|
Post by Ridje on Jul 30, 2008 12:08:24 GMT 2
Geschrokken keek Sasha naar de 2 voor haar. Ze voelde de tranen in haar ogen schieten waarna ze haar blik afwende. 'Dat is niet waar, vuil secreet. Hoe durven ze.' dacht ze en draaide zich dan om waarna ze het op een lopen zette weg van hier, ze voelde de tranen over haar wangen stromen.
"Boterbier? Eerstejaars mogen nog geen boterbier, daar zijn jullie nog te jong voor. Geef maar aan mij en dan meld ik dit niet aan Professor Sneep." klonk de stem van Sawyer en hij hield zijn hand op waar een klein ventje 4 flesjes boterbier in legde. Met een grijns keek Tim het jonge eerstejaars Pufje na en grijnsde dan gemeen waarna hij naar de 4 flesjes keek. "Zo die Pufjes blijven dom." grijnsde hij dan waarna hij zich omdraaide om naar buiten te lopen terwijl hij een flesje boterbier opende en die aan zijn mond zette, het was mooi weer dus hij was van plan even naar buiten te gaan om daar van zijn nieuwe winst te genieten. Toen hij buiten stond keek hij even rond waarna hij Rachanna, Kélian en Sasha zag. Rustig liep hij richting hun en nam nog een slok uit zijn flesje. Hij zag echter niet dat Sasha zich om had gedraaid en nu weg rende, recht op hem af. Ze rende hem opzij waardoor hij op het gras neer viel recht op zijn achterste, het boterbiertje was uit zijn hand gevlogen en lag nu leeg te druppen in het gras. Kwaad keek hij het Grifje na die gewoon doorrende. "HEY, i'm walking here!" gromde hij haar kwaad na. Stil stond hij weer op en liep naar zijn mede zwadderaars. "Jullie zijn weer bezig geweest zie ik. Boterbiertje?" lachte Tim kort en hield hen beide een flesje voor.
|
|
|
Post by Merel on Aug 29, 2008 14:01:44 GMT 2
[/b] Zei Rachanna grinnikend. "Ach geweldig dit.. Dit is het léven." Zei Kélian alsof hij de 25 miljoen had gewonnen. Ze keken haar beide nog na, en zagen ook Tim aankomen. Ze zagen beide de botsing en aangezien Kélian zijn toverstok nog vast had schoot hij er nog een vervloeking achteraan. Toen Tim bij hen kwam staan liep Rachanna om hem heen en klopte zijn achterkant wat af. "Ach toch, nou lijkt het net of je in de modder hebt lopen stoeien, en das ook niet helemaal de bedoeling niet?" Zei ze glimlachend terwijl ze het gras verwijderde. Toen ze had besloten dat alles eraf was ging ze weer naast hen staan. "Tuurlijk. We konden het niet laten. Het was zo'n 'I love Bergtrol' type." Legde Kélain uit waarmee hij Hagrid en Sasha nogal bijzonder omscheef. "Ow en zo'n biertje kan nooit kwaad." Vervolgde hij grijnzend en ook Rachanna knikte dat ze er wel zin in had. "En heb jij nog wat uitgehaald?" Vroeg hij vervolgens. [/ul]
|
|
|
Post by Ridje on Aug 29, 2008 15:59:49 GMT 2
Met een grijns liep hij richting Rach en Kél. Hij keek Kélians vloek even na maar zag dat hij Sasha op een haar na miste. "Ben je ziek Kél? Je miste, jij mist nooit." lachte hij dan kort en hij keek naar Rachanna die om hem heen liep. Toen hij haar woorden hoorde liet hij zijn hoofd sip zaken en keek naar de grond. "Sorry moeders, ik zal voortaan beter op mijn kleren leten zodat ik schoon blijf." grapte hij dan en keek weer naar Rachanna. Hij grijnsde naar haar en keek dan even van de 1 naar de andere. "Ze zouden die trol op moeten sluiten in zijn huisje zodat hij niet leerlingen kan bederven met zijn ideeen. Maar goed niet dat die Grifjes er slechter of beter op worden." hij zuchte eens waarna hij zijn eigen boterbiertje opende en een slok nam. "Uitgehaald? Ja min of meer, laten we zeggen dat we drinken op iemand anders zijn kosten." lachte Tim dan kort en hij hield zijn flesje de lucht n als een soort proost gebaar. "Op de Pufjes, dat ze maar nooit zo slim mogen worden als wij." grijnsde hij dan.
