|
Post by lola on Sept 26, 2008 14:26:12 GMT 2
KathyVRIENDEN - Sorry, geen tijd. [Ooit gezien] - Ken ik jou? [Ooit gesproken] - Zeg, ik heb een vraagje... [Kennis] - Alles goed? [vriend] - Niet te geloven dat ik jou hier tref! [vriend van vroeger] - Zie ik je vanmiddag bij het meer? [goede vriend] - Ik zou niet weten wat ik zonder je moet. [beste vriend]VIJANDEN - Wat doe jíj nou weer hier?! [Irritatie] - Wie wil dát nou?! [jaloers] - Kun je even ergens anders gaan staan? Je vervuild de lucht. [ruzie] - Sorry lieverd, je hoeft bij mij niet meer aan te kloppen. [waren vrienden, nu vijanden] - Hmmm... [niet geïnterreseerd] - Tsja, je hebt soms van die zielige mensen... [vijand] - Is dat alles wat je kunt? [ergste vijand]LIEFDES - Jammer genoeg heeft niet iedereen jouw intelligentie, talent en uitstraling... [flirt] - Vannacht wandeling door het bos? [vrienden, mischien meer] - Oh, kun je niet...? Tsja, dan zal ik alleen moeten gaan *kijkt en klinkt teleurgesteld* [interesse] - Ik... eh... [verliefd, durft niet] - Ik-... Ik ben even bezig... Kun je later een keer terugkomen? *verward* [verliefd, twijfelt] - Oh... *kijkt verlegen weg* [hij op haar] - *twinkeling in ogen* [zij op hem] - Even niet... [ex, mischien...] - Liefje, je bent waardeloos. [ex, hekel] - Alles is vergankelijk. [ex, vrienden] - *hug!* [Relatie]
Geef: Naam:PB:Leeftijd:Afdeling:Relatie:Verleden:Toekomst:
|
|