|
Post by Ridje on Aug 8, 2008 17:17:43 GMT 2
Green Saria Valentine
Being a Metamorphmagus is hard, Always gotta change your hair te way you want, Controlling growth is a hard thing you know, You want to keep te eye color you like, You have to know what you want to look like, So many things you can change. I'm just kidding, It's great and i understand it when your jealous.
FRIENDS - I know you. [Ooit gezien] - We had a talk before? [Ooit gesproken] - Hey you. [Kennis] - Green!! [vriend] - How are your sisters? [vriend van vroeger] - I like the hair styles you got. [goede vriend] - Blue,Brown and Green, i like the name's. [beste vriend] - How can I miss you if you don't go away? [Soulmates] - What color are you? [Familie]
ENEMIES - You are to dumb for Ravenclaw. [Irritatie] - Stop changing your hair. [jaloers] - Were are your sisters i am gonna bully them. [ruzie] - You weren't worth it. [waren vrienden, nu vijanden] - Tsss *ignore* [niet geïnterreseerd] - I like the dark red color when your mad. [vijand] - Gonna find your weakness. [ergste vijand]
LOVE - Green is a great name. [Flirt] - Maybe wanna go walk together? [vrienden, mischien meer] - Hey Green how are you? [interesse] - *blushing and looking away* [verliefd, durft niet] - I don't know i'f this arrow in my heart hurts or i'f it's just love. [verliefd, twijfelt] - I like drowning in your eyes. [hij op haar] - Do you believe in love at first sight? Or should I walk by again...? [zij op hem] - Say please. [ex, mischien...] - Now what?! [ex, hekel] - Try not to miss me too much. [ex, vrienden] - Couldn't resist, could you? [Relatie]
Geef: {image} Naam: PB: Leeftijd: Afdeling: Relatie: Verleden: Toekomst:---------------The List--------------- Family First. [/color]
Naam: Brown Rain Valentine PB: Emma Watson Leeftijd: 12 jaar Afdeling: Ravenklauw Relatie: - What color are you? [Familie] - How can I miss you if you don't go away? [Soulmates] - You are to dumb for Ravenclaw. [Irritatie] - Tsss *ignore* [niet geïnterreseerd]- Were are your sisters i am gonna bully them. [ruzie] Verleden: Eigenlijk valt de geschiedenis tussen Green en Brown niet zo lang te beschrijven. Ze zijn familie, waardoor ze elkaar natuurlijk al héél lang kennen. Voor Brown geld dat haar hele leven en gezien Green eerder dan Brown is geboren geld het voor Green wat korter. Als je Green en Brown samen ziet valt het én duidelijk te zien dat ze familie zijn én dat ze echt onafscheidelijk zijn, soulmates. Natuurlijk zijn het zusjes, zusjes maken soms ruzie en dat is tussen Brown en Green ook het geval. Meestal is daarvan de oorzaak dat Green nogal overbezorgd is over Brown en aangezien Brown denkt dat ze haar hulp niet nodig heeft, ontstaan er meningsverschillen en zo héél af en toe ook nog wel kleine ruzie's. Toekomst: Eens zusjes, altijd zusjes! De band tussen de twee blijft waarschijnlijk zo sterk als hij nu al is. Soms zijn er tegenslagen, maar tegenslagen horen bij het leven en die zullen er dus ook wel blijven. Niemand kan de toekomst voorspellen dus de precieze toekomst zullen ze nooit te weten komen.
Then the Friends.
Naam: Rose Jones PB: Alysson Michalka (Aly) Leeftijd: 17 Afdeling: Huffelpuf Relatie: - Green!! [vriend] Verleden: Green en Rose kennen elkaar van... ja van wat eigenlijk? Vraag het Rose en ze zal er geen antwoord op kunnen geven. Vand e leerlingenkamer in ieder geval niet. Waarschijnlijk zijn ze gewoon een keer aan de praat geraakt na een les of iets dergelijks. In ieder geval kwamen ze erachter dat ze toch vrij veel gemeenschappelijk hadden, en eigenlijk zijn ze gewoon uitgegroeid tot vrij goede vrienden. Toekomst: who knows?
