|
Post by CherryOnTop on May 11, 2007 16:52:25 GMT 2
[glow=red,2,300]Blind zijn is niet alles...[/glow]
Blind zijn is niet alles, soms verpest het je dag en soms ook weer niet. Je kan minder snel iets vinden dan als je niet blind bent, als je dingen wilt vragen krijg je niet altijd hulp of wordt niet gewaardeerd. Maar toch..hoe kan je anders zijn? Iedereen is toch gelijk..Niet aan de binnenkant of buitenkant maar gewoon als mens. Ik ontloop liever de problemen en hou er niet van nagestaard te worden, zoiets voel ik gewoon. Ik ga maar weer eens wat doen, want als ik alleen maar schrijf dan gebeurd er ook niks
---->_Shinami_<----
|
|
|
Post by CherryOnTop on Nov 27, 2007 20:16:00 GMT 2
[glow=red,2,300]Een wonder...[/glow]
Het is al een tijd geleden,maar ik heb het idee dat Voldemort niks meer aan mijn blindheid had. Ik zie dus weer! Nouja..al voor een lange tijd. Ik leerde mijn vrienden op een andere manier kennen. Het was vreemd,want ik herkende ze alleen van stem. Miquel was de eerste die ik werkelijk zag. Ik was gewoon zo blij dat ik kon zien! Die dag had ik nog een jongen ontmoet,hij is stiekem wel speciaal voor me. Hij is anders,dan de doorsnee jongens. Zijn naam komt je vast wel bekend voor..maar ik vindt hem leuk. Of het wederzijds is,is een groot raadsel. Hij heeft Uruha. Nu ga ik maar aan mijn huiswerk beginnen,gelukkig dat ik kan lezen en schrijven..maar het is allemaal nog steeds even wennen.
--->_Shinami_<---
|
|