|
Post by Ridje on Nov 11, 2008 21:48:35 GMT 2
Stevig hield hij haar vast terwijl ze haar hoogtepunt bereikte en erna na rilde. Hij glimlachte en verplaatste zijn enne hand van haar borst naar haar nek en de ander van tussen haar benen naar haar achterste zodat hij haar nog better vast had. De hand in haar nek duwde haar nog meer tegen zich aan, hij wou haar voor eeuwig zo stevig vast houden. Dat ze zo versuft was was voor Timothy alleen maar iets fijns, een teken dat ze had genoten. Hij keek wat verbaasd toen ze hem speels glimlachend aankeek, en probeerde dan te zien wat ze van plan was met een grijns op zijn gezicht. Net toen hij wou vragen wat ze van plan was sprak ze waarna hij kort lachte. "Nog een rond? Pff ik weet niet of ik dat wel ga redden. Je bent veel te knap en sexy." zei Tim dan voordat hij even kreunde toen ze hem in haar duwde. Hij keek haar verliefd en met een blik vol verlangen aan en kuste haar dan voor de zoveelste keer.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 11, 2008 22:24:50 GMT 2
Kyra hoefde hem niet te horen zeggen dat hij haar sexie vond, want buiten dat ze dat zelf ook wel wist, voelde ze zijn hardheid. Ze kreunde zacht en beet op haar lip, teriwjl ze hem oipnieuw begon te berijden. Ze grinnikte zacht, en liet haar hoofd achterover zakken in dat gevoel van puur genot. Het was niet iets wat ze ooit emt ander zou kunnen hebben. Dat wist ze zeker en waarshcijnlijk, besefte ze zich opeens, ook nooit meer zou hebben. Toch was de gedachte aan nooit meer een adnere jongen geen schok. het voelde veilig en fijn. Ze had genoeg jongens gehad en had nu een jongen die haar alles agf waar ze ooit van kon dromen. Ze liet haar hoofd weer naar voren komen trok zich dichter tegen hem aan, zonder haar rijden te staken. Ze zoende hem zachtjes en teder, speels en liefdevol. 'Je hebt nog een beurt van me tegoed,' fluisterde ze en ze beet zachtjes op zijn lip. Dit was liefde. Dit was geen seks, maar leifde zoals het had moeten zijn. Dot was waar Shirie altijd over sprak dat ze wilde. Dit was wat ze altijd ahd gemist. Ze ging door en boog zich zacht naar hem toe. 'Ik hou van jou,' fluisterde ze in zijn oor,' van jou en van jou alleen. Ik ben van jou. Helemaal van jou.'
|
|
|
Post by Ridje on Nov 11, 2008 22:56:15 GMT 2
Zacht kreunde Tim toen ze hem begon te berijden. Hij keek weer naar haar en het zicht en de gevoelens die ze bij hem los maakte, zowel door het berijden als gewoon bij hem zijn, brachten hem kort aan het denken, zover als hij zijn gedachten kon vasthouden dan. Ze was perfect. Dit was het beste, hij had vaker gevoelens gehad, maar Kyra was de ware dat had hij al eerder in gezien maar nu dacht hij er weer aan. Ze was de perfecte en de ware voor hem. "Eentje maar?" grijnsde hij dan en kreunde even. "En ik van jou. Ik ben van jou en jij van mij. Zoals het hoort te zijn, zoals het al eerder had moeten zijn." gromde Tim dan terwijl hij het dit keer was die dichter bij zijn hoogtepunt kwam.
{SKIP}
Zachtjes en met een onregelmatige ademhaling zakte Tim iets door zijn knieën. Het water in, met Kyra nog in zijn armen. Hij voelde alles weg vloeien in het water waarna hij weer omhoog kwam en naar de kant liep waar hij haar neer zette. Daarna draaide hij zich weer naar het water, terwijl hij nog niks had gezegd, en dook even onder. Om na een paar seconden weer boven te komen met hun kleding. Hij grijnsde naar haar toen hij bij de kant kwam, en ging naast haar zitten en legde de kleren naast zich waarna hij zijn arm om haar heen sloeg en haar tegen zich aan drukte. "Je moet denk wel op zoek naar een nieuwe string." grapte hij dan zacht.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 7, 2008 2:22:03 GMT 2
Hijgen rillend en slap lag Kyra in Tims armen, toen hij haar wegdroeg. Deze keer leek alles uit haar weg te vloeien, de energie en zijn zaad. Ze voelde zich zo moe, zo vreselijk moe, maar daarbij ook voldaan. Ze wreef haar neus tegen zijn nek en kuste hem, zachtjes. Haar ademhaling was diep en langzaam, alsof ze elk moment in slaap kon vallen, wat ook het geval was. Ze voelde hem nog tegen zich aan, naakt en warm. Het water was een welkome verkoeling op haar naakte huid, die tintelde en brandde op een heerlijke manier. Ze gaf zich volledig over aan zijn bewegingen en kracht. Ze liet zich tegen de kant aan zakken en sloot haar ogen toen hij onder water verdween. Ze volgde zijn voorbeeld, hoewel ze zich enkel door haar benen liet zakken en haar haren naar achter sloeg met haar handen. Ze koelde niet af en toen ze boven kwam, was hij er weer, alsof hij nooit weg was geweest. Ze trok zich met moeite op de kant, waar ze weer vanaf was gegleden en glimlachte om zijn arm. Ze draaide zich naar hem toe en keek hem was versuft aan. Toch wist ze een plagend lachje te produceren en ze drukte haar vinger zacht tegen zijn lippen. 'Sjj, niet praten,' fluisterde ze en duwde hem op. Ze vleide zich naast hem, zonder er bij stil te staan dat ze poedelnaakt was en sloot haar ogen. Ze wilde alleen maar naast hem liggen en genieten van hem. Misschien even slapen. Slapen was goed. Met Tim. Slapen naast Tim. Als het maar bij Tim was.
|
|
|
Post by Ridje on Dec 7, 2008 22:12:39 GMT 2
Zwijgend glimlachte hij en hield haar stevig tegen zich aangedrukt waarna hij naar haar keek. Ze was zo mooi, zo perfect, zelfs zo perfect dat hij zichzelf af vroeg waarom hij niet eerder deze stap had gezet. Ze hadden al veel eerder samen moeten zijn. Hij keek even naar het meer en ordende zijn gedachten. Tuurlijk had hij dit soort dingen eerder gedaan, met genoeg andere meisjes, maar met Kyra was gewoon het beste ze was de enige juiste keuze die hij kon maken en hij vond het maar raar dat hij al die jaren niet eerder had ingezien dat zij de ware was voor hem. Hij keek weer naar haar en zag dat ze haar ogen sloot. Hij keek haar verliefd aan, hoewel ze haar ogen dicht had en drukte haar zachtjes nog meer tegen zich aan. Met zijn vrije hand pakte hij zijn handdoek die achter hem lag en legde die over haar heen. Toen sloot hij zelf ook zijn ogen en luisterde naar haar ademhaling.
|
|