|
Post by melien on Aug 9, 2008 17:42:19 GMT 2
heeey sweetie long time no see nouja.. niet alleen dat in ieder geval, ik vroeg me af of je zin had om weer eens wat te gaan doen? Ik denk dat we weer even moeten bij kletsen -a- xx Rose
|
|
|
Post by Ridje on Aug 9, 2008 20:17:36 GMT 2
hoihoi Rosie, inderdaad, het is al te lang geleden dat we weer eens hebben gekletst vanmiddag ga ik boogschieten dus daarna kunnen we wat leuks gaan doen als je wilt dat is natuurlijk als ik mezelf niet in mijn voet schiet ;D zeg maar waar je wilt afspreken dan gaan we eens even bij praten Green
|
|
|
Post by melien on Aug 9, 2008 20:20:15 GMT 2
heey Green Kijk je uit? Ik hoef geen gewonde vriendin Zullen we iets gaan drinken in de drie bezemstelen ofzo? Daar is het altijd wel gezellig^^ xx Rose
|
|
|
Post by Ridje on Aug 9, 2008 20:53:58 GMT 2
hey tuurlijk kijk ik uit, voor mezelf als er iemand me irriteerd schiet ik hem een pijl in ze achterste de drie bezemstelen klinkt goed na een middagje te hebben booggeschoten. zie je daar meid x Green
|
|
|
Post by melien on Aug 10, 2008 10:23:53 GMT 2
hiii mooizo ^^ en raak dan als eerste maar even Sneep.. is goed tot straks xx Rose (zal ik een topic aanmaken of doe jij dat? )
|
|
|
Post by Ridje on Aug 12, 2008 20:18:24 GMT 2
hey ok zal ik doen, als ik hem zie zal hij een paar pijlen kunnen krijgen haha tot strakkies btw ik ben echt gek op uilenpost gaat echt snel x Green (als jij idee hebt mag jij hem maken )
|
|