Post by Ridje on Nov 10, 2008 23:50:38 GMT 2
Rustig had hij in de leerlingkamer gezetten. Wachtend, nadenkend en plannend. Wachtend op wie? Niemand. Nadenkend over? Alleen Tim wist dat. Wat plannend? Waarschijnlijk zijn volgende trip voor spullen, en de terug pak poging op de schouwer die hem had aangevallen, maar die ook Tim's familie ging redden ookal wist hij zelf niet. Nu echter. Rende hij door de gangen op weg naar de ziekenzaal. De reden? Scorpius. Sneep was de leerlingenkamer in gekomen toen hij daar zat en had eerst de slaapzaal bezocht voordat hij aan Tim had gevraagd waar Draconic was. Tim wist dit echter niet en dus had Sneep hem maar vertelt dat Scorpius in de ziekenzaal lag, en nu was Tim daar naar op weg gezien hij wou weten wat er aan de hand was, ook vroeg hij zich af waar Drake was en wat de reden was voor zijn afwezigheid op de slaapzaal, hij had echter wel een ideetje. "Scorpius!" zei Timothy toen hij de ziekenzaal in stormde voordat hij snel ruimte maakte voor Firenze die hij wat verbaasd en angstig nakeek(hij ging weg toch?). Daarna liep hij snel naar Scorpius' bed en keek dan even naar Cassandra maar knikte dan vriendelijk. "Scorp. Wat haal je je in je hoofd. Rond deze tijd het bos in gaan." zei Tim dan, eerder neutraal en bezorgd dan iets anders. Hij keek de jongen aan en wachte op antwoord. "Zelfs ik ben rond deze tijd niet meer daar. Als je zaken in het bos had dan had je het me moeten zeggen. Ik ben daar 2 uur terug al geweest." zei hij dan en plofte in de stoel naast het bed van Scorpius en verwachte nog steeds antwoord terwijl hij even uitpufte van het geren naar de zaal, vanaf de kerkers naar hier was nogal een weg. Terwijl hij daar zat en wachte op Scorpius dacht hij even na over waar Drake zou kunnen zijn.
(vage post XD)
(vage post XD)