|
Post by Ridje on Jul 24, 2008 23:04:36 GMT 2
Met een korte gepiep ging de deur van Hagrids hutje open en kwam Sasha naar buiten gelopen gevolgd door Muil die hevig blafend tegen Sasha opsprong. Vrolijk krabte ze Muil achter zijn oren waarna ze opkeek naar Hagrid die ook door de deur naar buiten kwam. "Nou meisie het was weer es gezellig, ik ben blij dat je mijn nog wilt helpen me men lessen. Je zal ook wel anderen dingen te doen hebbe." zei Hagrid vrolijk en hij keek naar Muil die blij tegen Sasha's benen stond aangedrukt en ondertussen haar schoenen behoorlijk onderkwijlde. Vrolijk keek Sasha naar Hagrid en glimlachte dan. "Geen probleem professor. Ik ben blij dat ik kan helpen, het is tenslotte mijn favorieten vak." zei Sasha dan blij waarna ze Muil nog een laatste keer achter zijn oren krabte voordat hij door Hagrid weer naar binnen werdt getrokken. "Ik ben blij om dat te horen meisie. Er zijn niet veel leerlinge die het leuk vinen om met beesten om te gaan." zei Hagrid die de deur van zijn huisje sloot nadat hij Muil binnen had gebracht en zijn kruisboog had gepakt. "Nou tot morgen dan professor." zei Sasha blij en ze zei Hagrid gedag waarna ze weer richting het kasteel wandelde terwijl Hagrid richting het verboden bos liep.
|
|
|
Post by Merel on Jul 24, 2008 23:16:22 GMT 2
[/i][/b] immiteerde Kelian Sasha verbazend goed, waarnaar hij in lachen uit barste. "Nouja Kelian, pest dat meisje toch niet zo.. Zij kan er toch niks aan doen dat zo z'n slijmbal is die van achterlijke gore en dodelijke beesten houd? Das namelijk ook mijn hobbie dat weet je toch?" Antwoorde Rachanna tegen Kelian. Ze praatte juist zo hard dat Sasha het perfect kon horen, aangezien ze haar ook voor gek uitmaakte. Ze praatte nog wat door maar dan op zo'n toon dat ze het niet kon horen. Ze hielden er van om een griffje te pesten, vooral als ze zelf al het onderwerp voor hun voette gooide. Met een grijns keken ze beide naar Sasha, waaruit je kon opmaken dat ze het nogsteeds over hen hadden. "Wat denk jij Kelian.. Zou ze zo dom zijn geboren? Of zou ze zo dom zijn geworden?" Vroeg Rachanna grijnzend. "Nou om eerlijk te zeggen meis, denk ik beide." Antwoorde Kelian waarnaar ze beide gemeen lachte.[/ul]
|
|
|
Post by Ridje on Jul 24, 2008 23:50:07 GMT 2
Het vrolijke gevoel was ze opslag kwijt en haar glimlach verdween van haar gezicht, en ze voelde alsof ze een slag in haar maag had gekregen. Verbaasd, kwaad en gekwetst keek ze naar de Zwadjes. "Ga iemand anders pesten, ik heb geen zin in jullie gewauwel. Het klinkt namelijk net zoals een reus die te dom is om hele woorden uit te kramen." zei Sasha terug en ze was zelf verbaasd dat ze het lef had om tegen de 2 in te gaan. "Het maakt me niks uit of ik dom ben, dommer dan jullie alletwee bij elkaar zal het echter niet zijn. In Rusland hadden we slimmere kabouters dan jullie. Trouwens nou ik erover nadenk zitten er meer slimme kabouters in Rusland dan dat er slimme Zwadjes op Zweinstein zitten." zei ze dan waarna ze de 2 kwaad aankeek. Ze was trots op haarzelf dat ze zich nog verdedigde ookal wist ze dat ze hier niet te lang moest blijven voor haar eigen gezondheid. Ze wist dat dit soort Zwadjes haar zo konden vernederen dat ze waarschijnlijk in huilen uit zou barsten, wat bij Sasha niet zo heel moeilijk zou zijn.