Naam: Miquel Mycaro PB: Orlando Bloom Leeftijd: 17 Afdeling: griffoendor Relatie: - Green is a great name. [Flirt] - Maybe wanna go walk together? [vrienden, mischien meer] - Hey Green how are you? [interesse] - Green!! [vriend] Verleden: Ik ken Green van.. Tyra voornamelijk, maar pas sinds ene paar dagen gelden in de bieb... wist ik neit meer hoe ik het had. Sinds wanneer is zij zo beeldschoon? Ik wist wel dat ze eits emt haar uiterlijk ka doen enzo.. maar dit is belachelijk! Ik kan neit stoippen met naar haar te kijken! Ik zou.. uit mezelf nooit iets doen. natuurlijk neit, ik ben verloofd en hou zielsveel van Camern! Maar... Grene moet eht me neit te moeilijk gaan maken. Ik ben ook maar een man... Toekomst: vrienden.. alsjeblieft alleen maar vrienden! *smeekt*
Naam: Tyra Mycaro PB: Dido Leeftijd: 17 Afdeling: Ravenklauw Relatie: - How can I miss you if you don't go away? [Soulmates] Verleden: Ik weet niet zeker waar ik haar het eerste ontmoette... was het op school, of was het tijdens die wintersport vakantie? Ik heb een wedstrijd tegen haar meoten snowboarden en maar net gewonnen. Ze is super goed! Ze versloeg Miquel wel en dat vond ik leuk. Hij vindt zichzelf veel te goed in boarde, teriwjl ik de beste ben. Maar ik ga het niet over surfen hebben... op school herkende ze mij voor ik haar ehrkende. Het was erg grappig. Ze is de beste vreidnin die ik me kan wensen. Ze is lief, ze is stoer en bij haar kan ik echt mezelf zijn. Ik voel me altijd op mijn gemak en weet wat ik aan haar heb. Ik geloof alleen dat Miquel tegen woordig iets teveel naar haar kijkt... Toekomst: Kunnen we nog betere vriendinnen worden? Zo ja, dan dat. Ze is gewoon geweldig!
Naam: Devon Shadows PB: owen Wilson Leeftijd: 18 Afdeling: Ravenklauw Relatie: - I like the hair styles you got. [goede vriend] - Green is a great name. [Flirt] - Maybe wanna go walk together? [vrienden, mischien meer] + -That was very nice... {(ex) sex maatjes} Verleden: Er waren van die heerlijke dagen waarop we elkaar helemala gek maakte. Op ene positieven manier. Flirten doen we echt al zolang als ik haar ken en dat is vrij lang. Gewoon onschuldig, al is eht weleens anders afgelopen. Meerdere malen eigenlijk. Ik weet neit eens mee hoevaka ik naast haar ben wakke geworden, maar ik heb er in elk geval nooit spijt van gehad. Als zij een relatie had, maakte me dat neit uit en voor haar hetzelfde, voor zover ik weet, want ondanks het flirten en de seks, zijn we gewoon goede vrienden. Flirten doe ik nogsteeds, maar ik zou nu niks kunnen doen. Vanwege June enzo... Toekomst: Wie weet. Als eht ooit uitgaat met June en zij vrijgezel is... wie weet. In elk geval gewoon goede vrienden, misschien nog betere vrienden.
Naam: Teresia Lind PB: Laura Vandervoort Leeftijd: 16 Afdeling: Ravenklauw Relatie: - I like the hair styles you got. [goede vriend] Verleden: Ze hebben elkaar ontmoet aan de eettafel in de grote zaal. Ze zaten naast elkaar en raakten zo aan de praat. En ze werden dus goede vriendinnen. Teresia kon goed met Green praten, Green heeft een groot hart over voor haar vriendinnen. Toekomst: Beste vriendinnen worden natuurlijk! Als Teresia dan eindelijk uit haar dpressie is en gewoon weer kan lachen, gieren brullen. Naam: Tatyanna Montez PB: Penelope Cruz Leeftijd: 16 Afdeling: Ravenklauw Relatie: - Green!! [vriend] Verleden: Ik heb haar ontmoet in de leerlingenkamer. Haar haar fascineerde me. Ze is net al zo uniek als Vincent. En daar hou ik van. Ze is ook nog eens erg aardig, en we raakten daarom snel aan de praat. Zeker nu ik een oogje op Vincent heb, vraagt ze veel. Maar dat vind ik niet erg. Ook daarvoor konden we al goed praten, het is een lieve en leuke meid. Ik hoop betere vriendinnen met haar te worden. Toekomst: Betere vrienden worden? Tatyanna staat voor alles open!
