|
Post by Ridje on Sept 10, 2008 23:11:02 GMT 2
"Ik hou je vast en laat je nooit meer los. Dat beloof ik." zei hij zacht en hij sloeg zijn enne hand om haar middel en van de adnere liet hij zijn hand op haar achterhoofd rusten waar hij rustig door haar haar streek. Hij glimlachte bij haar woorden en zei niks, gewoon weg omdat hij niks wist te zeggen en het zeker ook niet nodig was. Ze wist dat hij haar speciaal vond. Wat ze niet wist was dat hij haar ook dankbaar was. Hij voelde zich nooit goed, hoewel hij zich altijd vrolijk en vriendelijk gedroeg was hij het nooit. Zijn ouders waren hier de grote reden voor, Azkaban was voor hem ook een gevangenis geworden zelf ookal zat hij er niet, elke dag voelde hij weer de benauwde omgeving die zijn ouders echt voelde. Maar Kyra liet dat verdwijnen en liet hem zijn eigen leven leiden, ookal wist ze zelf niet dat ze dat deed. Hij voelde zijn ogen prikken hoewel hij geen tranen toeliet. "Ik geef om je Kyra, je bent heel erg belangrijk voor mij, als sinds ik je weer voor het eerst zag hier op Zweinstein. Ik hou van je." Hij kreeg een vreemd gevoel in zijn maag toen hij dat zei, maar spijt had hij er niet van.
|
|
|
Post by greenlightning on Sept 10, 2008 23:16:35 GMT 2
'Ik hou ook van jou,' zei ze, zonder twijfel. Nooit eerder had ze deze woorden gesproken. Niet tegen iemadn adners dan haar ouders, broeen zus en dat ook al jaren neit meer. Maar ze meende eht. Ze meende het volledig. Net als de gevoelens van eerder. Ze leit ze toch zich doordringen. Niet elven zonder hem... ze begon eth bijna te geloven. Hoe had ze ooit kunne leven zonder hem? Hoe was ze opgestaan? Ze wist zich de dagen met Ty nog voor zich te halen. Ze ahd het hem ook verteld. Ze deed niet aan leifde. Niemand die belangrijk was. Ze zou nooit van iemand houden. Ze had iedereen weggeduwd, omdat ze niemand leif wilde hebben. Ook nu neit. Ook nu wilde ze geen gevoelens hbebn, voor niemadna dners dan Tim. Ze geloofde dat ze zou trouwen emt iemand die haar vader koos en ze ahd er vrede mee. Ze geloofde neit in leifde, omdat ze die nooit werkelijk ahd gekregen. Pas nu... nu wist ze hoe het al die ajren had moeten zijn. Ze dacht niet dat ze nog zonder die leifde zou kunnen. Ooit. 'Ga nooit weg,' vroeg ze hem, teriwjl ze opkeek, de tranen vergetend die nog vers op haar wangen lagen.
|
|
|
Post by Ridje on Sept 10, 2008 23:35:44 GMT 2
Het was vreemd voor hem hoe makkelijk hij het had gezegd dat hij van haar hield. Hij hield van nog meer mensen natuurlijk, zijn familie en zijn vrienden, maar hen vertelde hij nooit wat hij voor ze voelde, alleen Kyra, gewoon omdat ze echt zoveel betekende voor hem, hij hield van haar zoals hij nog nooit van iemand had gehouden. Niet van Reena die hij zo goed als beschouwde als zijn kleine zusje, niet van Shirie die altijd al bijzonder voor hem was geweest en zelfs niet Mara die 1 van de belangrijkste meisjes was in zijn leven zonder dat hij gevoelens voor haar had. Met een glimlach keek hij haar aan en veegde met zijn duim haar tranen weg. "Ik ga nooit weg, ik zal altijd in je leven blijven. Dat beloof ik je, ik zal voor je zorgen." zei hij zacht maar duidelijk hoorbaar en hij gaf haar een kus op haar voorhoofd. Hij wist wat liefde was maar Kyra maakte meer dan liefde bij hem los. Het was gewoon onbeschrijvelijk en hij wou altijd bij haar zijn.
