|
Post by \\ Jess' on Oct 12, 2008 20:01:21 GMT 2
Hallo lieve mensjes! Ik heb er over na zitten denken, lang. Maar ik ben nu eindelijk tot een goede beslissing gekomen! Ik stop tijdelijk, dat betekent dus dat ik afwezig ben. Waarom? Omdat ik echt geen zin meer heb om te reageren in topics waar geen lijn in zit. Soort van plot inzit dus. En wat dus gewoon doodloopt. Ook bij verhalen die dat wel hebben, kani k gewoon de inspiratie niet echt meer opbrengen. En dat vind ik zeer klote voor jullie. Maar zeker ook voor mezelf, omdat ik baal hierdoor. Ook door de relaties die mijn chars dus met mensen hebben. Die worden dus ook tijdelijk stop gezet. Het betekent dus niet dat mijn chars van Hogwarts verdwijnen, dat ze opeens weg zijn net zoals de vorige keer dat mensen dat dachten. Het zijn dat gewoon leerlingen even op hogwarts die ik dus dan even niet speel. Anders kan iedereen het wel vergeten dat ik weer terugkom. omdat mijn chars dat tienduizend dingen uit te leggen hebben. Deze stop heeft er ook mee te maken dat ik denk dat mensen geen zin hebben om met mij te rp-en. En me niet aardig vinden. En dat vreet erg aan me. Je kan dn zeggen dat het niet waar is, maar het is aan mij of ik je geloof . Nou, super leuke mededeling. Niet dus.. Maarja daarom dus Kusje en Knuffel, Jessicaa!
|
|
|
Post by \\ Jess' on Oct 30, 2008 22:41:32 GMT 2
Hallo Menschen! Ik beloof nu weer opnieuw beetje actief te worden. Maar niks beloofd Kuskuskus
|
|
|
Post by melien on Oct 30, 2008 22:44:31 GMT 2
Jess.... je zin klopt niet helemaal je kan niet eerst zeggen dat je het belooft en dan zeggen dat je niks belooft XD maar goed.. ik ga ook maar weer eens kijken of ik de inspi ervoor bij elkaar kan schrapen -a-
|
|
|
Post by \\ Jess' on Oct 30, 2008 22:51:38 GMT 2
WHAHA, kansloos Jessica. Melien ik ben stom Oke ik probeer actief te zijn, maa rniks is beloofd. Wat een leuke Nederlandse zin (A)
|
|