|
Post by Krista - on Sept 21, 2008 13:34:50 GMT 2
Verveeld strompelde Eric rond in de leerlingenkamer terwijl hij om zich heen keek of er nog iets te beleven viel. Het was vrij leeg, en op een paar leerlingen na die hij wel mocht (voornamelijk meisjes) en wat leerlingen die huiswerk maakten, was er eigenlijk niemand. Zijn oog viel op een blik met koekjes, waar hij naartoe liep en het probeerde open te rukken, maar toen hij dat deed voelde hij een klap tegen zijn achterhoofd. Verstoord keek hij om. "Godver, Eric!" hoorde hij de boze stem van Bridget. Schuldbewust draaide hij zich om en staarde haar onschuldig aan. "Dat was dus gewoon een cadeautje voor mijn óma, wat je nu probeert op te vreten". Ze was duidelijk niet blij hem te zien, wat hem wel tegenviel. Maar ja, hij hóorde ook niet aan cadeautjes van anderen te zitten. Toch deed hi jhet. Daarbij was het ook dat hij niet zou moéten rotzooien met andere meisjes, maar het toch deed. Het was gemeen tegenover Joanna, maar hij kón er niks aan doen. En regels breken was zoveel leuker.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 21, 2008 13:48:14 GMT 2
Met een droge blik in zijn ogen keek Roc naar Brigdet en Eric. Brigdets stem was nou niet bepaalt zacht. Hij speelde verveeld met een gummetje dat hij van June gestolen had, die naast hem druk haar huiswerk aan het maken was. Hij keek even naar het blonde meisje en daarna weer naar het tweetal. Een grijnsje sprong op zijn gezicht en met een goed gemikte worp gooide hij het gummetje precies tegen Erics hoofd aan. Daarna keek hij weer naar Junes perkament, alsof hij het las, om niet op te vallen. Helaas dat e rop het gummetje Junes naam geschreven stond. Roc had daar natuurlijk niet echt over nagedacht.
|
|
|
Post by greenlightning on Sept 21, 2008 14:26:00 GMT 2
Devon liep op zijn gemak de ruimte binnen. Hij had een dopje van zijn mp3 speler in zijn oor, terwijl de ander verborgen was onder zijn shirt. Hij glimalchte en danste de leerlingekamer binnen. Hij merkte Bridget op en trok zijn wnkbrauwen op naar haar, voor hij knipoogde. Ze was een mooi meisje en ondaks dat hij neits zou doen, bleef flirten leuk. Zijn blik viel op Eric en hij grijsnde breed. 'Hey, wat heb ik nou gehoord?' lachte hij schaapachtig tegen zijn vriend. 'Jij en Joanna? Niet slecht, mate. Maar ik vraga eht me toch af, hoelang dat gaat duren. Ik vraag me af of er werkelijk iets tussne jullie kan onstaan. Maar desondanks... nice job.' Hij liet zich op de bank zakken en bewoog met zijn hoofd opp de muziek me, voor hij ene koekje nam ,alchte en begoin te zingen:
'I like girls They like me They look so good In they Seven jeans Told you to be the one And my only I wanna faithful But I can't keep my hands out the cookie jar. '
Hij lachte opnieuw en grijnsde naar zijn vriend.
|
|
|
Post by Krista - on Sept 21, 2008 14:44:50 GMT 2
Bridget snoof, versmalde haar ogen en draaide zich om. "Je bent hópeloos, Dalton" gromde ze terwijl ze het blik koekjes naar zich toe trok en haar armen erom heen sloeg. Toen ze Devon zag binnenkomen glimlachtte ze naar hem en trok op haar beurt haar wenkbrauwen weer op. Het was typisch Bridget om te flirten met alles wat ze tegen kwam. En dat betekende dan niks. De enige voor wie het iets zou moeten betekenen was Josh, en dat was dan weer degene tegen wie ze normaal deed.
