Post by summerstruck on Aug 5, 2008 22:08:08 GMT 2
Hannah Adams
Friends
● You don’t know who I am [Unfamiliar]
● Can’t we just be friends [Acquaintances]
● You changed my philosophy [Friends]
● You can always count on me [Best friends]
● Are you in or are you out? [Party friends]
● Times will never change [Childhood friends]
● It’s a blood bond, through pain and misery [Family]
● How did we become so cold hearted? [Grown apart]
Lovers
● I could keep your number for a rainy day [Flirting]
● Such boundless pleasure [Friends with benefits]
● No mistakes no misbehaving [More than friends]
● I don't want to feel like this [Hannah loves you]
● She'll be the death of you [You love Hannah]
● Don’t be afraid of something new [Mutual love]
● The poster perfect high school sweethearts [Relationship, Good]
● The silver lost its shine long time ago [Relationship, Bad]
● I should have never loved you so [Ex-lovers, Regret]
● You and I were meant to be [Ex-lovers, Hopeful]
Enemies
● I think you better leave [Annoyance]
● You’re alright, if perfection is what you like [Jealousy]
● You’ve got a lot of nerve [Fighting]
● You got it out for me [You hate Hannah]
● I hate everything about you [Hannah hates you]
● This makes it all your fault [Mutual hatred]
● Who will make the pattern end? [Fighting friends]
● I need to release this vengeance [Mortal Enemies]
The Crowd
Naam: Ruben Cartman
Leeftijd: 16 jaar.
Afdeling: Griffoendor.
PB: Robert Pattinson.
Relatie:
Verleden:
Echt een 'verleden' hebben Hannah en Ruben niet. Ze hebben elkaar eigenlijk nooit persoonlijk gesproken. De ontmoeting vond plaats in de gangen, Ruben stond bij zijn gebruikelijke en uitgebreide vriendenkring toen Hannah passeerde, ¨¦¨¦n van zijn vrienden liet Hannah struikelen [wat Zwadderaars kunnen, kunnen Griffoendors ook!]. Ruben had flauwtjes (en misschien met wat bezorgdheid) toch maar met zijn vrienden meegelachen. Ok¨¦, Zwadderaars terugpakken (voor wat zij hen hebben aangedaan) is leuk, maar echt pijn doen?
Toekomst:
Hannah crusht op Ruben, Ruben vindt Hannah, knap (om het zo maar even te zeggen), maar hij is een player, hij crusht zo'n beetje ieder meisje die een beetje een leuk uiterlijk heeft. Als Hannah eenmaal haar gevoelens tegenover hem zal uitten zal hij het niet erg vinden om tegen haar te zeggen dat hij al heel lang dezelfde gevoelens voor haar heeft. Maar zolang Hannah geen actie onderneemt zal de relatie gewoon zijn ''zoals die hoort te zijn tussen Griffoendors en Zwadderaars''.
Naam: Jim Carrey
Leeftijd: 17
Afdeling: Griffoendor
PB: Jim Carrey
Relatie: ● You changed my philosophy [Friends]
Verleden: Ik zeg maar zo, zwadderaar spadderaar! PFFFFF die afdelingen zijn geen goud waard, waarom maakt men zich er zo druk over?
Hoe dan ook. Hannah is okay. Ze kan van tijd tot tijd werkelijk een... fantasierijk persoon zijn, net als ik! De wereld mist mensen zoals ons, dus ik ben blij dat er tenminste een hier op deze gekke school zit.
Toekomst: We hebben een v, we hebben een r, we hebben een i, we hebben een e, we hebben een n, we hebben een d! VRIENDEN!!!!
16 jaar
Zwadderich
[/right]Hannah is een dromerig, zorgzaam meisje met een grote angst voor het onbekende. Ze vermijd het liefst lastige situaties en zal niet snel haar echte emoties uiten. De neiging om weg te rennen van alles wat haar niet aanstaat is vaak erg groot. Hannah heeft niet veel vrienden maar is erg trouw aan de paar vrienden die ze wel heeft. Daarnaast wordt ze niet echt gepest, maar er wordt veel achter haar rug gepraat. Omdat ze zo dun is en niet vaak eet denken een aantal leerlingen dat ze anorexia heeft. Door hen wordt ze achter haar rug om ‘Anorexia-kind’ of ‘Hungry Hannah’ genoemd. Van deze geruchten maakt Hannah misbruik als het haar uitkomt. Ze kan veel gedaan krijgen door met hongerstaking te dreigen bij volwassenen. Verder kan ze nogal koppig zijn en doet ze alleen dingen als ze er zelf zin in heeft, het nut ervan in ziet of als er echt geen alternatief is.
