|
Post by Ridje on Sept 26, 2008 23:54:47 GMT 2
|
|
|
Post by \\ Jess' on Sept 27, 2008 13:04:31 GMT 2
-) (- Naam: Tatyanna Montez PB: Penelope Cruz Leeftijd: 16 Afdeling: Ravenklauw Relatie: - Hey buddy [vriend] - How are you handsome? [interesse] Verleden:Ontmoet in de hal oen het weer een keer niet goed ging. Ik had mijn dag weer eens niet. Maar toen kwam hij,en meeteen was ik geintresseerd. In het begin leek het of hij zich ongemakkelijk voelde, maar hij kwam best snel los. En we praatte, of nouja, ik praatte weer eens veels te veel. En hij heeft zúlke mooi ogen. Magisch.. letterlijk en figuurlijk. Ja, hij geeft me een soort energie die ik al lang niet meer heb gevoeld. Toekomst: Misschien word het wel wat, ik weet het niet. Hij heeft 'het'. Spaans en pff, handsome.. Maybe they fall in love?? -)[IMG]http://i221.photobucket.com/albums/dd274/hollow_art3/penelope%20cruz/penelope-cruz-31.jpg[/IMG](- [b]Naam:[/b] Tatyanna Montez [b]PB:[/b] Penelope Cruz [b]Leeftijd:[/b] 16 [b]Afdeling:[/b] Ravenklauw [b]Relatie:[/b]
- Hey buddy [vriend] - How are you handsome? [interesse]
[b]Verleden:[/b] Ontmoet in de hal oen het weer een keer niet goed ging. Ik had mijn dag weer eens niet. Maar toen kwam hij,en meeteen was ik geintresseerd. In het begin leek het of hij zich ongemakkelijk voelde, maar hij kwam best snel los. En we praatte, of nouja, ik praatte weer eens veels te veel. En hij heeft zúlke mooi ogen. Magisch.. letterlijk en figuurlijk. Ja, hij geeft me een soort energie die ik al lang niet meer heb gevoeld. [b]Toekomst:[/b] Misschien word het wel wat, ik weet het niet. Hij heeft 'het'. Spaans en pff, handsome..
Maybe they fall in love??
|
|