|
Post by nouan on May 2, 2007 19:45:41 GMT 2
Ikweetnietwelkedatum 2007Lang geleden dat ik heb geschreven, nah. Ik voel me de laatste tijd nogal raar.. Een raar gevoel, alsof ik wil praten, het idee al. Het komt door dat meisje, Terry black. Het is geen slecht gevoel vind ik, maar ik wil geen prater worden.. No way, zo ben ik niet!
De lessen dit jaar zijn niet veel meer anders dan die van eind vorig jaar, het meeste is gewoon herhaling. Tijd voor een tekening, vind je niet? Ik ga nu beginnen met krabbelen, maar wel met potlood. Daat zijn ganzenveren namelijk niet goed voor.Een lynx, dat dier wil ik worden, lekker op mezelf door de bossen rennen (niemand merkt toch dat ik het ben..)
Tot schrijfs..
Seth
|
|
|
Post by nouan on May 3, 2007 8:07:19 GMT 2
Ik weet het zeker, die Terry black is heel erg leuk, als ik alleen bij haar ben begin ik; Of te blozen, of veel te praten óf dan wordt ik heel zenuwachtig!
De eerste keer dat ik echt iets over mijn gevoelens voor iemand schrijf he? Nou dit is dan ook de 1e keer dat ik zoiets voor iemand voel. Het is raar, maar het voelt eerlijk gezegd best wel goed.. Jammer dat je niet kan praten dan zou je me kunnen vertellen of het misschien wat kon worden.. Naja.
Met egdaanteverwisselingen gaat het trouwens ook goed. Ik had als eerste van de klas dat speldenkussen in een stekelvarken (dat een stuk van prof. anderlings bureau heeft opgegeten). En Terry geeft me bijles in toverdranken..
En nu nog een tekening; Dit was het beste wat in me op kon komen.
|
|
|
Post by nouan on May 6, 2007 15:25:53 GMT 2
Ik HAAT Sneep, ik Hou van Terry, daar ben ik deze week wel achter gekomen. terry wou net beginnen met mijn 'bijles' in toverdranken en dan komt Sneep binnen om de boel te verstoren! Ik ga in Zweinsveld nog iets *kuch* Leuks voor hem kopen. Oh, dat had ik nog niet geschreven he? Ik ga naar Zweinsveld met Terry! Ik heb er verschrikkelijk veel zin in, sorry dat ik zo kort schrijf maar ik moet weg..
|
|
|
Post by nouan on Jan 30, 2008 20:04:40 GMT 2
Wat ben ik blij dat je nog op dezelfde plek lag, ik had je hier niet moeten laten liggen. Nu ik toch weer eens schrijf, na een lange tijd, zal ik ook maar even schrijven wat er gebeurt is.
Het ging dus zo: Tijdends een van de vakanties (ik ben alweer vergeten welke) liet mijn moeder me niet meer teruggaan naar zweinstein. Ze pakte mijn uil af, en ook mijn boeken (mijn toverstok heb ik weten te houden, dom dat ze dat niet gemerkt heeft). Enkele dagen nadat school begonnen was kreeg ik die brief van terry, die vreselijke brief. Die ene brief waarin ze het uitmaakte, en ik kon niets terugschrijven, mijn uil was immers weg en voordat ik besefte dat ik terug moest schrijven was de hare ook al verdwenen. Ik heb me dagen op mijn kamer opgesloten. Toen ik daar een klein beetje overheen was kwam mijn moeder op het idee om me naar een normale school te sturen, waardoor ik vanalles moest bijleren, Ik ben ontsnapt toen ze sliep en heb een brief achtergelaten, voortaan woon ik bij mijn vader, en bij Setah.
Ik ben zo blij dat ik Terry weer heb gezien, want, ook al heeft ze al iemand anders, ik hoe nog steeds van haar, maar zij ook nog van mij? Ik zou het haar niet kwalijk nemen als ze het niet deed, ik zou misschien wel hetzelfde hebben gedaan, als ik haar was. Ik ben lang weggeweest, te lang..
|
|