|
Post by greenlightning on Sept 16, 2008 16:17:57 GMT 2
Shirie knikte langzaam en luisterde naar zijn stem. Ze hoorde zijn woorden en nam onbewust de betekenis in zich op. Ze mocht blij zijn met haar intelligentie, die haar het gunde om zich af te sluiten voor alles, zonder iets te missen. Zodra ze er klaar voor was, leit ze de woorden toe en dacht erover na. Ze glimalchte licht. 'Ik kan mezelf beschermen, leive Billy. Ik heb niet voor niets al die jaren aan vechtsporten gedaan. Als een jongen me iets aan denkt te doen, of me aanspreekt zoals ik neit wil, dan laat ik hem daar zelf wel spijt van krijgen. Mijn enige probleem... Wat het met mijn hart doet.' Ze keek hem aan en wilde dat hih het kon begrijpen, maar ze verwachtte adt niet. Hoe kon hij zoiets begrijpen? Hij was geen gebruiksvoorwerpe n ze kende maar weinig meisjes die hem wel zo zouden zien. Voor haar... gold eht vpoor groot deel van de jongens. 'Hun woorden doen me pijn. Het doet me pijn al;s ene wildvreemde me ten huwelijk vraagt en als ik vraag waarom, ze me doodleuk antwoorden: je bent sexy. Een mooiere vrouw dan jou zal ik nooit krijgen. Ik wil je ook wle gewoon neuken, maar dacht dat je eht fijner zou vinden als ik je als mijn vrouw zou nemen voor ik dat deed.' Ze beet op haar lip en probeerde de nieuwe tranen tegen te houden. Ze kon neit omschrijven wat eht met haar deed als jongens zo tegen haar spraken. Ze was blij met haar uiterlijk. Vaak. En ze speelde graga met jongens, maar ze wilde wel geliefd zijn..om wie ze was. En neit als sex speeltje.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 16, 2008 18:40:33 GMT 2
"Dat weet ik, maar toch." Hij glimlachte zwak. "Maar toch hoop ik dat je me zo nu en dan de eer zal gunnen om het voor je te doen. Ik wil gewoon dat je weet dat je er echt niet alleen voor staat, ookal met je hordes vrienden en bewonderaars die niet totaal geobsedeerd zijn door je uiterlijk. Want er zijn er genoeg die meer dan dat zien." Hij adem rustig in en uit, maar voelde dat zijn bloed begon te koken. "Ik hoop dat je die man echt heel hard in zijn ballen getrapt hebt, anders moet je me zijn persoonlijke gegevens geven, want dan doe ik het." Zijn stem was een beetje verkilt, maar hij bleef vrij vriendelijk. "Zulke mensen horen je toch niets te schelen? Je bent veel te sterk om hen met je hoofd te laten spelen. Ze zijn het niet waard om je zorgen over te maken." Hij kon niet ontkennen dat hij wel snapte wat die mensen bedoelde, maar aan de andere kant ook niet. Hij snapte niet hoe mensen haar niet konden zien zoals ze was van binnen. Hij kreeg een steeds grotere afkeer voor het mannelijke geslacht en voor wat hun verlangens allemaal wel niet tewegen had gebracht. "Ik wou dat je je niet kon beschermen, dan zou ik het voor je kunnen doen. Maar je moet weten dat echt niet iedereen zo is. ALs je in de geschiedenis gaat kijken. Er zijn zoveel gevechten geweest voor de liefde van een vrouw. En dat was niet omdat ze een mooi stel billen had of vanwege macht. Het ging omdat ze van elkaar hielden en tegen alle geloven en wetten in, ze elkaar wilde zien. Het klinkt nu misschien als een sprookje of een mooi verhaal, maar ik weet zeker dat jou ook een soort sprookje zal overkomen, je eigen sprookje dat niemand je zal kunnen afnemen."
|
|