|
Post by Ridje on Nov 4, 2008 18:16:06 GMT 2
Met een stevige pas liep hij de Grote Zaal binnen en keek naar de tafel van Ravenklauw. 'Waar is ze?' dacht Vincent en keek de zaal rond. Toen hij haar zag, met paars en zwart haar, diep in gesprek met een jongen uit griffoendor, duidelijk was ze weer aan het flirten, liep hij snel naar haar toe en trok haar mee. "Green ik moet je spreken." sprak de jongen terwijl hij zijn vriendin mee trok. "Vinnie ik ben aan het praten." zei de hevig tegen sputterende Green. Toen ze echter zag dat Vincent het meende liep ze al snel met hem mee naar hun eigen afdeling hun tafel waar Vincent haar meteen vertelde over zijn afspraak met Tatyanna. Toen hij het hele verhaal had vertelt keek Green hem vrolijk aan voordat ze hem omhelsde. "Vinnieee!! Wat leuk. Dit moet je zusje weten." grijnsde ze en liet hem weer los en sprong op. "Nee wacht! Je moet me helpen met wat ik mee moet nemen." zei de onzekere jongen en keek zijn vriendin smekend aan. "Dat maakt niet uit Vinnie. Als je je best maar doet." zei Green dan vrolijk en knipoogde eens en verdween dan richting de uilenvleugel.
Een half uurtje later liep Vincent door de grote deuren van Zweinstein naar buiten en keek even over het veld heen. Toen liep hij in de richting van het meer en keek rond opzoek naar een rustig en gezellig plekje. Toen hij een goed plekje zag liep hij er snel heen en zette de picknick mand neer waarna hij een kleed neer legde op het gras en ging zitten, afwachtend op Tatyanna. Stil en nadenkend keek hij naar het meer dat er weer net zo mooi uit zag als altijd, de zon scheen en er was geen wolkje te zien, het perfecte weer voor een picknick. En het was ook nog eens zeer rustig.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 5, 2008 19:23:54 GMT 2
Tatyanna had zich half verslapen. En ook kon ze nog geen eens haar normale kleren vinden. ze was dus de hele meiden slaapzaal aan het uitpluizen. Tot ze vond wat ze aan wou. Ze beet zachtjes op haar lip toen ze voor de spiegel zat. Ze had haar haar in een staart gedaan. Ook Youna mocht leuk aangekleed. Deze had een strikje in haar staart. Ze was nu heel erg aan het haasten in de leerlingenkamer. En raapte alles bij elkaar wat ze nodig hadden. Ze had zelfs nog niet eens gedacht aan wat Vincent zou denken als hij haar zag. Al was dat niet eens het belangrijkste. Ze had hem gezoend, dat was iets waar ze bang van was geworden. Ze had Youna op de grond gezet. En ze was zelf naa rbeneden gestormd als een gek. Youna volgede haar op de voet.
Toen ze utieindelijk de deuren van Zweinstein uitliep. Wist ze dat ze laat was. Ze baalde hier enorm van, want ze wou dit Vincent niet aandoen. Ze had zich er op verheugd. En de hele dag er aangedacht. Ze deed nu wat rustiger, en ze was een beetje buitenadem geraakt. Tot ze uiteindelijk Vincent in de verte bij het meer al zag staan. Ze stak haar hand in de lucht. En Youna was al op weg naar Vincent. Tatyanna deed niet echt moeite om hard te gaan rennen. Want ze zou nog wel eens kunnen gaan vallen. Toen ze uiteindelijk bij Vincent aankwam kon ze de rode blosjes niet verbergen. "Heey!" Zei ze enthousiast. Ze sloeg haar armen snel om hem heen.