|
|
|
Post by greenlightning on Sept 12, 2008 18:39:19 GMT 2
Kyra knikte tevreden, maar wist niks te zeggen. De tranen droogden langzaam op, maar ze weigerde hem los te laten. Ze sloot haar ogen en droomde weg in zijn armen. voor het eerst in haar elven vroeg ze zich af hoe eht zou izjn om kidnerne te hebbne. Om thuis te wachten tot haar man -die Tim natuurlijk was- thuis zou komen. Om samen emt hem te dineren en de dag door te nemen. Om de kinderen naar bed te brengen en de rest van de avond te doen wat zij wilden. Naast hem in slaap vallen en naast hem wakker te worden. Ze vroeg zich voor eht eerst af hoe het zou zijn om je elke dag geliefd en belangrijk te voelen. Om hand in hand te kunnen lopen en te praten over je echtgenoot... Maar nu ging ze te snel. Een aantal stappen te snel. Ze l;iet hem langzaam en met tegenzin los. Ze glimalchte, op haar eigen manier. 'Weet je.. misschien zouden we onze relatie officieel meoten maken. Ik zie je al een tijdje als mijn vriendje, maar eigenlijk ben je dat nog niet...' De gedachte was zo vreemd. Het zou.. de eerste echte relatie zijn, die ze ooit ahd gehad.
|
|
|
Post by Ridje on Sept 12, 2008 20:31:52 GMT 2
Haar woorden drongen wel tot hem door maar hij moest er toch even over nadenken. Met een glimlach keek hij haar aan. "Dan," zei hij kortaf en mysterieus. Hij legde zijn hand op haar blote buik en wreef er zacht over heen voordat hij met zijn andere hand zijn geslacht verborg in zijn zwembroek en haar aankeek. Met zijn hand streelde hij over haar buik zolang als hij kon, terwijl hij langs haar liep en op de kant klom. Hij voelde de blikken die op hen gericht waren maar hij negeerde ze en liep rusig in de richting van zijn tas. Daar opende hij zijn tas en keek erin voordat hij met een zacht vloek weer overeind kwam. Hij pakte de handdoek van het gras af en zijn toverstok en wuifde er kort mee. Terwijl zijn blik kort naar het kasteel ging liep hij rustig weer naar Kyra en ging achter haar staan en sloeg de handdoek om haar middel en zorgde dat hij vast bleef zitten zodat hij niet in het water zou vallen. Toen hij kort om keek hield hij zijn hand naar achter en voelde hij het doosje in zijn hand landde. Handig opende hij het doosje en gooide het samen met zijn stok achter zich op het gras. Daarna liet hij zijn handen door haar hals gaan en klikte dan het kettinkje vast om haar nek. "Voor jou schoonheid om onze relatie officieel te maken." mompelde hij dan zacht en drukte een kus op haar schouder.
|
|
|
Post by greenlightning on Sept 13, 2008 14:54:04 GMT 2
Kyra zag emt tegenzin dat hij zijn geslacht weer verborg, iets waar ze net haar hand weer op had willen leggen, en met nog meer tegenzin hoe die uit eht water stapte. Ondertussen, knoopte ze maar haar knoopjes weer dicht. Niemand adners dan Tim hoefde haar zo te zien. Nu ze eraan dacht... geen nekel jongen, behalve Tim en haar broer hadden ahar ooit naakt gezien. Ze had het altijd gewoon emt een rokje ana gedaan en de rest aangehouden. Dit was een tweede schok.
Ze was bijn bovenaan, toen ze de ahnden in haar nek voelde. Ze schrok eerst, maar herkende zijn handen toen. Ze leit haar blik zakken. Haar mond viel open en ze hapte naar dem. 'Tim... hij is... prachtig!' zei ze zacht. Ze nam het steentje in haar hand en streelde eroverheen met haar vingers. Langzaam draaide ze zich naar hem om. 'Maar, waaroM/' Vroeg ze, neit bekend met het cadeautjes krijgen. Ze wist dat sommige vriendjes dat deden. Maar hij had nog neit eens gezegd dat hij haar vriendje wilde zijN! Ze was compleet in verwarriong gebracht, terwijl haar hart tekeer ging als een gek, en hij, zeker van bovenaf, duidelijkz zich moest hebben op haar nog onbedekte boezem. Ze merkte het neit eens.