|
|
|
Post by Merel on Jul 25, 2008 9:42:02 GMT 2
(rachanna ) [/b] Zei Rachanna die nogal een arrogante houding aan nam. Rachanna had ook nog eens een hele grote Zonnebril op waardoor je niet kon zien hoe ze keek. Kélian ging naast Rachanna staan en keek naar Sasha. Hij keek bijna 'op haar neer'. Figuurlijk zeker, maar Letterlijk ook bijna omdat hij nogal wat groter was. "Zo dus als dit Griffje oorlog wil, kan ze het krijgen ook. Aangezien je ons vergelijkt met de Domste Kabouters zal ik het ook eens even hebben over jóú interligentie.... Ow wacht.. Sórry meid. Die Interligentie is er niet eens.. Ach sorry het spijt me zo dat jou hoofd zó leeg is. OF is hij gevult met zaagzel? Dat kan ook nog." Zei Kélian op een nogal lullige toon. Aangezien het ook lullig bedoelt was. [/ul]
|
|
|
Post by Ridje on Jul 25, 2008 12:38:50 GMT 2
Ze grinikte onhoorbaar in zichzelf toen ze zag dat ze de twee nogal had verrast met haar opmerking. Toen ze echter allebei opstonden keek ze geschrokken wat rond op zoek naar iets of iemand die mischien kon helpen. Stil keek ze naar de grond voordat ze opkeek en de twee zwadjes in de gaten hield. "Er zullen wel meer dingen zijn die jou kunnen verbazen, wist je bijvoorbeeld dat de aarde rond is?" zei Sasha sarcastisch naar Rachanna. "Oorlog? Kom op zeg oorlog met jullie soort is als het oudste kat en muis spel, saai. Laat me gewoon met rust, jullie begonen zelf dus kunnen jullie ook wat terug verwachten." zei Sasha dan, maar toen Kélian nog even verder ging zuchte ze waarna ze hem aankeek. "Ik vergelijk jullie niet met kabouters, dat zou gemeen zijn voor de kabouters aangezien hun slimmer zijn. Geen idee, ik heb nog geen spreuk gevonden waarmee ik in mijn eigen hoofd kan kijken dus zaagsel zou best kunnen. Maar ik ben verbaasd dat jij weet wat dat is laat staan hoe je het uit spreekt. Je kan het waarschijnlijk niet spellen of wel?" vroeg ze dan. Ze was niet erg blij met deze situatie aangezien ze gigantisch in de minderheid was. Ze wou dat ze bij Hagrid was gebleven, hij was het verboden bos in gegaan. Toen ze echter aan Hagrid dacht kreeg ze opeens een plannetje hoe ze deze 2 zwadjes eens goed kon laten schrikken, dat hoopte ze tenminste.
|
|
|
Post by Merel on Jul 26, 2008 1:40:03 GMT 2
[/b] Zei Rachanna op een nogal dreigende en kille toon. En om de zo veel woorden had ze een stap richting Sasha gedaan waardoor ze nu echt voor haar neus stond. Kélian daar in tegen had niet het geduld om nog een praatje met Sasha te houden. Voordat hij er erg in had stond hij al met zijn toverstok op Sasha gericht en schoten zijn ogen echt vuur. Rachanna echter drukte die arm weer naar beneden. "Rustig, jij mag zo. Dan mag je je uit leven.. Bedenk maar alvast een pérfécte grap." Zei Rachanna tegen hem met een valse grijns. Kélian grijnsde ook en liet zijn arm iets zakken waarnaar hij Sasha strak aan bleef kijken.[/ul]
|
|
|
Post by Ridje on Jul 26, 2008 13:46:16 GMT 2
Verbaasd en geschokken keek Sasha naar Rachanna waarna ze een stap naar achter zette. "Jullie begonnen." mompelde ze dan zacht waarna ze haar blik even op Kélian richte. Ze had haar mond al open gedaan om sorry te zeggen tegen de twee voordat ze weer doorhad wie het waren, twee vervelende Zwadjes. Snel sloot ze haar mond weer en keek dan weer naar Rachanna waarna ze haar houding weer veranderde in een ik-ben-niet-bang houding. Ze keek onopvallend langs de twee heen opzoek naar een vriend of in ieder geval iemand die haar kon helpen, maar het leek erop dat ze er dit keer alleen voor stond. Ze keek angstig naar Kélians toverstok en had haar eigen stok willen pakken maar ze was hellemaal verstijf, niet vaak bewonderde ze een toverstok van zo dichtbij als die van Kélian nu was. 'Grap? O nee dat nooit. Ik zal ze wel eens een Grifjes grap laten zien, hoewel ze er waarschijnlijk niet om zullen kunnen lachen.' dacht Sasha terwijl ze haar blik achter de twee richtte, haar blik ging langs de twee en omhoog. "Nou ik zou me maar gewoon met rust laten, dan zal ik vragen of Professor Hagrid jullie niet teveel straf wil geven." zei Sasha dan. Het leek net echt of ze naar Hagrid keek die dan achter Rachanna en Kélian zou moeten staan. Als ze om zouden kijken zou Sasha proberen om weg te komen. Er was natuurlijk een grote kans dat de 2 heel erg kwaad zouden worden, en dan zou ze moeten gaan rennen wilde ze veilig zijn.