|
|
|
Post by Ridje on Nov 5, 2008 20:50:14 GMT 2
Vincent zat rustig te wachten en had ondertussen gezelschap gekregen van zijn honden pup Shep die vrolijk de stok voor Vincent liet vallen. Met een lachje keek de jongen naar zijn hond en gooide de stok dan een eind weg, de hond schoot er ook meteen achteraan. Het was maar goed dat de pup was verschenen bij zijn baasje gezien Vincent anders nog in zou gaan zitten over Tatyanna en hun afspraak gezien ze nogal laat was. Net toen hij zich af wou vragen waar ze bleef, en dus voordat hij het idee kon krijgen dat ze gewoon een grap met hem uit zou hebben gehaald, zag hij haar aankomen lopen. Met een glimlach stond hij op en keek dan naar Youna en daarna meteen naar Shep die achter hem de stok al liet vallen en geintereseerd naar de kat keek. "Lief zijn he Shep." mompelde Vincent naar de hond gezien hij wist hoe enthousiast hij was als het op andere dieren aankwam. Hij stak ook zijn hand omhoog toen Tatyanna dat ook deed en toen ze dichtbij was glimlachte hij vrolijk en opgelucht, dat ze er was. Toen ze hem omhelsde bloosde hij en mompelde een gedag terug. "Ik begon al ongerust te worden." grijnsde hij dan vrolijk. Hij keek haar weer aan toen ze hem wat los liet en glimlachte zoals hij al een lange tijd niet meer tegen iemand anders had gedaan.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 6, 2008 18:12:51 GMT 2
Tatyanna kon die grijns niet meer van haar gezicht halen. Youna was nu druk bezig met de jonge pup. Ze zat rustig voor hem, een meter van hem vandaan. Ze had haar kopje schuin, ze was nieuwsgierig. Tatyanna deed ook haar hoofd schuin en keek Vincent aan. "Sorry dat ik zo laat ben, ik was me bed ingedoken, ik was echt héél moe. En ben toen de tijd vergeten. Het spijt me echt. Maar ik ben er nu.." Ze deed haar kop weer recht en keek Vincent aan. Ze beet kort op haar lip. "Prachtige locatie!" Ze keek over zijn schouder naar het meer. Ze keek even naar het kleed wat onder haar lag. Ze ging er rustig op zitten. "Ik ben benieuwd." Ze had kriebels in haar buik, ze was zenuwachtig geweest. En zelfs toen ze wou slapen was hij in haar hoofd. Ze kon niks anders dan nog maar aan hem denken. Wat erg raar was.. Ze kende hem pas net, al leken het al jaren.
|
|
|
Post by Ridje on Nov 6, 2008 19:36:27 GMT 2
Shep keek op zijn beurt nieuwsgierig terug naar de kat en stormde dan vrolijk en ietwat te speels op Youna af en rende snel en vrolijk om haar heen. Toen hij weer stopte blafte hij blij en keek speels naar Youna terwijl zijn staart hevig heen en weer ging. Toch ietwat voorzichtig kwam Shep met zijn kop richting Youna en rook even aan haar maar blafte gelijk daarna nog eens vrolijk. Vincent keek even naar zijn pup die blijkbaar zich ging gedragen, ieder ander dier had al een hevig keffende Shep achter zich aan terwijl hij probeerde hen bij de staart te grijpen. Toen hij Tatyanna weer hoorde glimlachte "Nou slapen is wel nodig, hoewel het bij jou zeker geen schoonheids slaapje was dat heb je namelijk niet nodig." zei hij dan met de glimlach nog steeds op zijn gelaat waarna hij wel meteen hevig blozend, vanwege zijn lef, wegkeek. Toen ze zei dat ze het een prachtige locatie was mompelde hij, nog wat in de war van zijn eigen woorden, wat onverstaanbaars waarna hij ook ging zitten. Hij keek haar weer even aan maar omdat hij niet wist wat hij moest doen of zeggen keek hij al snel naar Youna en Shep en dan naar de picknick mand en opende die. "Ehmm...wil..wil je wat drinken?" vroeg hij dan wat ongemakkelijk.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 6, 2008 20:30:21 GMT 2
Youna stond een beetje verbaasd. En had bijna de pup aangevallen. Pas toen de pup weer rustig deed ging Youna op pad. Ze was opweg naar het meertje waar ze in keek. Ze zag allemaal rare dingen, en met haar pootje tikte ze het water aan. De pup was nu niet meer belangrijk. Tatyanna moest blozen bij de woorden van Vincent. Ze was daardoor even stilgevallen. Ze was het eigenlijk niet zo gewend meer, omdat zoveel complimenten te krijgen die een jongen echt meende. Youna had zich nu weggedraaid van het water en was naar Tatyanna aan het lopen. Op de weg naar Tatyanna was ze om Shep aan het heenlopen. Gewoon, puur om hem te pesten. Tatyanna keek weer naar Vincent toen hij vroeg of ze wat wilde drinken. Ze knikte. "Ja, lekker!" Ze keek hem met een brede grijns aan.
