|
Post by Merel on Nov 30, 2008 15:14:34 GMT 2
Mariël keek hem vragend aan. "Wil je dan dat ik weg ga? En niet meer met zulke vreselijk enge types om ga?" vroeg ze en ze trok een zielig gezichtje. "Ik weet dat het slecht voor me is.. Wil dat zeggen dat ik dat erg vind? Misschien is het juist wel goed voor me," zei ze met een knipoog en keek hem even lang aan.
"Al hoop je van niet," zei ze toen hij zei dat het na een dag wel weer over was. Ze glimlachte naar en en ging met een hand door zijn haar. "Maar echt hoor. Een lekker ontspannend bad ofzo kan je echt goed doen! Het kan écht wonderen verrichten op sommige momenten, geloof dat maar van mij," glimlachte ze en ze dacht even aan een heerlijk warm bad. Ineens had ze er zelf ook behoorlijk veel zin in. Troostend legde Mariël haar andere hand op zijn schouder. "Hé joh niet zo triest zijn, het komt vast wel goed,' susste ze hem.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 30, 2008 16:12:16 GMT 2
Xander keek haar even verbluft aan. "Nee, dat wil ik helemaal niet. Sterker nog, persoonlijk denk ik dat je meer met enge types om moet gaan en vaker bij hen moet zijn. Ik denk dat dat inderdaad erg goed voor je zou zijn." Hij grijnste, de irritatie was alweer verdwenen. Hij vroeg zich af waarom ze deze werking op hem had en bestudeerde haar even, maar het antwoord kwam niet. Verbazing verscheen even in zijn ogen. "Een ontspannend bad? Nee ik denk niet dat ik daar zo goed in ben." Hij zweeg even ne bedacht zich toen iets waardoor hij speels grijnste. "Al hoe wel, misschien is het wel een goed idee. Maar ik vind het zo saai in mijn eentje." Hij sloeg zijn armen om haar heen en trok haar naar zich toe. "Waarom gaje niet met me mee? Dan ben ik ook gelijk niet meer triest."
|
|