Post by » Jasmijn « on Aug 2, 2008 13:23:53 GMT 2
Mike Larkin
[/b][/size][/center]
Friends
» Eh...hehe...Hóé heette je ook al weer? {Ooit gezien}
» Eey Mike, hoe is het nu? {Kennis}
» En? Nog leuke grappen uitgehaald? {vrienden}
» Ik weet een goede grap! {Goede vrienden}
» En? Wie wordt ons volgende slachtoffer? {Beste vrienden}
» Wat zou ik zonder jou moeten?! {Blood Brothers/Sister}
» Eh...hehe...Hóé heette je ook al weer? {Ooit gezien}
» Eey Mike, hoe is het nu? {Kennis}
» En? Wie wordt ons volgende slachtoffer? {Beste vrienden}
» Wat zou ik zonder jou moeten?! {Blood Brothers/Sister}
Enemies
» Ach hou toch op! *draait zich om* {Niet geïnteresseerd}
» Nou moet je ophouden! {Irritatie}
» Uh...Haaii. *rent zo snel mogelijk weg* {Bang}
» Help? Iemand? {Wordt gepest}
» Doe jij ooit wel eens iets anders dan pesten? {Jaloers}
» Haha, wat ben je toch leuk! {Ruzie}
» Dit flik je me niet nog eens! {Vijand}
» Als ik jou nog eens tegen kom ben je dood! {Aardsvijand}
» Nou moet je ophouden! {Irritatie}
» Uh...Haaii. *rent zo snel mogelijk weg* {Bang}
» Help? Iemand? {Wordt gepest}
» Doe jij ooit wel eens iets anders dan pesten? {Jaloers}
» Dit flik je me niet nog eens! {Vijand}
» Als ik jou nog eens tegen kom ben je dood! {Aardsvijand}
Lovers
» WOW! Moet je hem zien! {Geïnteresseerd}
» Heb jij misschien nog tijd over? Voor mij? {Flirt}
» Dat ik het ooit met hem heb willen hebben! *kijkt vies* {Ex, vijanden}
» Het is beter zo. {Ex, vrienden}
» Misschien...Ooit... *droomt* {Ex, misschien...}
» Kom eens dichterbij, schatje? {Hij op haar}
» Zal ik het hem nu vragen? {Zij op hem}
» Jou wil ik nóóit meer kwijt! {Relatie}
[b]Naam;[/b]
[b]Leeftijd;[/b]
[b]Pb;[/b]
[b]Afdeling;[/b]
[b]Relatie;[/b]
[b]Geschiedenis;[/b]
Naam; Kaitlin Park
Leeftijd; 16
Pb; Alexis Bledel
Afdeling; Zwadderich
Relatie; » Eey Mike, hoe is het nu? {Kennis}
» WOW! Moet je hem zien! {Geïnteresseerd}
Geschiedenis; Kaitlin kent Mike zowiezo via de afdeling, waar ze elkaar wel tegenkomen en een praatje met elkaar maken. Ze respecteert zijn 'modderbloedjes' haat en vind hem ook nog eens aantrekkelijk. Verder denken ze over vrij veel dingen hetzelfde, en dat vind Kaitlin natuurlijk ook leuk.
Naam; Kyra Alcie Park
Leeftijd; 16
Pb; Alizee
Afdeling; Zwaderich
Relatie; » En? Wie wordt ons volgende slachtoffer? {Beste vrienden}
Geschiedenis; Wonder boven wonder, een jongen waar Kyra niet op viel. Ergens wel geinteresseerd, maar ze wist van de geheime "liefde" van haar zusje af en dat was haar heilig. Ze besloot maar contact emt hem te maken, gewoon om zeker te zijn of deze jongen haar zusje wel waard was. Dat bleek hij en als vriend is hij goud waard voor haar. Ze keert zich neit snel tot hem, maar dat doet ze nooit. Ze heeft hem in elk geval geaccepteerd als "vriendje" van kaitlin, al is het nog niet zover. Ze ahd de flirt pogingen van Mike naar Kaitlin allang opgemerkt en probeert het zelfs te stimuleren. Als ze iets wil, dan is het Mike en haar zusje als een koppeltje.
Naam; Draconic Malfoy
Leeftijd; 18
Pb; Nick Carter
Afdeling; Zwaderich
Relatie; » Nou moet je ophouden! {Irritatie}
Geschiedenis; Ooit waren we vrienden, maar als je als vriend een grap uithaald, moet je wel zorgen dat een vriend niet de dupe ervan wordt! Ik kan er dus echt neit tegen als mensen hun behoeftes op mij uiten. Er lopen genoeg grifjes rond. Als hij te achterlijk is om het verschil tussen mij en een hufje te zien, dan hoop ik dat hij voorlopig uit mijn buurt blijft. Eikel...