|
|
|
Post by Ridje on Nov 6, 2008 23:29:02 GMT 2
Verbaasd keek Shep met schuine kop naar Youna en keek haar na toen ze naar het meer liep. Hij blafte vrolijk en sprong even snel op Tatyanna en Vincent af en keek even geintereseerd naar Tatyanna en rook even aan haar. Toen ging hij zitten en keek het meisje afwachtend en smekend aan, hij wou duidelijk aangehaald worden. Vincent keek even naar Shep en glimlachte eens. "Hij zal daar blijven zitten tot je hem aait. Hij vind het leuk om mensen te beoordelen naar hoe ze aaien, suf beest." glimlachte hij dan. Hij keek weer even naar de mand en zocht erin, er zat echt een hoop in hij had dan ook een vergroot spreuk gebruikt op de mand zodat er meer in kon dan je aan het uiterlijk zou denken. Toen hij eindelijk de fles vond glimlachte hij triomfantelijk en haalde de fles boterbier tevoorschijn en 2 glazen. Meteen schonk hij de glazen vol en gaf Tatyanna er 1 van. "Alsjeblieft." zei hij dan wat zacht en keek haar nog niet aan, nog steeds in de veronderstelling dat zijn woorden té waren. Hij vroeg zich heel kort af of het wel een goed idee was geweest om boterbier mee te nemen. Misschien wou ze wel wat anders?
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 7, 2008 14:51:57 GMT 2
Youna was naar de drie toegedribbeld. Ze ging naast Shep zitten, maar ging toen naar Vincent toe. Ze ging op zijn been staan en keek met lieve oogjes naar hem. Tatyanna Moest lachen om de opmerking vanVincent. "Dus jij wilt geaaid worden.." Ze stak haar hand uit en streek zachtjes over zijn koop en onder zijn kin. "Je bent wel héél schattig" Youna kroop dicht tegen Vincent aan en bromde zachtjes. Ze had haar oogjes half gesloten. Tatyanna aaide Shep nog steeds en hield er pas mee op toen ze het drinken aangereikt kreeg. Ze pakte het aan met een glimlach. "Mmm, Boterbier. Daar had ik net zin in!" Ze nam een slokje en voelde haar lichaam meteen warm worden. Ze keek even naar Youna. "Dat is Youna, ze is heel lief. En troost me altijd. Ze is altijd bij me." Zei ze terwijl ze weer een slokje nam. Ze vond het erg lekker.
|
|
|
Post by Ridje on Nov 7, 2008 15:06:18 GMT 2
Shep keek heel even naar Youna, maar richtte zijn aandacht dan op Tatyanna die hem aaide. Tevreden blafte hij en keek Tatyanna kort aan voordat hij zijn ogen sloot en naast het meisje ging liggen om te genieten van het geaai. Hij werdt nou eenmaal graag geaaid. Vincent keek met een grijns naar Youna en aaide haar dan over haar kop. "Ze is zeker lief. En kon ik dat ook maar zeggen van Shep daarzo." hij wees naar Shep. "Die is alleen bij me als hij honger heeft of als hij wil spelen." glimlachte hij dan en keek weer naar Youna en daarna naar Tatyanna. "Ik ben blij dat te horen, ik wist niet precies wat ik mee moest nemen." zei Vincent dan en grijnsde wat flauwtjes. Hij aaide Youna nog steeds terwijl hij even nadacht en weer naar Tatyanna bleef kijken.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 9, 2008 16:15:29 GMT 2
Ze grinnikte om Shep die nu naast haar ging liggen. Ze nam ondertussen nog een slokje van haar Boterbier. Ze keek weer naar Vincent. Zijn ogen vielen haar de hele tijd al op. "Ik vind je ogen echt mooi.. Ik wil ze ook!" Ze kwam iets overeind om iets naar hem toe te kruipen. "Lijkt me mooi.." Fluisterde ze terwijl ze vlakbij hem ging zitten. Shep lag nog steeds op haar oude plek. Ze nam nog een slok en keek weer naar hem. Ze wist eigenlijk niks te zeggen. Ze keek daarom even naar beneden. Ze haalde een keer diep adem. "Ehmm.." Ze keek hem weer aan. "Heb je eigenlijk al een vriendin?" Ze had rode wangen gekregen. Ze was wel nieuwsgierig, want straks was haar kans voorbij. Want ja, ze was verliefd op hem. Nu al..
|
|