|
Post by Ridje on Jul 24, 2008 23:04:31 GMT 2
Stil wandelde Sawyer in de richting van de uilenvleugel. Hij had net ontbeten en was nu van plan om zijn oom en tante een brief te sturen. De brief had hij al af en die hield hij nu stevig in zijn hand vast terwijl hij in zijn andere hand een stuk toast had, hij had deze ochtend geen trek gehad in fruit wat hij normaal nam. De slakken die hij gister had uitgekotst zaten waarschijnlijk nog in zijn gedachten waardoor zijn eetlust niet echt was verbeterd. Kyra had hem dan wel geholpen en hem een beter gevoel gegeven maar het was toch vreemd geweest. Toen hij de uilenvleugel in liep keek hij geiriteerd rond, er waren zoveel van die uilen hier dat hij zijn eigen uil maar moeilijk kon vinden. "Hey verenbaal waar zit je." gromde Tim terwijl hij omkeek. Zijn uil kwam wat lui aangevlogen en lande op Tims arm om hem daarna vrolijk aan te kijken en ook even te krassen. Wat ongeduldig streek hij even over zijn uils kopje waarna hij de brief aan zijn poot knoopte en hem het raam uit stuurde. Tevreden keek hij de uil na waarna hij even ging zitten in het raam.
|
|
|
Post by Merel on Jul 24, 2008 23:09:30 GMT 2
[/b] Zei ze vervolgens vrolijk en toch wat verontschuldigend dat ze het nu pas door had.[/ul]
|
|
|
Post by Ridje on Jul 24, 2008 23:20:29 GMT 2
Voor de korte tijd dat hij alleen was geweest was hij toch in gedachten geraakt waardoor hij Aylin niet had horen binnenkomen. Hij had zelfs de uil niet gemerkt die over hem het raam uit vloog. 'Mischien moet ik vandaag maar wraak gaan nemen. Of ik kan hem volgende week pas terug grijpen, als hij het niet verwacht.' dacht Tim terwijl hij een stel uilen volgde die weg vlogen en nu een zwart stipje waren in de lucht. 'Nouja het maakt niet uit wanneer ik het doe, wraak nemen doe ik zeker weten.' grijnsde hij dan in zichzelf. Toen hij Aylin hoorde keek hij verbaasd om. "Ow hey. Wat doe jij nou hier?" vroeg Tim dan, het was nogal een domme vraag aangezien ze net een brief had verstuurd.
|
|
|
Post by Merel on Jul 24, 2008 23:25:19 GMT 2
[/b] Vroeg ze verontschuldigend. Ze had zo'n vermoede dat hij diep in gedachte was omdat hij haar nieteens had opgemerkt, blijkbaar. "Ick moest evien een brief versturen aan moi soeur. Ick denk dat jij daar ook voor kwam?" Vroeg ze glimlachend. Ze moest toegeven dat ondanks dat beetje stress vanochtend, ze toch erg vrolijk was. Ze draaide zich nog even om om haar uil na te kijken die eigenlijk niet meer te zien was, toen ze zich weer tot Tim richte.[/ul] [ik hoop dat je het begrijpt xD Maar aylin komt (net als flora) uit frankrijk en is hier pas net dus spreekt de taal nog niet goed Hoop dat je het snapt xD Het zelfde als Fleur Delacour in de hp serie ]
|
|
|
Post by Ridje on Jul 24, 2008 23:35:00 GMT 2
"Ja maar dat maakt niet uit. Mijn gedachtes zijn niet zo belangrijk als wat gezelschap." grijnsde Tim waarna hij haar aankeek. Ze sprak dan wel niet goed engels(of nederlands weet ik het XD) maar hij verstond haar prima. Hij had genoeg opgepikt in zijn korte bezoekje aan Frankrijk toen hij 15 was en hij had wel wat boeken gelezen waarin wat Franse woorden stonden. Hij vond het ook nog wel leuk, Frans vond hij een mooie taal. "Nou ik heb geen zus maar mijn oom en tante lezen mijn brieven wel denk ik." lachte Tim kort waarna hij weer naar buiten keek, maar nog wel zodat hij ook naar Aylin kon kijken.
