|
Post by lizzie on Sept 26, 2008 16:17:29 GMT 2
Jocelyn Lola Valerie LevítaIt's fun to hand around with her....just watch your pockets.VRIENDEN
- Blond, niet zo lang, zoiets toch? [Ooit gezien] - Oh, die zoveel onzin uitkraamde!! [Ooit gesproken] - Tuurlijk ken ik Jocelyn? Heeft iemand mijn ketting trouwens gezien? [Kennis] - Josie!!! [vriend] - Ja, ze is een leuke meid, maar je mooie spullen kan je wel gedag zeggen. [vriend van vroeger] - Nog een schilderij gemaakt? [goede vriend] - Wil je groene of rode verf? [beste vriend]
VIJANDEN
- Kan ze niet even wat normaler doen? [Irritatie] - Ach ik kan ook wel wat verf op een doek kwakken. [jaloers] - Geef mijn portomonee terug! [ruzie] - Ze stal mijn geld! [waren vrienden, nu vijanden] - blond, blauwe ogen. Daar zijn er wel meer van. [niet geïnterreseerd] - Blijf bij me uit de buurt! [vijand] - Rot op Bitch! [ergste vijand]
LIEFDES - Mooie ogen [Flirt] - Wauw, je hebt talent. [vrienden, mischien meer] - Dat deed ze snel. [interesse] - Straks steelt ze mijn hart. [verliefd, durft niet] - Maar...ze is wel knap hè? [verliefd, twijfelt] - Ze mag mij helemaal leeg plunderen. [hij op haar] - Waarom staart ze zo naar me? [zij op hem] - Er waren ook goede kanten [ex, mischien...] - Wat heeft ze niet gejat! Die teef! [ex, hekel] - Het was leuk, maar niet voor herhaling vatbaar. [ex, vrienden] - I love you... [Relatie]
Geef: Naam: PB: Leeftijd: Afdeling: Relatie: Verleden: Toekomst:
[/color]
|
|