|
Post by greenlightning on Sept 14, 2008 19:33:13 GMT 2
'Dat gaan we zeker doen,' glimalchte Joey en streelde Natasha's gezicht. Hij voelde de bekende warmte. Het was niet nieuw, het was niet bijzonder, maar het was van hen. Het was vertrouwd en alles wat hij nodig had. Ze waren al vier jaar samen en nogsteeds moest hij neit denken aan een ander. Althans, neit als vreindin. De gedachte aan Floar en Amber hadden hem bezig gehouden, maar dat was dan maar zo. Hij hield niet van hen, hoewel Amber akelig dichtbij kwam. Gelukkig kon hij dat vernadren in vriendschappelijk. iets wat hij vanzelfsprekend deed. Hij was blij dat ze er zou zijn. Dat ze samen vrienden zouden zijn.. ene gezellig triootje... Hij schudde de gedachte abrupt van zich af. Toch was het wel veilig... dat hij alleen aan amber kon denken.. samen met zijn meisje. Maar dat zag hij neit snel gebeuren. Niet alleen wist hij neit waar Amber voor in was, en wist hij zeker dat Natasha hem niet wilde delen.. ook wist hij neit of hij het ooit zou durven vragen. Daarbij.. hij had wel genoeg aan haar. Hij streelde haar opnieuw en wist niet meer hoe hij die maandne zonder haar had overleefd. Hij glimalchte en zoende haar opnieuw zacht. 'Ik kom de leerlingekamer wel binen glippen. Deed ik toch ook altijd bij ons op school? Ik smokkel jou mijn bed in, en kruip lekker bij jou erin als je eht neit verwacht. Neme van mij aan.. ik kan neit veel koude en eenzame anchten meer aan, anders bekeer ik me straks echt tot homo en duik ik bij Ty in bed.' Hij grijsnde bred. Dat laatste kon hij wel, maar dat eerste zou hem erg zwaar vallen. vrowuen waren veel te... vrowuelijk. Hij knikte opnieuw. 'We gaan snel wat doen. Ik zorg wel dat Shirie van het idee hoort, reken maar dat die de rest meesleept. Je kent haar. Ben blij dat je eraan denkt., Shinnie is veel te druk met alles...'
|
|
|
Post by » Aline. on Sept 14, 2008 20:43:32 GMT 2
Natasha lachte even toen Joey de opmerking maakte over dat hij homo zou worden en bij Ty in bed zou kruipen. 'Ik zie het al voor me! Als je dat zou doen, denk ik ook niet dat ik genoeg van je zou overlaten om nog hetero te zijn,' zei ze met een brede grijns op haar gezicht, al wist ze dat ze Joey, ook als hij vreemd zou zijn gegaan, toch niet zoveel pijn zou kunnen doen. Ze sloeg haar armen om zijn nek en trok hem iets naar zich toe, zodat ze hem een vluchtig kusje op zijn neus kon geven. 'Vanacht?' vroeg ze vervolgens, en keek hem glimlachend in zijn ogen. Ze wist dat het hem toch wel zou lukken om in de meisjesslaapzaal van Ravenklauw terecht te komen, en keek er nu eigenlijk al naar uit. Ze had hem zo lang moeten missen, en ze herinnerde zich die keren dat hij op Dragonshelter 's nachts naar de meisjesslaapzaal geslopen was nog als de dag van gisteren. Ze liet haar armen van zijn schouders glijden om ze vervolgens om zijn middel te slaan, en ze legde haar hoofd tegen zijn borst. 'Joey, ik hou van je,' zei ze plotseling op een doodserieuze toon. Ze bewoog haar hoofd iets omhoog om de zijne te zien en kon de neiging om te gaan lachen niet weerstaan. 'Dat moest ik even zeggen,' voegde ze er aan toe.
|
|
|
Post by greenlightning on Sept 14, 2008 21:12:06 GMT 2
Joey lachte om haar en wist dat hij zichzelf wel van kant zou maken als hij haar dan vervolgens met een ander zou zien. Toch was deze zogenaamde kwaadaardige en geweldadige kant van natasha erg... opwindend. Hij wist neit waarom. Misschien omdat ze in zijn ogen altijd perfect zou zijn. 'Alsof je mij au zou kunenn doen,' zei Joey emt een pruillipje, voor hij opnieuw lachte. Toen ze zich tegen hem aanvleidde, streelde hij door haar heren en trok haar stevig tegen zich aan. Hij zoende haar hoofd en glimaclhte. 'Ik zal je zeker vannacht komen lastig vallen. Hou je bed maar warm voor mij. Ik weet nu welke dat is. {dit is na die topic bij devon en june } Dan zal ik de hele ancht bij je zijn en gelukkig hetro blijven.' Hij legde zijn hoofd op de hare en glimalchte. 'ik ook van jou en ik ben blij dat je het zegt. Maar neit zo blij als dat je het nog steds voelt.' Hij hield haar vast en liet zde geovleens toe, zoals ze altijd door hem heen stroomden. 'Ik kan neit meer zonder jou,' zei hij zacht en glimalchte. 'En dat moest ik even zeggen.'
|
|
|
Post by » Aline. on Sept 15, 2008 20:21:17 GMT 2
Natasha grinnikte even toen Joey de opmerking maakte over dat ze hem toch niet pijn zou kunnen doen. Na al die jaren kende hij haar ook veel te goed, net zoals Natasha hem veel te goed kende. Ze waren ook al weer een aantal jaren een stelletje, en daarvoor waren ze al een hele tijd vrienden geweest. Natasha zuchtte even genoeglijk toen Joey door haar haren streelde en voelde de warmte van zijn lichaam diep in zich doordringen nu ze zo tegen hem aanleunde. Op Dragonshelter was hij wel vaker 's nachts naar haar toegekomen en sindsdien konden ze niet erg lang meer zonder elkaar. Natasha kon zich eigenlijk ook wel een vinden in zijn opmerking over homo worden omdat ze te lang zonder elkaar waren, al was dit dan natuurlijk wel een erg extreem voorbeeld.
'Weet je nog, toen we net verkering hadden?' zei Natasha plotseling. Haar mondhoeken krulden zich om in een glimlach bij de herinnering aan die eerste dagen, dat ze heel erg bezitterig was geweest. Inmiddels was ze er wel aan gewend dat meisjes naar haar jongen omkeken, net zoals dat er genoeg jongens waren die haar knap vonden - en eigenlijk zou Natasha daar ook niet zonder kunnen, ze genoot wel van die aandacht. Natasha dacht weer terug aan die eerste kus. 'Toen ik je voor het eerst zoende waar iedereen bij was, om te laten zien dat je van mij was. Toen waren we veertien, toch? Al meer dan drie jaar geleden...' Ze keek op naar Joey en ging weer rechtop staan waardoor ze hem weer kon zoenen - even vurig als die eerste zoen, meer dan drie jaren geleden. Ze maakte haar lippen langzaam weer los van de zijne en opende haar ogen, die ze onbewust had gesloten toen ze hem zoende. 'En nu ben je nog steeds van mij,' zei ze met een glimlach van oor tot oor, waarna ze hem weer zoende, om haar opmerking kracht bij te zetten.
|
|