"Ik-" bracht Eric verontwaardigd uit in een poging tegen Bridget in te gaan (alhoewel hij wist dat het zinloos was). Toen hij een projectiel tegen zijn achterhoofd aan voelde komen keek hij verbaasd op, wierp eerst een blik op het plafond alsof hij dacht dat het daar vandaan was komen vliegen, en zag toen de naam op het gummetje. June. Verbaasd keek hij naar het meisje dat daar huiswerk aan het maken was en schudde zijn hoofd. Hij wou het net tegen haar gaan zeggen toen Devon kwam binnen wandelen. Bij de gedachte aan Joanna werden zijn ingewanden al week. Hij grijnsde schaapachtig toen de harde woorden tot hem binnendrongen. Het liedje probeerde hij nog te negeren, alhoewel niets minder waard was. "Misschien lúkt het me wel?" zei hij terwijl hij hem aanstaarde. "Ik bedoel, jíj had ook succes". Hij keek naar het gummetje en gooide het een keer in de lucht, waarna hij het weer opving.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 21, 2008 15:04:49 GMT 2
Roc keek op toen Devon binnen kwam en prikte June in haar zij. "Flower, kijk eens wie er is." Zei hij op een plagende toon. Hij had de grootste lol in het vervelend van june als ze zich probeerde te concentreren op haar huiswerk. EN hij wist dat als iets haar concentratie kon wegnemen, dan was dat Devon wel. Maar June sloeg zijn hand weg en gromde geergerd. "Don't even think about it, Angel." Fluisterde ze en schreef iets op. "Gum." Zei ze en stak haar hand naar hem uit. Roc lachte en keek naar de andere. "Heeft een van jullie toevallig het gummetje van dit geval hier gezien?" Hij gebaarde naar June alsof ze eigenlijk niet interesant was. Zijn blik was echter met een enorme grijns op Eric gevestigd. Hij keek wel heel even naar Devon bij het horen van zijn liedjke, maar negeerde het maar. Hij had geen zin om zich stresskip te worden als WIlliam was.
|
|
|
Post by greenlightning on Sept 21, 2008 18:20:30 GMT 2
Devon wist dat eht beantwoordde geflirt van Bridget niks voorstelde, maar het bleef leuk. Ze was gewoon een leuk en leif meisje, met een hele grote mond. Het meisje waar hij eerst op zou zijn gevallen, maar nu had hij June. die steeds meer in zijn type begon te veranderen, dus dat kwam goed uit. Hij strkte zij nbene tot over het tafeltje en rekte zich uit. Hij grijsnde enkel naar Eric om diens opmerking en haalde zijn shcouders op. 'Ja dat klopt, maar voor hoelang? En trowuens, ik ben altijd de sterkste geweest. althans, wat relatie setrof. Ik ben nooit vreemdgegaan, ik heb ze alleen keihard gedump als ik een betere vond. Dat is heel wat anders.' Hij lachte opnieuw en floot zacht, zodat de dingo, die op de slaapzaal ahd gelegen, hals overkop de trap af rende en bij hem op schoot sprong, vervolgens in Devons hand biijtend. Het was zacht en spelend en Devon wierp hij op zijn rug, zodat hij zijn buikje kon krabbelen. De dingo lachte met de tong uit zijn bek en kwispelde hevig. Devon hoorde Roc nauwelijks, maar vanuit zijn ooghoek zag hij wel het gummetje dat eric ergerlijk genoeg omhoog bleef gooien. in een enkele beweging graaide eij eht uit de lucht en grijsnde, tot hij de naam zag. Langzaam draaide hij zich om, en toen zijn ogen June en Roc vonden, glimalchte hij. 'Ah, is je gummetje af gepakt, Love? Moet ik ze voor je schoppen?' Hij glimaclhte en hoopte dat ze zijn gepraat neit ahd gehoord. Hij praatte altijd stoer bij Eric en betwijlfede of hij daarmee op kon houden.