Naam: Shayla Suraya Emily Starr Lehman PB: Jordan Pruitt Leeftijd: 15 Afdeling: ravenklauw Relatie: - How can I miss you if you don't go away? [Soulmates] Verleden: Shayla en Green zijn elkaar ooit in de weg is weg tegengekomen. Shayla's moeder was nog even in een andere winkel terwijl Shayla naar de boekwinkel was gegaan. Toen ze Green leerde kennen wist Green weliswaar al van haar moeder, maar Shayla wist dit niet. Uiteindelijk zijn ze steeds betere vrienden geworden en Shayla heeft het dan ook zelf verteld. Toekomst: Gewoon hele goede vrienden blijven lijkt me zo.
|
|
|
Post by admin. on Aug 9, 2008 14:07:44 GMT 2
Naam: Blue Hope Valentine PB: Zooey Deschanel Leeftijd: 16 Afdeling: Ravenklauw Relatie:- What color are you? [Familie] - Blue, Brown and Green, i like the name's. [beste vriend] - You are to dumb for Ravenclaw. [Irritatie] - Stop changing your hair. [jaloers] - Tsss *ignore* [niet geïnterreseerd]Verleden:17 November, 16 jaar terug hebben de twee meisjes elkaar leren kennen. Greens geboorte. Blue was nog geen jaar oud - volgens buitenstaanders zouden ze wel beste vriendinnen moeten worden, doordat ze - zodra ze naar school zouden gaan - in hetzelfde jaar zouden komen. Hoe minder leeftijdsverschil, hoe beter de band. Ze hadden het toch een tikkeltje mis. De twee zusjes kunnen uitstekend met elkaar opschieten. Als het er op aan komt zijn ze misschien inderdaad beste vrienden. Maar zoals elke zusjes hebben, hebben ze ook regelmatig een ruzietje. Geen enorme, gelukkig; magie zal er niet aan te pas komen. Toekomst:Wat is er voor oekomst, bij twee zusjes? Ze blijven zussen, wat er ook gebeurt. Een enome ruzie zal er waarschijnlijk niet ontstaan. [IMG]http://i140.photobucket.com/albums/r11/Sweet-engel/Untitled-3-4.png[/IMG] [b]Naam:[/b] Blue Hope Valentine [b]PB:[/b] Zooey Deschanel [b]Leeftijd:[/b] 16 [b]Afdeling:[/b] Ravenklauw [b]Relatie:[/b] [color=green]- What color are you? [b][Familie][/b] - Blue, Brown and Green, i like the name's. [b][beste vriend][/b] - You are to dumb for Ravenclaw. [b][Irritatie][/b] - Stop changing your hair. [b][jaloers][/b] - Tsss *ignore* [b][niet geïnterreseerd][/b][/color] [b]Verleden:[/b] 17 November, 16 jaar terug hebben de twee meisjes elkaar leren kennen. Greens geboorte. Blue was nog geen jaar oud - volgens buitenstaanders zouden ze wel beste vriendinnen moeten worden, doordat ze - zodra ze naar school zouden gaan - in hetzelfde jaar zouden komen. Hoe minder leeftijdsverschil, hoe beter de band. Ze hadden het toch een tikkeltje mis. De twee zusjes kunnen uitstekend met elkaar opschieten. Als het er op aan komt zijn ze misschien inderdaad beste vrienden. Maar zoals elke zusjes hebben, hebben ze ook regelmatig een ruzietje. Geen enorme, gelukkig; magie zal er niet aan te pas komen. [b]Toekomst:[/b] Wat is er voor oekomst, bij twee zusjes? Ze blijven zussen, wat er ook gebeurt. Een enome ruzie zal er waarschijnlijk niet ontstaan.