|
|
|
Post by Merel on Jul 27, 2008 18:39:10 GMT 2
[/b] Vroeg ze op een nogal geïrriteerde en beledigde toon. Ze pakte haar zonnebril weer maar keek nu naar de buitenkant van de glazen zodat ze zichzelf zag. Eerst ging ze een paar keer door haar haar zodat die in iedergeval goed zat. Vervolgens keek ze via haar glazen achter zich. "Owja tuurlijk.. Ik praat ook altijd tegen denkbeeldige vrienden.. Dûh..' Zei ze verveeld en rolde met haar ogen. Vervolgens zette ze haar zonnebril op haar hoofd. Kélian besloot Sasha terug te pakken met haar eigen grappen. Hij keek ineens heel onschuldig naar iets wat zich achter Sasha zou bevinden. "Aah professor Sneep. Ook zo aan het genieten van het prachtige weer? Of zou u anders dit Grifje straf willen geven? Ze valt ons namelijk lastig.. " Zei Kélian en deed net alsof hij tegen Professor Sneep praatte..[/ul]
|
|
|
Post by Ridje on Jul 27, 2008 20:38:04 GMT 2
Wat geschrokken over haar beledigingen keek Sasha naar Rachanna met een blik van Hoe-durf-je. Ze vond het niet fijn als Zwaddjes zo over Hagrid spraken, ze vond de halfreus juist heel aardig, hij was lief en vriendelijk wat ze niet van Sneep kon zeggen. "Nouja dan heb je in ieder geval nog iemand die met je praat." zei Sasha dan richting Rachanna. Ze wou Hagrid beledigen? Nou dan kon ze ook een paar vuile opmerkingen terug krijgen. Het probleem was dat Sasha zo de Zwaddjes alleen maar kwaad maakte. Ze keek Kélian wat verveeld aan. Ze wist wel zeker dat hij probeerde hetzelfde uit te halen als wat zij net ook probeerde. "Sneep geniet niet van prachtig weer, hij is een net een vampier. Alleen maar in zijn kerker. Dus probeer niet hetzelfde als ik." mompelde ze dan waarna ze even naar het gras staarde voordat ze weer naar de twee keek. (kan je haar niet even uitschelden ofzo merel? dan raakt zij verdrietig en dan kan ik Tim erin gooien XD)
|
|
|
Post by Merel on Jul 29, 2008 20:29:22 GMT 2
[hoe stoer Komt voor mekaar! ] [/b] Ratelde Rachanna.. Tja als je er zo om vroeg, kon je het krijgen ook. "Rachanna die heeft ze wel gehad. Ik zou ook wel met haar nemen.. Maar ja, na een leuk avondje ook meteen weer dumpen.. Zo iemand is alleen maar goed om als slet te spelen, daar blijft het bij." Vulde Kélian Rachanna aan. Tja hij kon er ook wat van. Rachanna grijnsde terwijl ze zich helemaal in haar sas voelde. "Owja en dan nog iets kind.. Waag het nog een keer ons zo te beledigen. Als je dat doet.. Hou ik Kélian niet in toom.. En je wil niet weten hoe erg dat is.. Of juist wel.. Naja vraag dan een paar van die modderbloedjes in jou afdeling.. Die hebben erváring genoeg!" Zei Rachanna terwijl ze Sasha met een val-dood-blik aan keek.[/ul]
|
|