|
Post by \\ Jess' on Aug 24, 2008 19:36:43 GMT 2
[/b] Zei ze terwijl ze Alex zijn blik volgde naar Daiya en Brian. Toen Alex begon te praten knikte Tatyanna. "Dan is ze bij Brian aan het juiste adres!" Tatyanna keek weer naar Alex. Brian grinnikte om Daiya. Eindelijk deed ze iets rustiger. "Ja, dat is wel een goede.." Brian bekeek de uil. Uiteindelijk ook de andere uilen. Maar die ze nu had was wel geschikt. "Ik weet niet, dat weten ze gewoon. Dat zou je toch eens aan een docent moeten vragen. Zo slim ben ik nou ook weer niet.." Brian grinnikte. "ze zijn gewoon slim denk ik!" Reageerde hij spontaan. Tatyanna moest even nadenken voor een gespreks onderwerp. "Heb je nog wat leuks gedaan in de tussentijd?" Vroeg ze toen maar aan Alex. Brian voegde zich weer aan het gesprek toe. Maar Daiya was toch ook wel leuk, zeker omdat ze niet zoveel wist van uilen.[/ul]
|
|
|
Post by CherryOnTop on Aug 24, 2008 19:47:34 GMT 2
"Hm.. niet echt, ik ben nergens heen geweest en zat meestal buiten en het enige wat ik heb gedaan dat een beetje leuk was, was dat het vrijwel rustig was, perfect om na te denken" Alex leunde nu tegen de muur, half in de opening staan was absoluut niet echt een goed plan, wie weet kwamen er nog meer mensen die wat moesten versturen. Daiya knikte "Perkamentus weet het vast, al denk ik dat die te druk is voor een belachelijk vraag" Ook nu begon Daiya zich in het gesprek te mengen en vroeg ze zich af hoe Tatyanna en Alex mekaar kende. "Hoe kennen jullie mekaar?" vroeg ze nieuwsgierig aan Tatyanna. Ze wou altijd van alles weten, maar ze kon ook te ver gaan op een gegeven moment.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Aug 24, 2008 19:53:16 GMT 2
[/b] Begon ze nuwe er te praten. Ze kwam erachter dat ze haar blik niet van Alex af kon houden. Dus deed ze dat nu maar, ze keek naar Brian en Daiya. Brian knikte. "Nee, hij heeft altijd tijd voor vragen. Maar of je het wachtwoord weet van zijn stambeeld. Moet je echt diep nadenken. En daar heb ik geen zin in." weer één van brian zijn luie dagen. Die had hij trouwens nu wel vaker, maar dat was meer omdat het vakantie was. Toen Daiya wat vroeg aan Tatyanna keek Brian ook naar Tatyanna. "We hebben elkaar ontmoet in de winter, op het ijs. En het was dolle ijspret!" Grinnikte Tatyanna. "En we zijn samen naar het gala geweest.." Ze boog zich naar Daiya toe. "En ik heb een little crush on him" Fluisterde ze Daiya toe. Ze grijnsde vrolijk naar de drie.[/ul]
|
|
|
Post by CherryOnTop on Aug 25, 2008 11:46:01 GMT 2
Daiya klapte in haar handen bij de laatste woorden "AWH!" Ze maakte een geluidje dat aantoonde dat ze het absoluut schattig vondt. Alex vroeg zich af wat Tatyanna had gezegt tegen haar wat hij niet had kunnen verstaan, waarschijnlijk iets schattigs. "Klopt, op het ijs, wacht.. dat was toch ook vernederend? als ik het nog een beetje herinner kon ik niet echt schaatsen of was dat iemand anders?' vroeg hij. Daiya grinnikte nu, als dat waar was dan was het gewoon geweldig. Eigenlijk had het op film gelegt moeten worden, perfecte blackmail. 'Luilak!" zei ze nu grijzend tegen Brian "Maar ja, het wachtwoord raden zal ook lang duren het verandert toch telkens?"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Aug 25, 2008 22:26:00 GMT 2
[/b] Zei ze, ze maakte een rechte beweging met haar armen. "Ik bak er niks van, Teresia is degene die er echt super goed in is!" Ze keek naar Brian die gaapte. Brian schrok op van de reactie van Daiya. "Sorry" Hij keek heel onschuldig naar haar. "Ja hij veranderd steeds. Maar als je al het snoep afgaat kom je op het juiste snoepje wat Professor Perkamentus lust en lekker vind" Gaf hij als tip aan Daiya.[/ul]
|
|
|
Post by CherryOnTop on Sept 3, 2008 18:37:48 GMT 2
"Snoep? ugh, dan ben ik wel even bezig hoor!" Daiya haalde uit de zak van haar gewaad een zak met snoepjes, ze was er dol op. "Iemand eentje?" vroeg ze nadat ze er eentje had geopent en nog voordat ze hem in haar mond stak. Alex schudde zijn hoofd "ah schaatsen ja, ik vondt het wel grappig eigenlijk, het gaat om de plezier en al zet je jezelf voor schut op het einde besef je pas de plezier erin" Daiya had de neiging gehad om Brian te poken toen hij gaapte, misschien was een bed een optie?
|
|