|
|
|
Post by Merel on Sept 4, 2008 9:37:08 GMT 2
[/b] Zei hij half hoestend. "Misschien voel ik me inderdaad niet goed! Help!!" Hoeste Kélian maar hield het niet lang vol want er verscheen al weer een brede grijns op zijn gezicht. "Misschien moet ik eens een mik-cursus nemen. Zo'n vreselijke fout kan ik me niet nog eens veroorloven." Hij zei het echt alsof zijn hele leven er vanaf hing. Rachanna keek naar Tim toen hij die opmerking maakte tegen haar. "Dat vind ik nou serieus een van de eerste slimme dingen die uit jou mond komen." Zei ze met een knipoog omdat het niet gemeend was. Vervolgens knikte ze. "Tja Griffjes kunnen niet dommer. Wij daarin tegen, kunnen wel gewond raken, beïnvloed raken of nog erger.. Dommer worden." Zei ze met grote ogen alsof dat echt haar grootste angst was. Vervolgens nam ze dankbaar het Boterbiertje aan, net als Kélian. "Ach drinken op andermans kosten is altijd beter." Zei hij grijnzend en stak, net als Rachanna en Tim, ook zijn Flesje in de lucht om met Tim mee te proosten, want met die gedachte was hij het zeker weten eens.[/ul]
|
|
|
Post by Ridje on Sept 4, 2008 19:50:38 GMT 2
Tim lachte kort om Kélian en nam nog een slok uit zijn flesje waarna hij naar de 2 keek. "Nouja ze liep nu weg dus dat is niet al te erg. Als ze op je af kwam stormen had het anders gelegen dat je gemist hebt." grijnsde Tim dan en hij dacht even na. "Maar een mik-cursus kan natuurlijk nooit kwaad. Mischien raak je dan ook eens een grifje die een kilometer ofzo weg staat." grijnsde hij dan waarna hij naar Rachanna keek.
"Denk je? Nouja ik heb soms ook wel eens mijn goede ideeen. Heel soms dan." lachte hij dan. Bij haar opmerking dacht hij weer kort na. "Ja klopt. Ik vraag me soms ook wel af waarom er eigenlijk nog de 3 andere afdelingen zijn, terwijl die alleen maar achteruit gaan." zei Tim dan. "En hebben jullie nog wat gezelligs te vertellen?" vroeg hij dan grijnzend en hij keek Kélian aan.
|
|
|
Post by Merel on Sept 7, 2008 12:44:32 GMT 2
[/b] Zei Kélian bedenkelijk. Dat idee stond hem niet zó heel erg aan. "Maar goed, los van dat. Ik zou het wel vet vinden om van een kilometer afstand grifjes af te kunnen knallen." Vervolgde hij grijnzend. "Heb jij vaker goede Ideeën? Volgens mij mis ik wat.' Zei Rachanna ernstig alsof er een oorlog aan de gang was en zij het niet wist. Vervolgens glimlachte ze weer. "Tja. Afschaffen die handel zou ik zeggen.. Alleen op deze school komen als je het ook echt waardig bent ofzo? Betere leraren dan Bergtrollen?" Somde ze op. Er waren nog wel wat dingen die beter konden, dat was zeker. "Genoeg te vertellen en te bedenken zo te horen, niet?" Zei Rachanna lachend. [/ul]
|
|
|
Post by Ridje on Sept 11, 2008 20:58:27 GMT 2
Hij grijnsde kort naar Kélian. "Zover zouden Rach en ik het niet laten komen toch?" zei hij dan met een blik op Rachanna. Hij richtte zijn blik weer op Kélian en lachte dan. "Ja wie zou er geen Grifjes willen bestoken met vloeken terwijl ze je niet eens kunnen zien." Tim keek weer even van de een naar de ander en liet zich dan in het gras zakken om lekker van de zon te genieten.
"Ja klopt maar die ouwe kerstman, oftewel Perkamentus, vind iedereen waardig. Dat zo'n grootse tovenaar zo blind kan zijn. Grif en Raaf hebben geen toekomst meer, en Pufjes zijn al hopeloos als ze geboren worden." gromde Tim dan. Hij liet zijn flesje even rondraaien in zijn hand en keek kort naar Kélian, hij kon het niet helpen om gelijk even aan Kyra te denken.
|
|