|
Post by admin. on Sept 22, 2008 16:02:04 GMT 2
[/i] komt ongetwijfeld terug, maar ik weet niet hoelang dat gaat duren. Misschien post ik af en toe wel eens tussendoor, maar voor belangrijke zaken zul je even bij Aline moeten zijn - ik heb haar ook gePM'd met de nodige dingen. Voorlopig sta ik als inactief, met RPG'en én adminnen. [/ul][/font][/size][/blockquote]
|
|
|
Post by \\ Jess' on Sept 22, 2008 16:59:52 GMT 2
Nee mag niet van mij. Nu ben jij stout.. Je mag niet weg hoor Nee mag niet Neeneeneeneeeneeneeeeeeeeeeeeee Oke, das best wel dramatisch. Maar nog steeds, het mag niet. En ja, ik snap je best wel. Je weet ook hoe ik erover denk he Nouja, ik spreek je ongetwijfeld nog wel op msn.
|
|
|
Post by Merel on Sept 22, 2008 17:12:01 GMT 2
terug komen jij *gooit touw, vangt esmé en sleurt haar persoonlijk terug* *Vote voor Jessy* you're right
|
|
|
Post by admin. on Sept 22, 2008 17:15:48 GMT 2
het is níét definitief, dat weet ik zéker. Maar als ik geen zin heb, dan kan ik niets - fatsoenlijke posten kan ik niet bedenken, en daardoor lopen alle topics dood, waar júllie weer niks aan hebben. Ik heb hier óntzettend over nagedacht - het hele weekend heb ik andere opties bedacht; gewoon wegblijven is niet erg eerlijkt en opzichte van jullie, en excuusjes ga ik niet bedenken - de laatste tijd heb ik genoeg gehad waardoor ik niets kon, en ik vond het niet eens erg Jullie zullen het hoe dan ook éventjes zonder mij moeten doen - ik laat het liever gewoon even rusten.
|
|
|
Post by greenlightning on Sept 22, 2008 18:15:30 GMT 2
Ik ben niet een van die "mensen" maar toch vind ik het jammer dat je "voor onbepaalde tijd" afwezig zal zijn. Als dit forum en rper zo belangrijk voor je waren, waarom stop je er dan "tijdelijk" mee? Ik kan me niet voorstellen dat er iemand is die je niet zal missen, ondanks dat je dat lijkt te denken, en dit forum zonder jou is vreemd.. daarbij, je bent nodig. Om veel redenen. Weet dat je hoe dan ook hier terecht kan, ik neem aan dat we daarvoor de members hier zijn en vergeet aub niet dat er hier een boel zijn die "wel" je mensen zijn en die graag niet door jou vergeten worden.
Maar als je werkelijk zo klote in je vel zit... veel succes dan in elk geval. We houden het hier wel levend voor je, aangezien ik zeker weet dat dat je wel uitmaakt. *excuses voor praten in meervouds vorm*
-Lead spammer- Green
|
|