|
|
|
Post by melien on Aug 9, 2008 16:07:14 GMT 2
Naam: Rose Jones PB: Alysson Michalka (Aly) Leeftijd: 17 Afdeling: Huffelpuf Relatie: - Green!! [vriend] Verleden: Green en Rose kennen elkaar van... ja van wat eigenlijk? Vraag het Rose en ze zal er geen antwoord op kunnen geven. Vand e leerlingenkamer in ieder geval niet. Waarschijnlijk zijn ze gewoon een keer aan de praat geraakt na een les of iets dergelijks. In ieder geval kwamen ze erachter dat ze toch vrij veel gemeenschappelijk hadden, en eigenlijk zijn ze gewoon uitgegroeid tot vrij goede vrienden. Toekomst: who knows?
|
|
|
Post by LAURA ?! on Aug 15, 2008 17:03:04 GMT 2
Naam: Brown Rain Valentine PB: Emma Watson Leeftijd: 12 jaar Afdeling: Ravenklauw Relatie:- What color are you? [Familie] - How can I miss you if you don't go away? [Soulmates] - You are to dumb for Ravenclaw. [Irritatie] - Tsss *ignore* [niet geïnterreseerd] - Were are your sisters i am gonna bully them. [ruzie] Verleden:Eigenlijk valt de geschiedenis tussen Green en Brown niet zo lang te beschrijven. Ze zijn familie, waardoor ze elkaar natuurlijk al héél lang kennen. Voor Brown geld dat haar hele leven en gezien Green eerder dan Brown is geboren geld het voor Green wat korter. Als je Green en Brown samen ziet valt het én duidelijk te zien dat ze familie zijn én dat ze echt onafscheidelijk zijn, soulmates. Natuurlijk zijn het zusjes, zusjes maken soms ruzie en dat is tussen Brown en Green ook het geval. Meestal is daarvan de oorzaak dat Green nogal overbezorgd is over Brown en aangezien Brown denkt dat ze haar hulp niet nodig heeft, ontstaan er meningsverschillen en zo héél af en toe ook nog wel kleine ruzie's. Toekomst:Eens zusjes, altijd zusjes! De band tussen de twee blijft waarschijnlijk zo sterk als hij nu al is. Soms zijn er tegenslagen, maar tegenslagen horen bij het leven en die zullen er dus ook wel blijven. Niemand kan de toekomst voorspellen dus de precieze toekomst zullen ze nooit te weten komen. [IMG]http://img502.imageshack.us/img502/2707/emma1wh2.jpg[/IMG] [IMG]http://img514.imageshack.us/img514/6526/emma2ce3.jpg[/IMG] [b]Naam:[/b] Brown Rain Valentine [b]PB:[/b] Emma Watson [b]Leeftijd:[/b] 12 jaar [b]Afdeling:[/b] Ravenklauw [b]Relatie:[/b] - What color are you? [Familie] - How can I miss you if you don't go away? [Soulmates] - You are to dumb for Ravenclaw. [Irritatie] - Tsss *ignore* [niet geïnterreseerd] - Were are your sisters i am gonna bully them. [ruzie] [b]Verleden:[/b] Eigenlijk valt de geschiedenis tussen Green en Brown niet zo lang te beschrijven. Ze zijn familie, waardoor ze elkaar natuurlijk al héél lang kennen. Voor Brown geld dat haar hele leven en gezien Green eerder dan Brown is geboren geld het voor Green wat korter. Als je Green en Brown samen ziet valt het én duidelijk te zien dat ze familie zijn én dat ze echt onafscheidelijk zijn, soulmates. Natuurlijk zijn het zusjes, zusjes maken soms ruzie en dat is tussen Brown en Green ook het geval. Meestal is daarvan de oorzaak dat Green nogal overbezorgd is over Brown en aangezien Brown denkt dat ze haar hulp niet nodig heeft, ontstaan er meningsverschillen en zo héél af en toe ook nog wel kleine ruzie's. [b]Toekomst:[/b] Eens zusjes, altijd zusjes! De band tussen de twee blijft waarschijnlijk zo sterk als hij nu al is. Soms zijn er tegenslagen, maar tegenslagen horen bij het leven en die zullen er dus ook wel blijven. Niemand kan de toekomst voorspellen dus de precieze toekomst zullen ze nooit te weten komen.
