|
Post by » Jasmijn « on Aug 4, 2008 11:29:49 GMT 2
(ik heb ff geen inspiratie! sorry voor de korte post...)
Mike grinnikte. "Het maakt mij niet uit wie het is, zolang het maar één van de modderbloedjes is. Zolang het modderbloedjes blijven is er voor ons geen gevaar." Zei hij hopend Mara een beetje op te vrolijken. Het idee alleen al, geen modderbloedjes meer die rond dwalen door de school, maakte hem blij. Dan kon hij Zweinstein eindelijk eens zien zonder al die vervelende modderbloedjes. Dan was de school eindelijk een keer gezuiverd.
|
|
|
Post by greenlightning on Aug 4, 2008 11:31:01 GMT 2
'Ik ben wél romantisch. Zie je?' Glunderend stapte Draconic de leerlingenkamer binnen. Zijn blik lag op het kleine meisje dat hem hoofdschuddend volgde. Ze rolde met haar ogen en grinnikte. 'Toe, doe niet zo flauw, Drake. Ik heb nooit gezegd dat je het niet bent. Alsjeblieft. Je bent vervelend.' Ze gaf hem een speels duwtje emt haar schodeur, voor ze de mensen om haar heen zag. Haar blik viel op katilin en haar adem stokte ene moment, voor de geveinsd glimalchte en gedag zei. Ze liep naar Mara toe en liet zich naast haar neerzakken, veilig tussen Mike en Mara in, weg van haar kwaadaardige nichtje.
'En alsnog ben ik het,' antwoordde Draconic trots. Zijn blik viel op Katilin, en vervolgens op Mike. Zijn ogen vernauwden zich en de grijns verdween van zijn gezicht. Met een snuivend geluid verdween hij de trap op naar de jongens slaapzaal. Hij wilde zijn plannetje uitvoeren en had geen behoefte aan irritante mensen. Hij had geen idee dat hij Reena daarmee bijna een paniek aanval bezorgde. Mara was een vriendin van haar, maar Mike was duidelijk teveel met Kaitlin in de wolken, om haar te beschermen als de Park zich tegen haar zou keren. Desondanks fladderden er enkele vlidners in haar buik rond. Ze draaide zich om naar Mara en glimalchte. 'Hey, jij kijkt sip? Wat is er?'
|
|
|
Post by melien on Aug 4, 2008 14:09:34 GMT 2
"Laat je het me weten als je antwoord krijgt van ze?" vroeg ze half grijnzend aan Mike. Modderbloedjes. Mara had er op zich niet zo heel veel tegen, veel erger vond ze het voortdurende gezeur van die mensen. "Ik ken dat hele mens niet, maar waarschijnlijk zal het wat rustiger zijn. En heel eerlijk zal ik blij zijn als het bij een iemand blijft. Wie weet.. voor het zelfde geld zou een van ons de volgende zijn." zei ze, zonder er echt over na te denken. Eigenlijk was het toch wel beangstigend. Het geflirt tussen de twee die zowat naast haar zaten merkte ze niet eens op. Voornamelijk omdat ze het niet wilde opmerken. De stemmen van Draconic en Reena haalden haar gedachten weer weg bij het onderwerp Mariël. Lichtelijk verbaasd keek ze naar het tweetal. Haar ogen volgden Draconic die meteen doorliep naar de slaapzalen. Door Reena's vraag moest ze weer echter aan de ruzie met Thomas denken. "Thomas gelooft verdomme niet dat Tim en ik alleen maar vrienden zijn." antwoordde ze zachtjes.
|
|
|
Post by Krista - on Aug 4, 2008 14:38:44 GMT 2
Kaitlins goede humeur was als sneeuw voor de zon verdwenen toen Reena naar binnen liep. Haar vrolijke uitdrukking op haar gezicht maakte plaats voor een chagerijnige. Soepel, maar niet helemaal tevreden, stond ze op en wierp een valse blik op haar nichtje. Het uitschot van de familie. Kaitlin voelde zich door Reena verraden, aangezien die niet zo'n goede volgeling was van Voldemort als de Parks. En ja, Kaitlin vond dat een groot probleem. "Het is waarschijnlijk niet íets wat jij interessant vind, Reen" sneerde ze kattig "Misschien moet je je roze ponys maar weer gaan borstelen, goed idee?"
|
|
|
Post by » Jasmijn « on Aug 4, 2008 15:25:11 GMT 2
"Ik zal het je zo snel mogelijk vertellen." Zei hij lachend tegen Mara. "Het beste is inderdaad dat het er bij één blijft. Maar als het er meer moeten zijn, mogen het van mij de modderbloedjes zijn." Zei hij. Hij dacht er nog eens diep over na.
