|
Post by Ridje on Aug 29, 2008 20:46:49 GMT 2
Rustig zat hij daar, op een van de onderste treden van de trap die naar de astronomie toren leide. Het was hier altijd rustig en dat was ook waarom hij deze plek had uitgekozen om in zijn nieuwe boek te gaan beginen. Hij had wat kersen in zijn hand waar hij er af en toe 1 van nam terwijl hij rustig de woorden en leters las die op de bladzijdes stonden. Hij keek even de gang door om een groepje na te kijken die net een lokaal uit waren gekomen. Het was hier dan wel rustig maar Tim werdt soms toch wel gestoord door groepjes leerlingen die net klaar waren met lessen of iets dergelijks, 2 meisjes waren hier ook al voor de vierde keer giechelend langs komen lopen. Tim grijnsde, ze dachten waarschijnlijk dat hij het niet door had gehad. Maar hij wist precies wie er langs kwamen ookal leek het net of hij diep in zijn boek zat. Het was lagwekkend dat die meiden giechelend voorbij kwamen niet wetend dat hij niet langer op zoek was naar een vriendin, hij had zijn ware liefde al gevonden in de vorm van Kyra. Maar omdat hij het wel lachwekend vond om die meisjes het gevoel te geven dat ze nog een kans hadden had hij toch naar ze geglimlacht de laatste keer dat ze langs waren gekomen. Kort zuchte Tim toen hij aan Kyra dacht en keek even op van zijn boek. Het was nu al een paar minuten erg stil gezien de volgende les alweer was begonen. Tim had echter geen lessen meer vandaag.
|
|
|
Post by Krista - on Aug 29, 2008 21:46:50 GMT 2
"Tim" scalde Kaitlins stem door de gangen. Haastig kwam ze op hem afgelopen met een wilde uitdrukking op haar gezicht. Hijgend kwam ze tot stilstand en leunde tegen de muur aan. Ze haalde diep adem terwijl ze naast hem neerzakte op de treden en naar haar knokige knieën staarde. "ik heb je hulp nodig". Ze draaide zich om en staarde hem serieus aan. "Je weet van Bridget, Finnley, uit ravenklauw? Waar we ruzie mee hebben" ze staarde hem aan maar wachtte niet op haar antwoord. 'Ik moet haar pakken. Nu. Dat ze nog vrolijk ronddanst, zorgt ervoor dat ik gek wordt! Je moet me helpen haar terug te pakken!". Wanhopig staarde ze hem aan.
|
|
|
Post by Ridje on Aug 29, 2008 22:50:13 GMT 2
Verbaasd maar oplettend keek Tim op, niet veel mensen hadden zijn aandacht zo snel als dat Kaitlin het nu had. Verbaasd keek hij haar aan. Hij deed rustig zijn boek weer dicht en deed hem in zijn tas waarna hij een paar kersen voor Kaitlin hield zodat ze kon nemen als ze wou. "Mijn hulp? Ow dat wicht. Ja tuurlijk weet ik daarvan ik stond er bij weet je nog." zei hij met een glimlach. Hij zag de wanhoop in haar ogen en knikte dan. "Tuurlijk help ik je, zeg het maar wat ik kan doen." zei hij dan en hij keek haar afwachtend aan. Hij zou haar graag helpen om dat brutale Raafje eens een lesje te leren. "Maar kom eerst even op adem, heb je gerend ofzo? Je bent buiten adem." grijnsde hij naar haar terwijl hij haar aankeek.
|
|
|
Post by Krista - on Aug 30, 2008 10:34:40 GMT 2
"Dat is dus het probleem!" zei Kaitlin wanhopig en begroef haar gezicht in haar handen. 'Ik heb geen flauw idee hoe ik het moet doen. Ik bedoel, ik ben wel een Park. Ik moet toch met iets goeds komen?". Ze staarde hem aan alsof ze dacht dat ze zo een plan uit Tim's geest kon trekken. Even fronsde ze haar wenkbrauwen en schudde dan haar hoofd. "Niet echt gerend. Maar ik ben al de hele ochtend op zoek naar jou, Kyra of Kelian. ". Ze strekte haar benen en staarde naar haar witte knieéen. Waarom was ze niet zo bruin als Kyra? Ze waren een drieling, zusjes, maar toch verschilden ze ontzettend van elkaar.
|
|
|
Post by Ridje on Aug 30, 2008 13:34:59 GMT 2
Stil knikte hij na haar woorden en keek haar aan. Tim keek Kaitlin kort maar aandachtig aan. Zijn blik gleed van Kaitlin af en naar de grond. Afwachtend of dat Kaitlin mischien ineens ergens op zou komen dacht hij zelf ook na. Grappen die de Parks maakten waren niet zijn specialiteit maar soms kon hij nog wel eens wat goeds bedenken. Hij dacht kort aan waarom ze ookalweer Bridget moesten terug pakken en toen hij weer dacht aan de avond dat Bridget een bal tegen Kaitlin had geschopt grijnsde hij. "Een bal!" zei hij dan vrolijk en hij keek weer naar Kaitlin. "Een bal dat is het. Pak haar terug op dezelfde manier, we gaan eerst even langs de kamer van hoge nood om een lading ballen te halen. Dan vervloeken we ze zodat ze net als beukers zijn zodat ze dat Raafje eens even lang gaan achtervolgen." grijnsde Tim dan triomfantelijk.
|
|