|
|
|
Post by greenlightning on Sept 16, 2008 14:06:45 GMT 2
Naam: Miquel Mycaro PB: Orlando Bloom Leeftijd: 17 Afdeling: griffoendor Relatie: - Green is a great name. [Flirt] - Maybe wanna go walk together? [vrienden, mischien meer] - Hey Green how are you? [interesse] - Green!! [vriend] Verleden: Ik ken Green van.. Tyra voornamelijk, maar pas sinds ene paar dagen gelden in de bieb... wist ik neit meer hoe ik het had. Sinds wanneer is zij zo beeldschoon? Ik wist wel dat ze eits emt haar uiterlijk ka doen enzo.. maar dit is belachelijk! Ik kan neit stoippen met naar haar te kijken! Ik zou.. uit mezelf nooit iets doen. natuurlijk neit, ik ben verloofd en hou zielsveel van Camern! Maar... Grene moet eht me neit te moeilijk gaan maken. Ik ben ook maar een man... Toekomst: vrienden.. alsjeblieft alleen maar vrienden! *smeekt* Naam: Tyra Mycaro PB: Dido Leeftijd: 17 Afdeling: Ravenklauw Relatie: - How can I miss you if you don't go away? [Soulmates] Verleden: Ik weet niet zeker waar ik haar het eerste ontmoette... was het op school, of was het tijdens die wintersport vakantie? Ik heb een wedstrijd tegen haar meoten snowboarden en maar net gewonnen. Ze is super goed! Ze versloeg Miquel wel en dat vond ik leuk. Hij vindt zichzelf veel te goed in boarde, teriwjl ik de beste ben. Maar ik ga het niet over surfen hebben... op school herkende ze mij voor ik haar ehrkende. Het was erg grappig. Ze is de beste vreidnin die ik me kan wensen. Ze is lief, ze is stoer en bij haar kan ik echt mezelf zijn. Ik voel me altijd op mijn gemak en weet wat ik aan haar heb. Ik geloof alleen dat Miquel tegen woordig iets teveel naar haar kijkt... Toekomst: Kunnen we nog betere vriendinnen worden? Zo ja, dan dat. Ze is gewoon geweldig! Naam: Devon Shadows PB: owen Wilson Leeftijd: 18 Afdeling: Ravenklauw Relatie: - I like the hair styles you got. [goede vriend] - Green is a great name. [Flirt] - Maybe wanna go walk together? [vrienden, mischien meer] + -That was very nice... {(ex) sex maatjes} Verleden: Er waren van die heerlijke dagen waarop we elkaar helemala gek maakte. Op ene positieven manier. Flirten doen we echt al zolang als ik haar ken en dat is vrij lang. Gewoon onschuldig, al is eht weleens anders afgelopen. Meerdere malen eigenlijk. Ik weet neit eens mee hoevaka ik naast haar ben wakke geworden, maar ik heb er in elk geval nooit spijt van gehad. Als zij een relatie had, maakte me dat neit uit en voor haar hetzelfde, voor zover ik weet, want ondanks het flirten en de seks, zijn we gewoon goede vrienden. Flirten doe ik nogsteeds, maar ik zou nu niks kunnen doen. Vanwege June enzo... Toekomst: Wie weet. Als eht ooit uitgaat met June en zij vrijgezel is... wie weet. In elk geval gewoon goede vrienden, misschien nog betere vrienden.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Sept 16, 2008 15:46:21 GMT 2
Naam: Teresia Lind PB: Laura Vandervoort Leeftijd: 16 Afdeling: Ravenklauw Relatie: - I like the hair styles you got. [goede vriend] Verleden:Ze hebben elkaar ontmoet aan de eettafel in de grote zaal. Ze zaten naast elkaar en raakten zo aan de praat. En ze werden dus goede vriendinnen. Teresia kon goed met Green praten, Green heeft een groot hart over voor haar vriendinnen. Toekomst:Beste vriendinnen worden natuurlijk! Als Teresia dan eindelijk uit haar dpressie is en gewoon weer kan lachen, gieren