Mike keek op toen hij de deur dicht hoorde gaan. De stem die volgde herkende hij maar al te goed. Toen hij op keek zag hij dat hij gelijk had. Draconic was samen met Reena naar binnen gekomen. De blik die Draconic hem gunde ontging hem niet. Vuil keek hij terug, maar verder schonk hij geen aandacht meer aan Draconic. Hij schoof een beetje op toen Reena tussen Mike en Mara ging zitten. Toen hij de vraag van Reena hoorde sloeg hij zijn hand tegen zijn hoofd. Was het hen net gelukt om Mara even ergens anders over te laten denken, vroeg zij weer wat er was gebeurt.
Zijn blik ging naar Kaitlin toen zij opstond. Haar stem was opeens veel minder lief nu Reena erbij was. En de inhoud van wat ze zei klopte ook niet helemaal meer bij hoe ze net was. Mike trok een wenkbrauw op, maar richte zijn aandacht daarna weer op Mara en Reena.
|
|
|
Post by greenlightning on Aug 4, 2008 17:33:04 GMT 2
Wat een onzin,' lachte Reena en ze sloeg haar armen om haar vriendin heen. 'Geen zorgen, Maar, die krabbelt wel terug. Je bent hem veel te dierbaar om je te verliezen door jaloezie. Trouwens, ging Tim niet al met Kyra? Ik kan me niet voorstellen dat hij de wraak van de Parks op zich zou willen trekken.' Ze sprak uit ervaring. Ze glimlachte even naar Kaitlin en zei, volledig tegen haar verwachting in: 'Is eigenlijk wel een goed idee. Zal ik jouw Testral dan ook maar verzorgen? Volgens mij ben je te druk bezig met het zaaien van dood om voor je monster paard te zorgen. Haal hem alsjeblieft weg, mijn roze pony lijkt veel te knap als hij naast jouw monster staat.' Het voelde goed om het te zeggen, maar ze kon zichzelf wel voor haar hoofd slaan. Waar was ze mee bezig?
Draconic aaide Mara over haar hoofd. 'Ik praat wel met Thomás. Hij is gewoon wat in de war. Geen zorgen.' Vervolgens probeerde hij zich voor te stellen waar het gesprek tussen Mara en Mike overging, zonder al te opvallend te zijn. Bij Kaitlins opmerking rolde hij met zijn ogen en bij het antwoord van Reena barstte hij in alchen uit. Toch schoof hij een stukje dichter naar Reena toe, voor het geval Kaitlin haar ging aanvliegen. Nu gleed zijn blik openlijk naar Mike toe. Zou het komen vanwege Reena's gevoelens voor Mike dat ze zo reageerde? Dit was zo... on-Reena...
|
|
|
Post by » Jasmijn « on Aug 6, 2008 16:33:06 GMT 2
(hoe groot is die bank? XD Iedereen kruipt er maar tussen. XD)
Mike schoof nog een stuk op toen ook Draconic er tussen kwam zitten. Hij zat nu helemaal vast geklemd tussen de armleuning van de bank en Draconic. Van het antwoord van Reena stond hij helemaal versteld. Dat had hij nooit verwacht van Reena. Nu zat hij met opgetrokken wenkbrauwen aan het einde van de bank, terwijl hij een paar minuten geleden nog naast Mara zat. Hij stond op. Zo....Dat was een stuk beter. Mike had wel door dat Draconic naar hem zat te kijken, maar hij vond hem geen blik waardig. Hij ging met zijn ogen van Reena, naar Kaitlin en weer terug. De spanning was te snijden. Iedereen stond, volgens Mike dan, te wachten op de reactie van Kaitlin.
|
|
|
Post by Krista - on Aug 8, 2008 16:22:10 GMT 2
Kaitlin had eerst nogal zelfvoldaan met haar opmerking geleken, en arrogant voor zich uit gestaard. Toen ze echter het antwoord van Reena hoorde keek ze eerset verbaasd, omdat ze niet verwacht had dat het meisje ook nog echt iets terug durfde te zeggen. Ze versmalde haar ogen, en ook haar mond werd een angstig streepje doordat ze haar lippen op elkaar duwde. Er was nu geen enkele glimlach meer te bekennen. "Reena, kindje." zei ze zacht "Ik denk niet dat je je zorgen moet maken op eventuele paarden van mij, alhoewel ik daar een stronthekel aan heb. Kijk liever uit voor je eigen, alsjeblieft. Je weet niet wat voor.. domme, dingen ik kan doen. En ik ben ook nog niet vergeten wat jij hebt gedaan. Niemand trouwens.". Na die woorden, die alleen bestemd voor Reena waren, keek ze weer strak voor zich uit.
|
|