|
Post by Madjic on Oct 2, 2008 22:13:49 GMT 2
Hij had de mp3s-speler van William gestolen terwijl die dood op zijn bed lag. Het was nog een van de wat mooie dagen en ze mochten vandaag naar zweinsveld. En ROc was niet van plan om een dag naar zweinsveld op een van de laatste dagen zonder zijn meisje door te brengen. Hij miste haar al en had al veel te lang niet gezien en toen hij een liedje van Bryan Adams voorbij hoorde komen moest hij zo erg aan haar denken dat hij echt een brief moest schrijven. I oughta be workin` But I can`t concentrate I oughta be sleepin` `Steada stayin` up late When I oughta be doing all the things I should do I think about you I could go cruisin` But I`ve had enough I could go drinkin` But I can`t stand the stuff It just don`t do me like it used to do I`d rather think about you
Mijn lief, ik krijg je op deze dag maar niet uit mijn hoofd! Soms vraag ik me af wat je met me hebt gedaan. En soms vraag ik me af waarom ik het mezelf aan doe om je lang niet te zien. Alsje-alsje-alsjeBLIEFT! Laten we iets doen vandaag! We kunnen naar Zweinsveld, ik ben zelfs bereid om een shopdag door te staan, zolang ik maar bij jou ben! Dus tooooeeee! Of ik kom naar je toe en ga je zo zielig aankijken dat je niets anders kan dan ja zeggen!
Een zeer wanhopige vriendje.
|
|
|
Post by melien on Oct 2, 2008 22:27:24 GMT 2
Elvira was vrolijk neuriënd met haar huiswerk bezig. Gewoon om zichzelf af te leiden. De laatste tijd had ze zichzelf wel heel erg bezig gehouden. Waarom eigenlijk? Ze wist het niet. Verbaasd keek ze op toen een uil op haar boek landde. Het was een schooluil, zoveel was duidelijk. Verdere inspectie maakte duidelijk dat de uil een brief bij zich had. Rustig maakte ze het briefje los en maakte hem open. Terwijl ze achterover leunde tegen de bankleuning aan begon ze te lezen. Een brede glimlach kwam op haar gezicht te voorschijn naarmate ze vorderde bij het lezen. Rustig las ze hem nog een tweede keer voordat ze haar veer pakte en een antwoord schreef. Wonder boven wonder bleef de uil rustig zitten. Weet je wel heel zeker dat je wanhopig genoeg bent om met mij te gaan shoppen? Nou ja, als je zo graag wilt.. Als je er maar geen spijt van gaat krijgen Vraag maar aan Mariël hoe erg ik kan zijn als het op shoppen aankomt. kus, El
|
|
|
Post by Madjic on Oct 2, 2008 22:46:59 GMT 2
Met de muziek nog steeds in zijn oren, hij had het liedje dat hij had overgeschrijven in zijn brief op herhalen gezet en bleef hem de hele tijd luisteren. Ondertussen trommelde hij ongeduldig met zijn vingers op het dekbed, voor zich uitstarend. Hij schrok zich een ongeluk toen iets in zijn vinger beet. Eerst dacht hij dat het Dafd was, de eekhoorn van William. Maar toen hij keek zag hij de uil en werd hij meteen weer vrolijk. Lachent las hij de brief en schreef ondemiddelijk een antwoord. Hm... Misschien moet ik dat maar doen. Maar ik weet wel zeker dat ik er geen spijt van krijg. Kan ik stiekem kijken wat je intereseerd en je nog verrassen met een cadeautje als je niet oplet! Ha, daar ga je niet op terug hebben! Maar ik ben alles bereid te doen, ALS WE MAAR SAMEN ZIJN!!! Dus was je brief een ja?
|
|
|
Post by melien on Oct 3, 2008 11:30:34 GMT 2
Elvira klapte haar schoolboeken dicht zodra de uil weer terug was. Vandaag zou ze niet meer aan school kunnen werken. Zoveel was zeker. Niet dat het haar echt boeide. Als je het zegt.. Ja, dat was een ja Waar spreken we af?
Kus, El
|
|
|
Post by Madjic on Oct 3, 2008 17:43:56 GMT 2
TJa, dat is weer een goede vraag.... Gewoon maar bij de winkels? Of wil je iets anders doen dan shoppen? Want ik stelde het wel voor maar misschien wil jij wel iets heel anders doen. Jij mag het zeggen, het maakt mij allemaal niet uit.
HVJ,Roc
|
|
|
Post by melien on Oct 12, 2008 11:03:20 GMT 2
Ik zie je wel bij de winkels. Dan kunnen we dan nog altijd kijken of we niet liever iets anders gaan doen . Over een uurtje ofzo?
kus, El
|
|
|
Post by Madjic on Oct 13, 2008 13:10:18 GMT 2
|
|