|
Post by melien on Aug 22, 2008 21:21:49 GMT 2
Even had ze nog staan twijfelen, maar alle twijfels werden haar ontnomen. Cassandra glimlachtte naar Scorpius, al was het maar om een blos te voorkomen. "Natuurlijk ga ik mee. Overal is beter dan hier zijn." zei ze opgewekt. Ze liep naar de twee jongens mee en trok ze uiteindelijk allebei mee naar buiten. Eigenlijk had ze alleen Scorpius mee willen trekken, maar dat durfde ze dan weer niet. "Het is daarbinnen zo muf als wat." mompelde ze. Zoekend keek ze om zich heen waar de twee meiden waren gebleven. "Wie gaat er mee naar buiten?" vroeg ze vrolijk toen ze de twee had gevonden. Benjamin liet ze los, maar Scorpius hield ze net iets langer vast. Onbewust, dat wel. Toen ze dit echter door kreeg liet ze hem alsnog los, maar dit keer kon ze een blos niet voorkomen.
Mara liet zich meetrekken. Ze was allang blij dat ze geen strafwerk had gekregen, en Vilder was wel erg vermakelijk zo. "Waarom is er nou nooit een fotocamera in de buurt als je hem nodig hebt?" vroeg ze, half mopperend. Het liefste had ze een foto gemaakt van Vilder die er zo uit zag voor in haar fotoalbum. Of voor in de grote zaal. In de gang bleef ze staan, bedenkend wat ze aan het doen was voordat Vilder haar had meegesleurd.
Benjamin wilde net lachend de deur uitlopen, maar Cassandra was vlugger. Hij werd meegetrokken, maar zei er maar niks over. "Nou nee, ik ga liever naar de leerlingenkamer. Daar staat tenminste een bank." bromde hij. Echt veel geslapen had hij de laatste tijd niet, vandaar zijn niet al te vrolijke humeur. Alhoewel het op dat moment nog wel mee viel.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Aug 23, 2008 11:26:29 GMT 2
Scorpius liet zich dus maar meetrekken. Hij zwaaide nog even vlug naar Vilder. Toen ze uit het muffe hok waren, werd de deur met een klap achter hun dichtgegooid. Scorpius schrok hier van. Hij zocht met zijn ogen naar de twee meiden. Maar liet zijn blik al snel op Cassandra liggen. Hij keek naar hoe ze zijn hand iets langer vasthield. Toen ze hem losliet stak hij zijn hand snel in zijn zak. Wat verlegen staarde hij naar de grond. Serenity keek naar Mara. "Tja, dat gebeurt meestal!" Ze keek toen naar Benjamin die wat mopperde. "Rustig Bennie, als je dan echt van ons afwilt.." Ze keek naar Cassandra die een blos had gekregen, en toen naar Scorpius die wat verlegen keek. Serenity kreeg een gemene glimlach en trok Mara naar zich toe. Ze zette haar lippen bij Mara's oor. "We moeten ze echt koppelen.. Die twee" Fluisterde ze en ze grijnsde gemeen. Scorpius keek naar Benjamin. "Als je zo graag wilt, niemand houd je tegen" Zei hij tegen Ben. Zijn blik ging naar de flusiterende meisjes. Al had hij geen idee waar ze over aan het fluisteren waren.
|
|
|
Post by melien on Aug 23, 2008 12:16:59 GMT 2
Dat Cassandra geen antwoord kreeg op haar vraag kon ze niet uit staan. "Nou ja, blijven jullie dan maar lekker hier. Ik ga zwemmen.. Wie wil komt maar gezellig mee, wie niet.. tjah veel plezier binnen." zei ze vrolijk. Haar blik ging even naar Mara en Serenity, maar ergens had ze het idee dat ze liever niet wilde weten waar die twee het over hadden. Dus draaide ze zich maar gewoon weg van het tweetal en maakte aanstalten naar buiten te lopen. Benjamin's chagrijnige gedoe negeerde ze. Haar humeur liet ze toch niet verpesten. Niet vandaag in ieder geval. Anders was het mooie weer ook gewoon verspild. Ze bleef echter wel staan toen Mara tegen haar sprak, en ze draaide zich ook weer gewoon om. Alleen was er ook eigenlijk niet echt veel aan.
Mara keek eerst verbaasd naar Serenity toen deze opnieuw aan haar arm trok. Maar dat was al gauw verleden tijd. Enthiousiast sprong ze weer op. "Ja, daar ben ik het nou helemaal mee eens." zei ze grijnzend. Haar blik ging naar de twee jongens en naar Cassandra. "Benjamin hou op te zeuren, Cassandra wacht nou even en Scorpius.. Doe niet zo verlegen." zei ze met een grijns. Ze stak haar hand uit naar Serenity. "Kom op. Buiten is het verschrikkelijk mooi weer." zei ze vrolijk. In gedachten was ze ergens heel anders mee bezig, maar dat zei ze maar niet hardop.
Benjamin keek van de een naar de ander. Hij wist niet echt wat hij wilde. "Misschien moet ik maar in de buurt blijven. Anders staat er dadelijk nog een boze Drake voor mijn neus, omdat ik zijn broertje alleen heb gelaten met drie dames. Nee dank je." Een lichte grijns verscheen toch wel op zijn gezicht. Ergens was het toch wel erg grappig. Puur en alleen aan Mara's reactie wist hij al waar ze het over hadden. "Meiden toch. Wat zijn jullie van plan?" vroeg hij de twee toch maar wel. "Toch niet Vilder pesten hè?"
|
|