Naam; Reena Cafnin
Leeftijd; 15
Pb; Mika Boorem
Afdeling; Zwaderich
Relatie; » Misschien...Ooit... *droomt* {Ex, misschien...}
Geschiedenis; Hevige leifde zou je het kunnen noemen. Ik was volledig van de wereld door hem.. maar helaas. Ik had hem misschien van te voren meoten vertellen dat ik verloofd was. Hij waardeerde het niet dat ik dat voor hem verzwegen hield en vandaar dat het uitging. Ik kan veel zeggen, maar ergens zitten er tocxh echt nog gevoelens. Ik weet dat hij valt op Katilin, waar ik me stiekem aan erger, maar nu hij neit meer boos op me is, zal ik als vriend toch wel blij voor hem meoten zijn. Of zoiets. In elk geval doen alsof...
Naam; Cameron Liés
Leeftijd; 17
Pb; Trent ford
Afdeling; Zwaderich
Relatie; » Wat zou ik zonder jou moeten?! {Blood Brothers/Sister}
Geschiedenis; Al vanaf het eerste moment klikte het tussen hen. Cameron wist alles van Mikes grappen af, maar hield eht altijd stil, tegenover iedereen. Dat is ook waarom Mike hem is gaan vertrouwen. Des te beter voor Cameron, want hoe meer iemand hem vertrouwd, hoe meer hij weet. Hij vertrouwd Mike ook, zo goed als hij dat kan. Toch blijft het het grappig vinden om te flirten. Niemand die zeker weet op welk geslacht hij valt en tegenover Mike houdt hij er graag in dat hij bisexueel is en erg op hem valt. Het is niet waar, maar het blijft een leuke grap.
Naam; Timothy Sawyer Ford
Leeftijd; 17
Pb; Josh Holloway
Afdeling; Zwadderich
Relatie; » En? Nog leuke grappen uitgehaald? {vrienden}
Geschiedenis; Mike ken ik wel, hij was ooit eens naar me toe gekomen met de vraag of ik wat spullen had voor zijn volgende grap, eerst had ik hem verbaasd aangekeken voor het lef dat hij had om iets aan mij te vragen. Maar toen ik door kreeg dat de grap richting een stel modderbloedjes ging heb ik hem maar de spullen gegeven die hij nodig had, voor niks ook nog. Nouja als hij nog meer nodig heeft dan zegt hij het maar, na die eerste grap heeft hij mijn respect gewonnen en dat is niet zo heel snel gedaan. Mocht hij ooit hulp nodig hebben dan moet hij het maar zeggen.
Naam; James van der Bildt
Leeftijd; 17
Pb; James Franco
Afdeling; Zwadderich
Relatie; » En? Wie wordt ons volgende slachtoffer? {Beste vrienden}
Geschiedenis; James is nog niet zo lang op hogwarts, maar meteen bij aankomst kwam hij Mike tegen. Eerst hebben ze elkaar wat te proberen te intimideren om even te laten zien dat er niet met hen valt te sollen. Toen die periode eenmaal voorbij was, werden James en Mike goede vrienden. Ze haalden vaak geintjes uit en plande feesten. James heeft wel het idee dat hij Mike kan vertrouwen en waardeert hem, wat nogal veel voor James is. Nu zijn ze vaak samen te vinden.
Naam; Shirie Ashinta
Leeftijd; 18
Pb; jennifer Lopez
Afdeling; Griffoendor
Relatie; » Eey Mike, hoe is het nu? {Kennis}
Geschiedenis; Zoals al die zwads, ken ik ook Mike al uit eht verleden. Mike was ene van die jongetjes waar ik me aan ergerde. Ik pest hem nog steeds door met hem te flirten, maar zowel qua innerl;ijk als qua uiterlijk vind ik hem niks. Hij is te... ja ik ken eht woord er niet voor. Althans, neit in het Engels. Hij shcijnt ene vriend te zijn van James. Fijn... Dat kan nog wat worden. James zou neit geinteresseerd zijn in alles wta ik te vertellen heb over Mike, maar misschien andersom wel. Nogal vervelend. Mike kent me tenslotte al een lange tijd... In elk geval, hij is vervelend. Ik kan wel emt hem praten, maar hou he gesprek altijd kort. Al van kleins af aan. Hij was altijd.. een vervelend aanhangsel.
[/ul]