|
Post by Madjic on Sept 13, 2008 20:19:57 GMT 2
Ty sprong als een gek rond William die lachend om zijn vriend op zijn gitaar aan het spelen was. Hoij sloeg de snaren met geweldig aan en toen hij knikte begon Ty zo hard te zingen als hij kon, het was niet echt zuiver en keek William even aan. Van het lachen moest William stoppen met spelen. "Ok, weet je wat, ik help wel." Grinnikte hij en sloeg opnieuw de snaren aan en zette zijn stem in. Het was dit keer rustig, maar dat was ook maar het begin. Well you think that you can take me on, You must be crazy. There ain't a single thing you've done, is gonna phase me. Oh, but if you want to have a go, I just want to let you know Hij sloeg de snaren nu hard aan, hetzelfde als de keer daarvoor maar nu zong hij met Ty mee. Ty deed bewust wat zachter, aangezien hij wist dat Williams stem veel beter klonk dan de zijne. Hij besloot dat zijn taak was om als een idioot rond te springen. Yeah! Get off my back and into my game. Get out of my way and out of my brain. Get outta my face or give it your best shot. I think it's time you better face the fact, Get off my back. Get off yeah . Oh get off, get off, get off,get off, get off, get off, get off Get off of my back
|
|
|
Post by greenlightning on Sept 13, 2008 22:46:22 GMT 2
'You make me feel this way, so great. This is my way to say: I think you're okay. All the guys agree with me. You make me feel this way, so great. This is my way to say: I think you're okay. All the guys agree with me.' ZAcht gechiegel volgde het gezang. Het klonk zo prachtig dat hij bijna neit dor een jongen gezongen mocht worden, maar toch was eht Joey die achter het muurtje vandaan kwam. Met een schilderij in haar armen voor zich, volgde RTeena. Ze alchte om hem, verlegen en lief. Ze was onderd de indruk geweest van hem, op elk vlak, toen hij haar al schilderend aantrof. Ze waren in gesprek geraakt, vanwege zijn bewondering voor haar werk en zelf was ze er ook wel tevreden over. Het was een rood, groot uitgewerkt, in het centrum van het schilderij en vulde het geheel met een warme gloed. Het leek alsof er hodnerden verschilledne rode tinten waren gebruikt, maar in werkelijkheid waren het er maar twee-en-dertig. Ze had ze geteld. De rest werd gevuld met kleinere rozen, tientallen -vier-en-twintig- , in verscheidene roze tinten. het was zoals de tuin eruit zag., maar dan op haar manier geschilderd, zoals ze haar meeterwerken eht leifste zag. Eenmaal klaar besloten ze oim weg te gaan. Joey ahd verteld over zijn vriendin en wat hij ooit voor haar ahd geschreven. Vandaar dat hij opnieuw het leidje zong. Hij wilde net verder zingen, toen de tekst van een ander lied hem opviel. Hij stond stil en begon te fluiten en te juichen. 'Ty!' Riep hij. 'Oh Ty, I love you!' Hij sprong op en ener als een wanhopige fan en Reena staarde hem werkelijk verbijsterd aan. Ze keek naar William, toen naar Ty, en vervolgens terug naar Joey. 'Eh.. Joey?' vroeg ze zacht.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 14, 2008 2:02:58 GMT 2
Ty begon een of ander dom dansje, maar negeerde het gelach da thij opwekte bij andere. Met handen in vuisten gebaalt en deze langs elkaar in tegenstelde cirkeltjes draaiend sprong hij van de ene been op de andere. Terwijl WIlliam de endtro speelde. Aan zijn blik was te zien dat hij het heerlijk vind om dit nummer te spelen. Het was gewoon een keer uit frustratie geschreven, de gitaarpartij was er vanzelf bij gekomen. Maar toen hij het nummer voor de eerste keer helemaal speelde en zong merkte hij dat hij alle frustratie al kwijt was. De gitaarpartij was zo veel werk en druk dat het onmogelijk was om boos te blijven.
