|
Post by melien on May 31, 2007 16:45:14 GMT 2
lief dagboek Toen Mariel en ik naar de slaapzaal gingen om in de fotoboeken te kijken, mede om te kijken of we iemand konden vinden waar Aaron op lijkt, vond ik een foto. Een foto die onderin mijn hutkoffer zat. Ik ken die foto helemaal niet. Hij lag er gewoon opeens. Ik heb hem nog nooit gezien. In ieder geval is het een babyfoto van iemand in zwart wit. De foto is ouder dan mijn broer dus ik denk dat mijn moeder die er ooit in heeft laten liggen. Het was tenslotte eerst haar hutkoffer. Ik ga wel uit zoeken wie dat nou is. Er staat iets achterop gekrabbeld maar ik kan het niet lezen. Maarja, dat was het voor nu. -xxx-
|
|
|
Post by melien on Jun 3, 2007 19:54:11 GMT 2
lief dagboek het uitstapje naar Zweinstein. Tja, wat kun je daar nou over vertellen? Het beloofd onwijs gezellig te worden. Tot nu toe hebben we alleen maar lol. Alleen wel jammer dat het gesprek naar zwerkbal is gegaan. Ik heb niet zo veel met zwerkbal. Het lijkt wel alsof het gewoon verzonnen is zodat de afdelingen en partijen gezellig vijandig tegen elkaar kunnen doen. Ik heb me daarom ook voorgenomen om dit jaar helemaal niet te gaan. Maarja, dat zal wel weer niet doorgaan aangezien Mariel daar wel weer een stokje voor steekt. Als ik haar zo goed ken als dat ik denk haar te kennen sleurt ze me bij de eerste de beste mogelijkheid mee. Maarja, dat was het wel een beetje voor nu. -xxx-
|
|
|
Post by melien on Oct 28, 2007 12:50:16 GMT 2
Lief dagboek, De vakantie was weer eens geweldig. Het was zelfs nog leuker dan voorgaande jaren. Waarom? Omdat ik bij Roc was. Het was echt heel gezellig. Het was alleen minder leuk dat Lucas en Roc het niet echt konden vinden. Lucas is zijn oudere broer en kan op de een of andere manier niet normaal tegen Roc doen. Hij moet hem constant plagen. Terwijl hij hartstikke normaal en aardig kan doen. Het was echt superleuk. Het zwembad bij hen is echt groot en leuk en het park ook. En ze hebben daar zelfs zo'n winkeltje waar oma vroeger altijd briefpapier voor ons kocht, dat heb ik nu trouwens ook weer een keer gekocht. Ok, deze stortvloed aan woorden is wel weer groot genoeg. Ik ben moe en wil slapen. Ik schrijf je later nog wel wat er allemaal precies gebeurt is. Slaap lekker! -xxx-
|
|
|
Post by melien on Nov 2, 2007 20:04:50 GMT 2
Lief dagboek, Wat heb ik toch weer een hekel aan ene jammerende Jenny en haar nieuw gewonnen vriend: jammerende Foppe. Ik dacht dat niemand hem echt kon terugpakken. Maar dat was verkeerd gedacht. Hij verschuild zich in de meiden-wc's sinds Lucy hem helemaal roze heeft getoverd. Opzich is dat nog wel een grappig gezicht, maar nu houd je het niet langer dan een paar minuutjes uit op de wc's. Als je er al heen gaat. Lily en ik gaan nu telkens gewoon naar de jongens wc totdat Foppe weer normaal doet. Dat is wel de makkelijkste oplossing, en de jongens moeten maar niet zeuren . -xxx-
|
|