[/i][/color]Friends
● You don’t know who I am [Unfamiliar]
● Can’t we just be friends [Acquaintances]
● You changed my philosophy [Friends]
● You can always count on me [Best friends]
● Are you in or are you out? [Party friends]
● Times will never change [Childhood friends]
● It’s a blood bond, through pain and misery [Family]
● How did we become so cold hearted? [Grown apart]
Lovers
● I could keep your number for a rainy day [Flirting]
● Such boundless pleasure [Friends with benefits]
● No mistakes no misbehaving [More than friends]
● Don’t be afraid of something new [Mutual love]
● The poster perfect high school sweethearts [Relationship, Good]
● The silver lost its shine long time ago [Relationship, Bad]
● I should have never loved you so [Ex-lovers, Regret]
● You and I were meant to be [Ex-lovers, Hopeful]
Enemies
● You’re alright, if perfection is what you like [Jealousy]
● You’ve got a lot of nerve [Fighting]
● This makes it all your fault [Mutual hatred]
● Who will make the pattern end? [Fighting friends]
● I need to release this vengeance [Mortal Enemies]
[IMG]Avatar[/IMG]
[color=white][size=1][B]Naam:[/B]
[B]Leeftijd:[/B]
[B]Afdeling:[/B]
[B]PB:[/B]
[B]Relatie:[/B]
[B]Verleden:[/B]
[B]Toekomst:[/B][/size][/color]
The Crowd
Naam: Ruben Cartman
Leeftijd: 16 jaar.
Afdeling: Griffoendor.
PB: Robert Pattinson.
Relatie:
Verleden:
Echt een 'verleden' hebben Hannah en Ruben niet. Ze hebben elkaar eigenlijk nooit persoonlijk gesproken. De ontmoeting vond plaats in de gangen, Ruben stond bij zijn gebruikelijke en uitgebreide vriendenkring toen Hannah passeerde, ¨¦¨¦n van zijn vrienden liet Hannah struikelen [wat Zwadderaars kunnen, kunnen Griffoendors ook!]. Ruben had flauwtjes (en misschien met wat bezorgdheid) toch maar met zijn vrienden meegelachen. Ok¨¦, Zwadderaars terugpakken (voor wat zij hen hebben aangedaan) is leuk, maar echt pijn doen?
Toekomst:
Hannah crusht op Ruben, Ruben vindt Hannah, knap (om het zo maar even te zeggen), maar hij is een player, hij crusht zo'n beetje ieder meisje die een beetje een leuk uiterlijk heeft. Als Hannah eenmaal haar gevoelens tegenover hem zal uitten zal hij het niet erg vinden om tegen haar te zeggen dat hij al heel lang dezelfde gevoelens voor haar heeft. Maar zolang Hannah geen actie onderneemt zal de relatie gewoon zijn ''zoals die hoort te zijn tussen Griffoendors en Zwadderaars''.
Naam: Jim Carrey
Leeftijd: 17
Afdeling: Griffoendor
PB: Jim Carrey
Relatie: ● You changed my philosophy [Friends]
Verleden: Ik zeg maar zo, zwadderaar spadderaar! PFFFFF die afdelingen zijn geen goud waard, waarom maakt men zich er zo druk over?
Hoe dan ook. Hannah is okay. Ze kan van tijd tot tijd werkelijk een... fantasierijk persoon zijn, net als ik! De wereld mist mensen zoals ons, dus ik ben blij dat er tenminste een hier op deze gekke school zit.
Toekomst: We hebben een v, we hebben een r, we hebben een i, we hebben een e, we hebben een n, we hebben een d! VRIENDEN!!!!