brullen. [img]http://i242.photobucket.com/albums/ff158/alissaicons/Laura%20Vandervoort/1.png[/img] [img]http://i242.photobucket.com/albums/ff158/alissaicons/Laura%20Vandervoort/10.png[/img] [b]Naam: [/b]Teresia Lind [b]PB:[/b] Laura Vandervoort [b]Leeftijd: [/b]16 Afdeling: Ravenklauw [b]Relatie: [/b]- I like the hair styles you got. [goede vriend] [b]Verleden:[/b] Ze hebben elkaar ontmoet aan de eettafel in de grote zaal. Ze zaten naast elkaar en raakten zo aan de praat. En ze werden dus goede vriendinnen. Teresia kon goed met Green praten, Green heeft een groot hart over voor haar vriendinnen. [b]Toekomst:[/b] Beste vriendinnen worden natuurlijk! Als Teresia dan eindelijk uit haar dpressie is en gewoon weer kan lachen, gieren brullen. Naam: Tatyanna Montez PB: Penelope Cruz Leeftijd: 16 Afdeling: Ravenklauw Relatie:- Green!! [vriend] Verleden:Ik heb haar ontmoet in de leerlingenkamer. Haar haar fascineerde me. Ze is net al zo uniek als Vincent. En daar hou ik van. Ze is ook nog eens erg aardig, en we raakten daarom snel aan de praat. Zeker nu ik een oogje op Vincent heb, vraagt ze veel. Maar dat vind ik niet erg. Ook daarvoor konden we al goed praten, het is een lieve en leuke meid. Ik hoop betere vriendinnen met haar te worden. Toekomst: Betere vrienden worden? Tatyanna staat voor alles open! [IMG]http://i221.photobucket.com/albums/dd274/hollow_art3/penelope%20cruz/penelope-cruz-66.jpg[/IMG] [IMG]http://i221.photobucket.com/albums/dd274/hollow_art3/penelope%20cruz/penelope-cruz-66b.jpg[/IMG] [b]Naam:[/b] Tatyanna Montez [b]PB:[/b] Penelope Cruz [b]Leeftijd:[/b] 16 [b]Afdeling:[/b] Ravenklauw [b]Relatie:[/b] - Green!! [vriend] [b]Verleden:[/b] Ik heb haar ontmoet in de leerlingenkamer. Haar haar fascineerde me. Ze is net al zo uniek als Vincent. En daar hou ik van. Ze is ook nog eens erg aardig, en we raakten daarom snel aan de praat. Zeker nu ik een oogje op Vincent heb, vraagt ze veel. Maar dat vind ik niet erg. Ook daarvoor konden we al goed praten, het is een lieve en leuke meid. Ik hoop betere vriendinnen met haar te worden. [b]Toekomst:[/b] Betere vrienden worden? Tatyanna staat voor alles open!
|
|
|
Post by melien on Dec 7, 2008 23:42:48 GMT 2
Naam:Shayla Suraya Emily Starr Lehman PB:Jordan Pruitt Leeftijd:15 Afdeling:ravenklauw Relatie:- How can I miss you if you don't go away? [Soulmates] Verleden:Shayla en Green zijn elkaar ooit in de weg is weg tegengekomen. Shayla's moeder was nog even in een andere winkel terwijl Shayla naar de boekwinkel was gegaan. Toen ze Green leerde kennen wist Green weliswaar al van haar moeder, maar Shayla wist dit niet. Uiteindelijk zijn ze steeds betere vrienden geworden en Shayla heeft het dan ook zelf verteld. Toekomst:Gewoon hele goede vrienden blijven lijkt me zo. [img]http://www.singeruniverse.com/jordanpruitt3.jpg[/img] [b]Naam:[/b] Shayla Suraya Emily Starr Lehman [b]PB:[/b] Jordan Pruitt [b]Leeftijd:[/b] 15 [b]Afdeling:[/b] ravenklauw [b]Relatie:[/b] - How can I miss you if you don't go away? [Soulmates] [b]Verleden:[/b] Shayla en Green zijn elkaar ooit in de weg is weg tegengekomen. Shayla's moeder was nog even in een andere winkel terwijl Shayla naar de boekwinkel was gegaan. Toen ze Green leerde kennen wist Green weliswaar al van haar moeder, maar Shayla wist dit niet. Uiteindelijk zijn ze steeds betere vrienden geworden en Shayla heeft het dan ook zelf verteld. [b]Toekomst:[/b] Gewoon hele goede vrienden blijven lijkt me zo.
|
|