|
Post by Ridje on Nov 9, 2008 17:16:17 GMT 2
Stil keek Vincent haar aan en sloot zijn ogen dan even. "Wees maar blij met je eigen ogen. Die zijn mooi zat. Het is alleen maar een last deze ogen hoe mooi je ze ook kan vinden." zei hij dan en keek even naar het meer. Het was waar er waren enkele dingen die hij niet kon doen met deze ogen. Zijn emoties tonen aan anderen bijvoorbeeld en naar de zon kijken was ook iets wat hij niet meer kon, behalve als hij een zonnebril op had. Zijn blik ging weer terug naar Tatyanna toen ze bij hem kwam zitten. Hij keek haar wat verbaasd aan en bloosde licht. Toen besloot hij zijn kans maar te wagen. Stil raapte hij al zijn moed bij elkaar en boog naar haar toe. "Nog niet." zei hij dan en plaatste zijn lippen op de hare.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 9, 2008 17:33:14 GMT 2
Ze had heem aangekeken. Misschien had hij wel gelijk. daarom werd ze wat minder enthausiast. Ze was weer stilgevallen terwijl ze eigenlijk niet wist wat te doen. Ze had hem even aangestaard, en toenz e antwoord kreeg op zijn vraag had ze wat verbaasd gekeken. Pas toen ze zijn lippen voelde ging haar lichaam pas echt tekeer. Het leek net of haar hart een paar sprongetjes extra maakte. Ze zoende hem terug terwijl ze iets dichter bij hem ging zitten. Youna was snel omhoog gekomen en miauwde een paar keer. Tatyanna moest hierdoor lachen. En trok haar hoofd iets terug terwijl ze zijn lippen losliet. "Sorry.." zei ze wat verlegen tegen hem. "Youna reageert nogal erg op gevoelens" Ze durfde hem niet echt aan te kijken.
|
|
|
Post by Ridje on Nov 9, 2008 18:10:16 GMT 2
Vincent had zijn ogen gesloten tijdens de kus en opende ze nu toen ze de kus verbrak en keek haar aan. Shep gaapte een keer en keek dan even naar Youna en blafte dan speels maar liet zijn kop dan op zijn poten zakken en sloot zijn ogen. Vincent keek nog steeds naar Tatyanna en glimlachte dan. Hij had zich al een lange tijd niet meer zo gevoelt als nu. Hij kende haar pas net maar hij wist na deze laatste kus wel dat hij meer voor haar voelde. Hij was verliefd op haar. Hij keek even naar Youna en streek over haar kopje. "Maakt niet uit. Ze zal zo haar eigen redenen hebben. Misschien wil ze je niet delen?" vroeg hij dan en bloosde weer terwijl hij naar de kat bleef kijken.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 9, 2008 18:51:53 GMT 2
Tatyanna had het even moeilijk gevonden om wat te zeggen. Maar Vincent sprak voor haar. "Ja, dat denk ik ook. Maar daar moet ze maar aan wennen" Ze keek van Youna terug naar Vincent. "Ehmm, wat heb je nog meer te eten? Niet dat ik wil eten, maar je hebt ze best gedaan.." Zei ze zachtjes, met een glinstering in haar ogen. Ze zocht even naar zijn hand en pakte die terwijl ze die vast bleef houden. Hij was warm, tewijl de hare nogal koud waren geworden. Ze beet op haar lip, omdat ze nogal verlegen werd van hem. Ze bleef dat gevoel in haar maag houden die ze al zolang niet had gehad. Ze wist dat het hét gevoel was. Ze was verliefd op hem. Terwijl ze hem net kende. Ze keek even naar de picknick mand, want ze was benieuwd.
|
|
|
Post by Ridje on Nov 9, 2008 19:11:50 GMT 2
Vincent keek haar wat verbaasd aan maar glimlachte dan en knikte. Hij wist zelf ook niet veel te zeggen en vond de verandering van onderwerp fijn. Hij zou niet weten wat hij anders zou moeten zeggen tegen haar, dat hij verliefd op haar was? Dat zou hij niet snel doen, daar had hij waarschijnlijk het lef niet voor. Met de glimlach nog op zijn gelaat opende hij de mand weer en pakte een groot bord eruit en haalde het folie eraf waarna hij ook nog een fles uit de mand haalde en bestek. "Ik heb maar iets typisch spaans genomen. Dus we eten Paella met Sherry om het door te spoellen." zei Vincent dan in het Spaans en glimlachte terwijl hij een glas sherry inschonk en aan haar gaf en daarna ook bestek aan reikte. "Ik hoop niet dat het te vroeg is voor drank en Paella." zei hij dan en keek even vertwijfeld of hij wel de goede keuze had gemaakt.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 9, 2008 19:44:03 GMT 2
Ze keek naar Vincent terwijl ze naar het etereeg wat voor haar neus neergezet werd. "Siësta Babee!" Ze kwam overeind terwijl ze naar de heerlijke Paëlla keek. Ze beet op haar lip. Dat was nou iets wat ze had gemist toen ze hier was. "Mmm, heerlijk!" Ze nam het drinken en het bestek aan. "Je weet me wel telkens te verassen!" Ze nam een slok van de Sherry terwijl ze even terugdacht aan Spanje. "Dit kan er áltijd in!" Ze nam een hapje terwijl ze echt genoot van het eten. Ze had het echt gemist. "Iets beters kon er niet komen" Flusiterde ze terwijl ze nog een hap nam. Het was verukkelijk.