|
|
|
Post by Merel on Jul 25, 2008 9:18:33 GMT 2
[/b] Zei Aylin wat nadenkend maar glimlachte toen. De brief die ze net had verstuurd naar haar zusje was wel weer in het Frans. En zoals je duidelijk kon horen sprak Aylin nog wel een beetje frans. Niet dat ze te trots was om een andere taal te leren, meer omdat zij nog niet zo heel lang op deze school zat ondanks dat ze al 17 was. Ze had hiervoor op Bauxbartons gezeten samen met Flora. Maar Flora was hier eerst heen gegaan, en later was zij gevolgd. Toen Tim weer wat zei was het Aylin haar beurt om wakker te worden uit haar gedachte. Ze was even terug gegaan in de tijd dat ze hier net op school kwam. Ze Glimlachte naar Tim. "Nou ick denk wel dat ze ze lezen 'oor. Ookal krijg je geen antwoord of doen ze alsof ze 'em niet gelezen 'ebben.. Mensen zijn nou een maal erieg nieuwsgierig." Zei ze met een knipoog. Ze zei het alsof ze ervaring mee had.[/ul] [op hogwarts praten ze engels :/ Maar wij nederlands xD tenzij je hem zet op 'Nederlands gesproken 8) ]
|
|
|
Post by Ridje on Jul 25, 2008 12:06:16 GMT 2
Met een glimlach keek hij Aylin aan. "Nou deze gedachtes kunnen wel even wachten, ze zijn niet zo belangrijk als het gezelschap van de franse mensen die hier zitten, en al hellemaal niet als dat franse meiden zijn die ook nog eens knap zijn en in dezelfde afdeling zitten." grijnsde Tim waarna hij Aylin nog even aankeek. Het was natuurlijk maar een grapje, hij vond Aylin dan wel knap maar er was voor hem maar 1 meisje die het knapste was. "Dat hoop ik wel voor ze dat ze ze lezen, anders zal ik eens met ze gaan praten." lachte hij kort. "Nee ze lezen hem wel. Maar mijn tante zal de geen zijn die terug schrijft. Mijn oom doet dat alleen als het iets dringends is." lachte hij vervolgens voordat zijn blik weer naar buiten ging.
|
|
|
Post by Merel on Jul 26, 2008 1:30:55 GMT 2
[/b] Zei ze met een knipoog en ze hoopte dat hij haar had begrepen. "Ick geef toi zekier gelijk dat er knappen mensien op onze afdeling zitten." Zei ze met een glimlach, wat ze moest toegeven dan Tim er zeker niet verkeerd uit zag. Al zei ze van binnen dat de knapste toch helaas wel in Huffelpuf zat, voor haar dan. "Dan moet toi je gedachties vanmiddag in de les maar weer voortzettien, aangezien lessien daar voor zijn, nietwaar?."Vervolgens ging Aylin nog een keer met haar hand door haar haar om er zeker van te zijn dat alles nog goed zat. Toen ze die conclusie had getrokken keek ze weer naar Tim. "Nou gelukkieg lezen ze 'em. Anders 'eb je ook zo'n gevoel dat je tegen een muur aan staat te pratien.. Nouwja schrijvien dan in dit geval. En geef toe, antwoord of post krijgien ís en blijft leuk." Lachte ze uit eigen ervaring. [/ul]
|
|
|
Post by Ridje on Jul 26, 2008 14:14:05 GMT 2
Met een grijns tikte Sawyer even met zijn wijs en middel vinger van zijn hoofd af als een dank gebaar voordat hij weer naar buiten keek. "Sommige zelfs te knap." grijnsde Tim dan doelend op dat enne meisje. Hij nam wel aan dat Aylin wist dat hij niet haar en niet zichzelf(wat?XD) bedoelde. Hij keek haar weer even aan en glimlachte naar haar. "Ja dat zou best goed kunnen, ookal heb ik wel eerst geschiedenis dus dan kan ik niet nadenken maar slapen." lachte hij dan kort. Snel streek hij ook even door zijn haar waarna hij wat uilen uitwerpselen uit het raam veegde. "Nouja die uil van mij kennende zal hij tegen een muur vliegen voordat hij thuis is dus dan schrijf ik inderdaad tegen een muur. Zot beest dat het is. Post is leuk behalve als het een brulbrief is, niet dat ik die krijg." grijnsde Tim dan.
|
|
|
Post by Merel on Jul 27, 2008 19:41:17 GMT 2
[/b] Vroeg ze nieuwsgierig en keek Tim aan. Aylin wist de meeste relaties wel, en was goed bij wat er allemaal gaande was, maar dit wist ze nog niet. Ze ging nog een keer met haar hand door haar haar en keek vervolgens weer naar Tim. "Okie slaap lekker dan alvast. Daarna 'eb je vast tijd om na te denkien. De andiere lessien zijn vást saai.. Be'alve Toverdrankien dan denk ick zo." Zei Aylin nadenkend. Zelf had ze verder vandaag ook niet erg interessante vakken. Veel niks doen dus. Of lol maken. "Oooh arme uil!" Lachte Aylin zo letterlijk was het nou ook weer niet bedoeld. "Tja op brulbrieven ná dan... Is post krijgien toch echt wel leuk.. vooral kado's enzo." [/ul]
|
|