Post by admin. on Nov 8, 2008 14:15:32 GMT 2
[/blockquote][/blockquote][/blockquote][/blockquote]Oké, ik heb mezelf gepijnigd, gemarteld en nog veel meer (lees: ik heb mijn vuisten kapot gebeten) en toen heb ik besloten dat ik totaal geen hobby's meer heb en eigenlijk al mijn tijd aan school besteedde. Toen probeerde ik weer te gaan rp'en op een engels rp (op aandringen van mijn lerares engels, trouwens), omdat ik echt niets meer met acht van mijn negen characters kon bedenken. Dat zorgde ervoor dat het RP'en weer een hobby werd, en nu vind ik dat ik ook hier weer terug moet komen. Zoals ik al eerder zei, kan ik niets meer met 8/9 van mijn chars, en omdat ik zag dat er toch een paar leden waren die characters weg deden (wie weet heb je toestemming van Aline, ik zou het niet weten) kreeg ik even een hekel aan mijn éigen regels en besloot ik óók wat characters te dumpen. Iets meer als jullie, weliswaar, maar mét die characters kan ik echt niets meer. Ik wil gewoon een frisse start op H2, en dat kan niet met hen. Alle mensen die plotten/topics hadden met Jade Miracle, Blue Hope Valentine, Lucy Diamond, Ayanne Pereire, Jayson Abbott, Elisabeth Bennett, Anne Maja & Kay McKellen (wat dus inhoud dat alleen Cleo niet weggaat) hebben dus even pech (sorry). Wellicht dat ze óóit weer terugkomen, maar reken er niet teveel op. Ik heb alles van ze al gewist. Cleo's app was ik aan het updaten en ik RP niet vóórdat ik deze af heb, want deze wacht al zó lang. En het plot van haar maak ik ook opnieuw - sorry voor iedereen die er geplot heeft, maar je moet even opnieuw plotten (als je wilt).
en nu ga ik jullie niet pesten met een nog langer bericht. ik wil gewoon RP'en =o en houd je kritiek maar voor je als het gaat over het wegdoen van characters, want er zijn er méér weggeweest voor een korte/lange tijd die een deel van hun characters daarna plots wegdeden, en er zijn er een aantal die er nu ook een paar 'gewoon' (nogmaals: dat weet ik niet zeker tot ik Aline heb gesproken) wegdoen.
- esmé