31:29 GMT 2
[/b] Zijn laatste vraag over wáárom hij haar zou moeten helpen negeerde ze. "Auw pijnlijk.. En denk je dat je daar zelf uit komt?" ... Kanye wist er gewoonweg geen antwoord op te geven, maar die opmerking zorgde er wel voor dat haar handen flink begonnen te jeuken en ze de nijging kreeg om hem een mep in zijn gezicht te geven.
|
|
|
Post by Merel on Jul 24, 2008 23:40:34 GMT 2
[/i] en Z'n irritant rotjoch. Owja en Denkt leuk te zijn, ik ben gewoon leuk. Levenloos ik zit anders nogsteeds.. Hoeveel onzin kun jij uit kramen in 2 zinnen als ik het vragen mag? Er klopt niks van, je denkt heel wat te zijn, je vind je zelf geweldig wil wel stoer doen.. En voor wie? Voor de muur? Sorry meid maarre, als jij het zo graag wil.. Dan mag je van mij gerust blijven zitten. Scheelt mij ook weer een helden daad die ik eignelijk toch niet van plan ben te verrichten. En daarbij.. Je naam kom ik wel te weten.. Want ik weet alles. Of bijna alles, zoals ik al eens zei."[/b] Zei Kelian uiterst droog maar er klonk behoorlijk wat dreiging door. Vervolgens stond hij weer op. "Nou meid jij kan het dus prima zelf... Succes ermee!" Zei hij terwijl hij zich weer omdraaide, zich eventjes wat uit rekte en zijn benen wat strekte, en vervolgens weer naar boven toe begon te lopen. Hoewel hij goed uitkeek dat hij niet ook ergens achter bleef haken of ergens doorheen zou vallen.[/ul]
|
|
|
Post by LAURA ?! on Jul 25, 2008 10:43:40 GMT 2
[/i] Kanye trok even een gezicht. Kélian stond op en liep weer verder de trap op. Kanye haalde even diep adem. ''Vieze klootzak dat je daar bent,'' wist ze nog-net-niet-schreeuwend tegen hem in te brengen. Kanye bracht haar rechterhand weer naar de trapleuning aangezien ze niet bepaald stabiel stond in deze positie. Terwijl ze weer een poging deed om los te komen hinkte ze met haar andere voet onrustig heen en weer. Ze moest goed haar best doen om niet óók met die been vast komen te zitten, want dan zou ze wel héél erg voor schut staan tegenover Kélian. [/ul][/font]
|
|
|
Post by Merel on Jul 26, 2008 1:21:57 GMT 2
[/i] Na die woorden verstijfde Kélian zijn blik naar ijzig koud. "Och toch meisie.. Gaan we schélden? Ik vind dit nou wel heel rot voor je weet je.. Maar je doet het zelf. Want hoe meer jij zo loopt te schelden, des te langer laat ik je zitten.. Offe.." Zei hij waarnaar hij een nogal gemene grijs op zijn gezicht kreeg, wat in Kélian zijn geval nóóít iets goeds kon betekenen. "Of houd je van pijn, Schatje? Want als dát zo is..? Waarom had je dat dan niet eerder gezegt?! Daar kan ik je maar ál te goed mee helpen!"Kélian grijnsde gemeen en keek haar strak aan. Je zou bijna kunnen zeggen dat zijn ogen schitterde. Best wel erg, leedvermaak.. Maar ó het was zó leuk. Om toch maar even zijn standpunt duidelijk te maken, richte hij zich weer op van de reling en wees met zijn toverstok op haar. Nog even keek hij haar vragend aan, misschien werd het zo alleen maar leuker..[/ul]
|
|