|
Post by lizzie on Aug 27, 2008 20:17:42 GMT 2
James zat stiekem in de bezemstandaard een joint te roken. Hij liet de rook zijn lichaam in gaan en blies die even later weer uit. Hij had er even genoeg van. Van de zeurende leraren, het huiswerk, de lessen zelf. Dan kwam hij altijd hier om even een joint te roken. Meestal werd het dan wat langer dan even en voor hij het wist was de dag al om. Hij nam nog een trek en blies de rook langzaam uit. Uit zijn broekzak haalde hij zijn portomonee en telde het geld dat erin zat. Het was aardig veel. De zaken waren goed gegaan ondanks het slechte weer. Hij hoopte dat hij nog wat meer kon dealen, want hij had echt een nieuwe ketel nodig en op geld van zijn vader kon hij niet rekenen. Toen liet hij per ongeluk zijn peuk vallen. Shit!Stom ding! vloekte hij en hij dook naar de grond om hem te zoeken.
|
|
|
Post by admin. on Aug 29, 2008 16:35:49 GMT 2
|
|
|
Post by lizzie on Aug 29, 2008 17:18:14 GMT 2
James zat gehurkt om te kijken waar zijn joint was gebleven. Hij zag ergens een gloeiendpuntje, maar toen hij dichterbij kwam, bleek het niks te zijn. Hij zocht verder maar zag het niet. Waar was het gebleven? Hij moest het vinden. Hij keek om zich heen, maar zag nog niks. Toen begon hij hopeloos rondjes te draaien in de hoop het te kunnen vinden. Dit had zelfs nog minder nut. Hij greep met zijn hand in zijn bos krullen en zuchtte. Waar was het nou?Waar was het nou? Hij rook wel de geur, maar hij kon niet de joint zelf ontdekken.
Ineens hoorde James het gekraak van een takje. Hij keek snel op en bleef doodstil staan. Hij probeerde in de deuropening te kijken, maar doordat het zo donker was, zag hij het niet goed. Hij deed voorzichtig een stap vooruit. Nu kon hij het wat beter zien. Het was een meisje. Er stond een meisje in de deuropening. Wat deed zij hier nou? Normaal waren hier nooit mensen.
Hij liep naar haar toe en bekeek haar snel. Hij kende haar niet, maar ze zag er nogal sneu uit achter al die bezemstelen. Moet ik die even voor je overnemen? vroeg hij en hij pakte ze al uit haar handen voordat ze antwoord had kunnen geven. Ik zet ze wel weg. voegde hij er snel aan toe. Zo was hij in ieder geval verlost van haar. Hij liep wat verder de bezemstandaard in. Toen zag hij ineens dat er vuur in bezemstandaard was. Zijn joint was zeker tegen het hout aangekomen en het hout was gaan branden. Verdomme! vloekte James hard en liet van schrik de bezems vallen. Dit maakte het nog erger. Nu sprongen ook de bezems in vuur en vlam. Geef me je toverstok! schreeuwde hij naar het meisje. Hij had zijn eigen toverstok achtergelaten.
|
|
|
Post by admin. on Sept 7, 2008 9:49:33 GMT 2
[/b] hopend dat ze het deze keer eens niet zou verknallen. Zoals ze gehoopt had werkte de blusspreuk en schoot er een waterstraal uit haar toverstok, maar niet richting het vuur - in plaats daarvan, gaf het James een koude douche. 'Oeps,' mompelde ze, niet wetend of het nou erg was of eerder lachwekkend. [/ul]
|
|
|
Post by lizzie on Sept 8, 2008 11:32:27 GMT 2
James keek verbaasd en enigszins boos toen het meisje haar toverstok niet wilde geven. De waterstraal die ze vanaf daar zou produceren, zou nooit sterk genoeg zijn om de brand in de hoek te blussen. Hij was bereid er heen te rennen en daar de brand te blussen. Daarnaast was hij echt ongelofelijk goed in branden blussen met een toverstok. Hij had vaak genoeg per ongeluk een brand veroorzaakt en wist dus inmiddels prima hoe hij een brand moest blussen.
Hij keek boos toen het meisje hem ineens onderspoot. Wat doe je nou troel! schreeuwde hij nijdig naar haar. Inmiddels was achter hem de bezemstandaard aan het affikken. Weet je soms niet hoe je moet richten met een toverstok ofzo?! schreeuwde hij nog bozer. Ben je soms niet helemaal goed in je hoofd. We moeten de brand blussen ja, niet mij een douche geven! Snap je dat? vroeg hij luid aan haar alsof ze gek was. Hij kon gewoon niet geloven dat het meisje hem nat stond te spuiten in plaats van het vuur. De hele boel zat hier af te fikken en zat hem nat te spuiten. Geef me je toverstok nou, dan kan ik het vuur blussen. Ik heb de mijne laten liggen! riep hij boos tegen het meisje en hij stak zijn inmiddels helemaal natte hand uit naar haar. Als hij nu niet de toverstok zou krijgen, zou hij die gewoon afpakken. Die brand moest gewoon geblust worden. Hij kon niet weer in de problemen komen. Hij was vorige week al betrapt op iemand in elkaar rammen.
|
|