|
|
|
Post by Ridje on Nov 9, 2008 21:26:35 GMT 2
Vincent glimlachte vrolijk naar haar, blij dat ze het lekker vond. "Daar ben ik blij om. Ik wist niet precies wat je lekker zou vinden. En toen bedacht ik me dat iedereen uit Spanje Paella en Sherry wel lekker moest vinden. Maar je zal niet geloven hoe moeilijk het te krijgen was. De huiselven in de keuken moesten het klaar maken. En toen ik ze bedankte voor hun gastvrijheid en hulp barsten ze in huilen uit. Dus toen moest ik ze eerst gerust stellen." zei Vincent en glimlachte dan flauwtjes. Hij nam ook een hap Paella en grijnsde dan. "Het is zeker heerlijk. Dit gaat er zeker altijd in." zei hij dan blij. Hij hield zijn glas richting haar om te proosten. "Op de huiselven, deze picknick, Paella en Sherry en op tja op wat nog meer?" vroeg hij dan en dacht even na maar liet het daar maar bij en glimlachte dan terwijl hij licht bloosde. Shep snoof even naar al het lekkers en stond dan snel op en ging naast Tatyanna zitten en keek haar smekend aan en piepte zielig.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 10, 2008 17:31:01 GMT 2
Tatyanna was blij met de keuze qua eten. Ze genoot er dan ook volop van. Ze nam nog een hapje en nam toen een slokje Sherry. Ze beet op haar lip. "Die huiselven. Het is ook een stel bij elkaar.." Ze grinnikte terwijl ze even naar Shep keek. Die nu smekend terug keek naar Tatyanna. "Mag hij wat?" Ze keek vragen naar Vincent terwijl ze zelf weer een hapje nam. Het gevoel in haar maag werd sterker, en haar trek in eten verloor ze langzamerhand ook. Ze durfde het alleen niet te zeggen. Ze keek even naar Youna, die ook wel zin had ine en stukje vis. Daarom pakte ze een stukje vis en gaf deze aan Youna. Ze wachtte niet op een antwoord van Vincent en gaf Shep ook een stukje. Die er heerlijk aan begon te eten. "Hmm, lekker he? " Zei ze met een kinderlijke stem. Terwijl ze daarna naar Vincent keek. "Vin, ik vind het echt lekker. Maar, mijn trek zegt nee. Voordat ik zo teveel eet.." Ze keek hem schuldig aan.
|
|
|
Post by Ridje on Nov 10, 2008 20:28:44 GMT 2
Vincent nam ook nog een klein hapje, zijn eetlust was ook niet groots gezien het gevoel voor Tatyanna alles in hem van slag maakte, en nam dan nog een slok Sherry. Hij keek even naar haar en glimlachte dan. "Ja. Het heeft me langer geduurd om ze te troosten dan dat het duurde tot het eten klaar was." zei hij dan en keek naar Shep. "Tuurlijk mag hij wat. Ik zou niet willen dat hij je zo blijft aankijken. Dat houdt hij namelijk erg lang vol." grijnsde Vin dan en keek even weg en naar het meer. Shep blafte blij en at het stuk wat Tatyanna hem gaf vrolijk op waarna hij haar dankbaar aankeek en even piepte en haar hand likte als bedankje. Vincent keek weer naar Tatyanna toen hij haar hoorde en glimlachte dan. "Dat maakt niet uit. Ik heb zelf ook niet meer zo'n eetlust." zei hij dan waarna hij weer kort weg keek terwijl hij nadacht en even twijfelde of hij wel verder moest gaan met spreken. "Ehmm..Tatyanna? ..ehm..ik weet niet hoe..ehm hoe ik het moet zeggen. Maar..tja nouja ik vind het fijn dat je hier bent..en eigenlijk heb ik een vertrouwd gevoel bij jou...ookal ken ik je nog maar net. Ehmm..wat ik bedoel te zeggen..." hij stopte met zijn woorden. Hij kwam er gewoon niet uit. Hij wist niet welke woorden te gebruiken en hij hakelde maar wat. Hij keek haar even onzeker aan en keek dan weer weg. Wat moest ze wel niet van hem denken? Hij kon haar niet eens zeggen wat hij voelde. Hij zuchte zacht en liet zijn handen op zijn knieën zakken waarna hij naar zijn handpalmen keek.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 11, 2008 15:29:43 GMT 2
Ze zette haar bord aan de kant. En Youna vond meteen de kans om aan te vallen. Ze had alleen nog maar naar Vincent gekeken. "Lief van je" Ze doelde op het troosten van de elven. want die raakten nou eenmaal snel overstuur. ze geigelde bij de lik van Shep en ze trok haar hand terug terwijl ze daarna Shep een aai gaf. Ze keek even dankbaar naar Vincent. Want meer zou ze niet op krijgen voorlopig. Ze keek pas raar toen hij probeerde iets te vertellen. Ze ving wel een paar zinnen op. Maar ze keek nog steeds raar. Niet omdat ze het erg vond, maar omdat ze verbaasd was. Ze grijnsde. "Ik heb hetzelfde gevoel" Zei ze, ze kwam er eerlijk voor uit. Ze keek naar hem toen hij zijn blik niet meer op haar had. Ze ging voor hem zitten en legde haar handen in de zijne. "Ik heb hét gevoel in me. Je weet wel' zei ze wat zachter. Hopend dat hij het begreep.
|
|