|
|
|
Post by Ridje on Sept 13, 2008 17:35:27 GMT 2
Zacht streelde hij nog kort door haar haar nadat hij de ketting om had gedaan en grijnsde dan bij haar woorden. "Niet zo prachtig als jij." zei hij dan verliefd en keek naar haar vanachter haar. Toen ze zich omdraaide en hem vroeg waarom het was keek hij haar verbaasd en niet begrijpend aan. Voordat hij antwoord kon geven viel zijn blik op haar nog onbedekte boezem waar hij even naar bleef kijken. Na een paar minuten keek hij plots weer naar haar en bloosde wat gezien hij ongegeneerd naar haar had gekeken terwijl ze hem wat had gevraagd, hij voelde dan ook weer wat opkommen in zijn zwembroek. "Ehmm waarom? Is dat niet logisch? Omdat ik van je hou en omdat ik altijd bij je wil blijven." glimlachte hij dan en hoopte dat dit antwoord genoeg was. "En niet te vergeten omdat ik je graag verwen." zei hij dan doelend op de ketting maar ook op hun avontuurtje in het water een paar minuten eerder. Zijn blik vond de hare waarna hij zijn lippen ook de hare liet vinden waarna hij haar een vurige zoen gaf.
|
|
|
Post by greenlightning on Sept 14, 2008 13:41:41 GMT 2
Kyra voelde zelf ook een blos opkomen, toen ze ontdekte waar hij zo naar staarde. Het maakte haar natuurlijk neit uit en voelde zich zelfs erg gevleid. Ze hiedl echter wel goed in de gaten of de mansen achter hen niks konden zien, want dat was het niet waard. Tim zou ze kunnen zien en voelen wanneer hij wilde, dus als het prive kon blijven, was dat heel wat. Ze glimalchte naar hem, lief en met haar hoofd een beetje schuin, toen hij haar weer aankeek en bloosde. Hij was zo lief als hij bloosde.. ze wile hem plat knufflen, maar wist het te onderdrukken. Zijn antwoord deed haar nog warme gevoel alleen maar groeien. Ze voelde ook iets anders groeien, aangezien zijn zwembroek op ooghoogte was, en dat bij haar genoeg opriep. Ze beet op haar lip en kek hem aan, uitdagend en speels, voor ze zijn kus beantwoorde. Ze trok zich langzaam aan hem op, voor ze hem het water in trok door met haar voeten van de kant af te zetten. Ze ging er vanuit dat hijop haar zou landen, dus maakte ze zich zo slap mogelijk, om te kunnen zinken als dat gebeurde.
|
|
|
Post by Ridje on Sept 14, 2008 15:43:36 GMT 2
Verbaasd keek hij haar aan en probeerde haar plannen uit haar ogen te trekken met zijn blik. Hij wist dat ze iets van plan was, en de speelse en uitdagende blik wond hem alleen maar meer op, wat was ze toch schattig als ze zo keek. Lang had Tim echter niet de tijd om na te denken over wat ze van plan zou zijn gezien ze hem al in het water trok. Verbaasd over haar actie deed Tim niks om boven water te blijven en landde op haar, hij voelde meteen hoe ze samen naar beneden zakte in het water. Met tegenzin verbrak hij de kus en keek naar haar met een grijns. Hij verbaasde zich erover dat ze nog mooier was onderwater. Net als bij hem zelf was haar haar rond haar hoofd aan het dansen wat haar een mysterieuse uitstraling gaf.(als het goed is natuurlijk Hij lachte kort en zag hoe een grote hoeveelheid lucht uit zijn mond ontsnapte. Snel ging hij naar de oppervlakte om lucht te happen waarna hij weer onderdook en terug naar Kyra zwom en achter haar ging zwemmen. Zacht plaatste hij zijn handen rond haar middel en zijn kin op haar schouder.
|
|
|
Post by greenlightning on Sept 14, 2008 17:55:37 GMT 2
Kyra kon alnger haar adem inhouden dan hij, maar zij had dan ook van te voren diep ademgehaald. Ze voelde zijn handen en draaide zich half om, zodat ze naar hem kon kijken. Op dat moment rtok ze zijn zwembroek omlaag en dook iets omlaag, voor ze emt haar m,ond bij hem begon. Hij had nog wat van haar te goed en onder water was het zelfs nog leuekr dan bovenwater. Het voelde zo goed dat ze bijna stikte, voor ze naar boven kwam om adem te halen. Ze amdende drie keer in, voor ze zich weer leit zakken. Het voelde zo vrij onderwater, maar haar jurkje zat haar in de weg. Ze wilde hem uitrtrrekken, maar dat leek allemaal tijdverspilling. Pas bij de tweede keer, toen ze helemala buitenadem was van eht zuurstof gebrek, kwam ze omhoog en bleef ze omhoog, haar benen om hem heen slaand, zonder iets te laten gebeuren, gewoon.. om dicht bij hem te kunnen zijn. Ze keek hem aan en beet opnieuw op haar lip. Ze zei geen woord, enkel afwachtend op zijn reactie.
|
|