Ty keek om toen hij zijn naam hoorde en staakte zijn dansje. Uiteraard herkende hij de stem en vooral de manier waarop hij gebruikt werd. Hij grijnste breed naar Joey en maakte en enorme buiging. "Thank you, thank you very much!" Zei hij met een Elvis-stem en lachte. "You were a great audience! I love you to." Met rollende ogen sloeg William de laatste snaren aan. "Ik ga maar niet de moeite toen te snappen waarom jullie nu weer zo tegen elkaar doen." Grinnikte hij en keek naar Joey en Reena. Hij stak glimlachent zijn hand naar hen op. Natuurlijk kende hij Joey, maar het meisje kwam hem ook bekent voor. Hij zou haar vast wel ergens een keergezien hebben.
|
|
|
Post by greenlightning on Sept 14, 2008 13:31:09 GMT 2
Joey begon te gillen en met zijn armen te maaien, voor hij over een denkbeeldig hek sprong en zijn armen om Ty sloeg. 'You're the greatest! I can't beleive I see you for real now! The real Ty!' Hij gilde opnieuw en sprong nog steeds op en neer, zijn armen stevig om Ty heen geslagen. Reena deed een stap achteruit en staarde hen wat angstig aan. Ze schuivelde langzaam om hen heen en bewoog zich vervolgens richting WIlliam, die er het betrouwbaarst uitzag. Ook door zijn reactie op de twee jongens, voelde hij wel veilig aan. 'Dus..' zei ze naar hem kijkend, voor ze zich weer tot de twee jongens wendend, bang voor wat ze zouen kunnen gaan doen. '...zijn ze altijd zo.. vreemd?' Ze kende geen betere benaming ervoor. Ze had geen idee wie al deze jonens waren en voor iemand die ze ent had ontmoet, was Joey wel erg eng.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 14, 2008 21:17:30 GMT 2
Op een wonderbaarlijke wijze wist Ty zijn lach in te houden en probeerde hij Joey zo ongeveer op afstand te houden. "No look out for my hair! It is precious!" HIj keek richting William. "Call secuity!" Riep hij wanhopig, maar William maakte een afwerend gebaar. "You deal with you're own fans." Zei hij grinnikent en keek naar Reena. "Ja ze doen min of meer altijd zo, soms erger en soms minder erg. Maar normaal doen.... niet bekent voor hen samen." Hij grinnikte hij keek weer naar het tweetal. Hij lachte bij het zien wat er gebeurde Ty begaf onder Joeys knuffel en donderde met een schreeuw op de grond. "Save me, save me! My biggest fan is attacking me!" Riep hij half lachend, maar wist zich nog verstaanbaar te maken.
|
|
|
Post by greenlightning on Sept 16, 2008 15:51:36 GMT 2
Joey lachte mee en bpleef vrolijk door gaan met bewegen, teriwjl hij bovenop Ty lag. 'Oh no! If I do domething to you, that would be rapeïng, unless you want it.' Hij trok emt zijn wenkbrauwen, voor hij lachend over de grond rolde. Hij keek van onderste boven naar William en stak zijn hand op. 'Hey die William. Wat hoor ik nou allemaal over jou en Shirie? Zeg me nou neit dat het weer bezig is?' Hij grijsnde breed. Hij had het via via gehoord, omdat Shirie zelf niks losliet. Hij wilde het nu toch wel van de kern weten. Reena lachte naar WIlliam en haalde haar schouders op. 'Mijn neef is ook zo gek als een deur, maar wel lief. Al heb ik hem nog nooit op deze manier zien doen. Hij noemt zichzelf de kussenmeester, al snap ik dat niet en hij maakt van die vreemde grapjes en doet vreemde loopjes..' Ze lachte bij de herinnering aan Draconic met zijn vremde dingen. Hij was lief als hij gek deed. Ze zag ty en Joey nu ook heela dners/ Ze glimalchte en zwaaide naar Ty. 'I''ll be your fan too, if I know what you're got at.' Ze zei dat emt een brede grijns.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 16, 2008 18:16:12 GMT 2
Ty keek Joey geschrokken aan en schudde toen wild zijn hoofd. "NOO!!! Stop touching me!" Hij probeerde hem dreigend aan te kijken, maar moest daarvoor veel te hard lachen. Maar vervolgens keek hij stomverbaasd van Joey naar William. "Hm, ik weet niet hoor, maar WIll heeft al een vriendin." Zei hij een beetje onnozel. William keek Joey vrij kalm aan en hield zijn hoofd schuin. "Waar heb je het over? Als je bedoelt dat Shirie en ik weer vrede hebben, dan klopt dat wel ja. Gelukkig, ik hou er niet van als ze boos is." Hij lachte zo gemeent mogelijk. "Ze is eng als ze boos is." Hij wist dat Joey wist dat het uit was, maar Ty wist dat niet. Hij hoopte dat Joey wel zou snappen dat het niet de bedoeling was dat de Ierse jongen dat zou weten.
Ty sprong op en keek naar Reena. "Darling! Nobody is better in being me, then me. So I'm good in everything I do. You'll have to choose wjhat kind of fan you'll be" Zei hij breed grijnzend en maakte een diepe buiging voor het meiosje.
|
|