|
|
|
Post by Krista - on Sept 21, 2008 21:18:10 GMT 2
"Een beetje vertrouwen in mij, zou ook wel aardig zijn" zei Eric op verontwaardigde toon en trok een gek gezicht, en trok zijn vest uit. Hij had het warm. Ongeveer halverwege bleef hij steken, en voelde de rits pijnlijk over zijn gezicht schaven. Dat was iets minder.. Verdomme[/o "Junôit" zei hij zangerig met een frans accent toen hij zichzelf eindelijk bevrijd had van het boze vest "Krijg ik nog een beloning? Ik hád hem namelijk wel. Voordat iemand hem had afgepakt..". Hij trok een raar gezicht naar Devon en probeerde June's haar in de war te krijgen. "Nou" voegde hij er nog aan toe met een koppige uitdrukking op zijn gezicht. "áls ik en Joanna wat krijgen, zweer ik het dat het langer dan twee maanden volhoud".
Bridget, die het gesprek half had gevolgd, maakte een snuivend geluid wat op een lach moest lijken en schudde haar hoofd. "Als je dat ooit lukt, ik zweer je, dan eet ik mijn hoed op. Moet ik er eerst wel een hebben... maar het lukt je toch niet". Het was balen voor Joanna, maar iedereen wist het toch?
|
|
|
Post by Madjic on Sept 21, 2008 22:09:06 GMT 2
"Roc had hem gepakt en daarna weet ik niet wat ermee gebeurd is. En technisch gezien zit jij nu bij de cirkel dus zou je jezelf ook moeten schroppen." Mompelde ze zonder op te kijken, ze had nauwelijks in de gaten wie er tegen haar sprak. Al deed de benamng van Love wel een soort allarm afgaan in haar hoofd. "En je beloning is dat ik je niet vervloek. Ookal heb je hem nu niet meer." Ze keek een seconde op met een wat geirriteerde blik in haar ogen. Ze overdacht daadwerkelijk om gewoon weg te gaan en naar de bieb te gaan. Hier was veel te veel afleiding. Roc keek van Devon naar Eric. "Man serieus, als jij langer dan een maand een vriendin had dan lig ik twee keer zo lang in shock! Je moet echt wat liever voor de meisjes zijn, anders eindig je straks nog als een oude, wel rijke, kluizenaar." Lachte hij naar Eric. Vervolgens keek hij naar Devon en grinnikte. "Ik heb een beter idee. Schrop haar zodat ze ophoud met huiswerk maken en iets leuks gaat doen."
|
|
|
Post by Merel on Nov 30, 2008 21:32:00 GMT 2
& "Jennice. Toe. Kun je nou gewoon even voor twee tellen je mónd houden?" verzuchtte Tristan inmiddels zwaar geirriteerd. Hij liep helemaal doorweekt de leerlingen kamer binnen. Hij had net buiten gezeten met Angelina in de regen. Hij was diep aan het denken over van alles.. Vooral over een ding. Angelina had hem wat getroost maar hij was nogsteeds wat bedroefd. Onderweg naar de Leerlingen kamer was hij helaas Jennice tegen gekomen. Ze bleef maar flirten en praten en Tristan had er totaal geen zin in. Nu liep Jennice verder de leerlingen kamer binnen en keek even in het rond of hij een lege stoel zag om in te gaan zitten. Zo zag ze Bridget. "Haajj Bridget meis, hoe is het met jou?" vroeg ze glimlachend en knipoogde even naar haar. Toen zag ze Eric. Grijnzend liep ze op hem af. "Heejj Schat! En hoe is het met jou?" vroeg ze lieflijk aan hem. Tristan zuchtte alleen en negeerde iedereen. Drijfnat plofte hij in de eerste en beste vrije stoel en leunde achterover. Hij zuchtte nogmaals en staarde voor zich uit. Niet wetend waar hij heen keer en het interesseerde hem ook niet. Hij zag er moe en verdrietig uit, en het natte effect versterkte dat.
|
|