|
Post by Lisa .. on Aug 5, 2008 16:02:04 GMT 2
Evy luisterde en gooide twee kaarten achter elkaar op omdat Jeroen moest wachten. 'Gelukkig maar. Vertel het maar. wat heb jij in gedachten.' Ze schoot in de lach toen hij over het filmen begon. Haar pleegouders vonden het ook altijd leuk om hun kinderen op fiml te zetten. Zijn vraag overviel haar een beetje. Daarna grijnsde ze. 'Aan ieder plan waarmee Vilder gepakt wordt werk ik mee. Waar zit jij op te broeden.' Ze was nu toch wel heel nieuwsgierig geworden naar zijn 'geweldige' idee.
|
|
|
Post by melien on Aug 5, 2008 16:29:15 GMT 2
Vrolijk gooide Jeroen een kaart op terwijl hij nog steeds nadacht. Daardoor duurde het even voordat de woorden van Evy tot hem doordrongen. "Het probleem is niet zozeer hoe we Vilder willen pakken, want dat kan met alles. Die ergert zich overal aan. De vraag is hoe we het erop laten lijken dat Foppe het gedaan heeft..." dacht hij toen hardop na. "Waar ik op zit te broeden? Nou... nergens." zei hij met een grijns. Hij stond op. "Kijk maar, ik zit nergens op. En ik broed ook niet." voegde hij er aan toe. Hij wist maar al te goed wat ze bedoelde, maar dingen letterlijk opvatten was af en toe toch zijn specialiteit.
|
|
|
Post by Lisa .. on Aug 5, 2008 23:06:55 GMT 2
Evy grijnsde terwijl ze haar volgende kaart oplegde, waar ze meteen een 'Twee kopen' achteraan zei. 'Nou, moet niet zo heel moeilijk zijn. Wat doét Foppe nou altijd, dat moeten we gewoon bij Vilder doen als hij in de buurt is. Dingen naar zijn hoofd gooien, wij duiken weg en Vilder ziet Foppe. Klinkt niet goed he.' kraakte ze haar eigen plan al meteen af. Het was moeilijk dat onopvallend te doen. 'Je broed niet.' staarde ze hem verbaasd. 'Maar, maar ik dacht dat je een kip was.' stamelde ze er gespeeld achteraan terwijl ze daarna in de lach schoot.
|
|
|
Post by melien on Aug 5, 2008 23:23:47 GMT 2
Jeroen plofte weer neer met een chachrijnig gezicht en trok twee kaarten. Meteen klaarde zijn gezicht echter weer op - voornamelijk omdat hij alles behalve chachijnig was. Hij gooide een kaart op. "Right back at ya dametje." zei hij met een grijns. Hij dacht even na. "Nou, dan is het wel erg makkelijk om gesnapt te worden. Nee, het moet iets zijn wat Foppe bekokstoofd zou hebben wat pas gebeurt als geen van ons in de buurt is." zei hij bedenkelijk. Hij kon alleen nergens op komen. "Ben ik geen kip??!" vroeg hij met een zogenaamd teleurgesteld gezicht. Hij bleef het grappige dieren vinden.
|
|