|
Post by Krista - on Aug 8, 2008 16:59:36 GMT 2
Evan had diep in zichzelf na staan denken over zwerkbal en andere. De opmerking van Elvira had hij niet gehoord, net als het antwoord wat Sasha daarop had gegeven. Verder had hij de voetstappen van Joey en Shirie ook niet gehoord, maar werd nu wel wakkergeschud door de schreeuw van Shirie. Verbijsterd keek hij op en draaide zijn hoofd om, en schraapte dan zijn keel. "Is er iets?" vroeg hij langzaam, bijna ongerust, alsof er iets ergs was gebeurd. Hij strompelde richting Shirie en keek over haar schouder mee naar het tijdschrift, en fronste zijn wenkbrauwen even. Hij herkende haar op de foto, maar wat ze daar deed, wist hij niet.
|
|
|
Post by melien on Aug 9, 2008 16:16:24 GMT 2
Elvira keek verbaasd naar Evan. Uit die jongen viel ook niets op te maken. Nou ja, misschien dat Anne even echt bij moest draaien, dat het dan weer normaal zou zijn. Ze reageerde niet op het feit dat hij neit reageerde, maar wendde haar aandacht weer naar Sascha. "Maakt niet uit. Jij mag het kiezen. Wat doe je nou het liefste om bepaalde dingen te vergeten?" vroeg ze grijnzend. Ergens wist ze het antwoord wel, maar het was niet aan haar om het te zeggen. De binnenkomst van Shierie en Joey ging weliswaar niet onopgemerkt langs haar heen, maar ze besteedde er ook geen aandacht aan. Pas toen Joey haar aansprak draaide ze zich rustig om en keek de jongen aan. "Ook hallo. Heb je je pillen vanochtend neit genomen ofzo?" vroeg ze kalm. Van binnen moest ze echter grinniken om zijn begroeting.
|
|
|
Post by Ridje on Aug 11, 2008 14:51:30 GMT 2
Met een grijns keek ze naar Elvira. "Meestal ga ik dan sporten, of winkelen." lachte ze dan kort voordat haar blik op Joey viel. "Je vergeet Strazdje." lachte ze dan weer terwijl ze Joey kort onderzocht. Het was russisch voor hallo. Kort grinikte om Elvira's opmerking naar Joey voordat ze verbaasd naar Shirie keek die behoorlijk tekeer ging. Ze probeerde te kijken naar het tijdschrift maar door haar hevige bewegingen kon ze het niet zien. "Wat is er?" vroeg ze dan. Ze wist niet goed wat ze moest doen en keek naar Elvira om te zien wat haar vriendin hier van maakte maar zo te zien reageerde El niet op Shirie. Verbaasd liet ze zich weer naar achter zakken in haar stoel en dacht kort na voordat haar blik weer naar Shirie gleed.
|
|
|
Post by greenlightning on Aug 19, 2008 14:02:10 GMT 2
'Ze... ze...' tierde Shirie en wierp eht tijdschrift van zich af. 'Ze zeggen dat ik met een of andere jongen ben gesnapt nadat ik uit de kleedkamer kwwam, hem gezoend heb en vervolgens ben gevlucht, alsof niemand het mocht weten. Alsof ik ooit zoiets zou doen! Die jongen was gewoon een oude vriend die ik toevallig tegenkwam en die op me had staan wachten. Nou doen ze net alsof ik met en jongen een kleedkamer in duik en en...' Ze slaakte een zucht en keek op naar Evan. 'Je ziet er niet echt vrolijk uit. Wat is er met jou?' Vroeg ze hem. Haar moment van frustratie was voorbij, dus nu warena dnerenw eer belangrijk. Ze merkte ook toen pas de mensen op die in de kamer zaten. Ze glimalchte naar hen, maar hield haar aandacht bij Evan.
Joey lachte. 'Daar hoor jij me aan te helpen herrinneren, weet je nog?' zei hij grijnzend tegen Elvira, voor hij zich weer op de bank liet zakken. Hij keek vragend naar Sasha. 'Strazdadje?' vroeg hij neit begrijpend. 'Welke taal is dat? het klinkt leuk.' Hij was veel te opgewekt om teleurgesteld te zij dat Shirie al zo snel over haar frustratie heen was. 'Ik ben Joey trouwens. Wie ben jij? Ik heb je heir nog neit gezien.' Ze was een mooi meisje. Bijna te mooi. Steeds vaker had Joey de vervelende momenten dat er meisjes kwamen die zijn type waren. Hij was kieskeurig, maar misschienw as dat alleen op Cuba geweest...
|
|