|
Post by melien on May 24, 2007 12:07:14 GMT 2
lief dagboek, Er gebeurt de laatste tijd heel erg veel. Het leukste daaraan is dat ik het altijd met Mariel kan delen. Ik zou niet weten wat ik zonder haar moest. Er is ook weer een brief van mam gekomen. Het gaat daar super en het weer is ook mooi. Ze gaan binnenkort een vakantie plannen. Ik hoop dat we (in de zomervakantie) naar een of ander land aan de middellandse zee gaan. Het meest van allemaal mis ik Lars. Ook van hem heb ik weer een brief gekregen. Het gaat goed op school. Hier gaat het niet minder goed. Dat weet ik zeker. Het gala was ook geweldig. Eerst wilde ik niet gaan maar Mariel heeft me uiteindelijk toch meegesleept. Het is wel al een tijdje geleden, maar ik had gewoon geen tijd om het je te vertellen. Maar ik moet weer gaan. Ik schrijf later nog wel iets.. -xxx-
|
|
|
Post by melien on May 25, 2007 16:53:26 GMT 2
lief dagboek het is heerlijk weer. Jammer dat het geen vakantie is. Buiten valt het echt wekenlang uit te houden. Ik heb met Mariel afgesproken in het stukje bos dat niet verboden is. Daar ga ik zometeen dus ook heen. Ik hoef me niet te haasten, het is toch nog wel even wachten op Mariel. Die blijft altijd overal plakken. Maar ik ga. -xxx-
|
|
|
Post by melien on May 25, 2007 23:10:26 GMT 2
lief dagboek Ineens kwam er een gedicht bij me op. Waarom? Weet ik niet. Ik wilde het ergens opschrijven maar wist neit precies waar en toen herrinnerde ik me dat ik het net zo goed in jouw kan opschrijven. Komt ie hoor: listen and don't look see if you can hear them what if they just took whatever they want?
listen and don't speak what's on your mind sometimes there will be a leak where thoughts are coming through niet echt all that special maarja. Tis een gedicht en daar laat ik het bij voor nu. Tenminste dat denk ik. Als ik van gedachten verander merk je het wel . -xxx-
|
|
|
Post by melien on May 26, 2007 12:26:51 GMT 2
lief dagboek Ik ga je voortaan ook als gedichtenboek gebruiken. Heb ik tenminste alle gedichten op dezelfde plek en niet allemaal ergens rondslingeren. Tekeningen doe ik in mijn fotoboek.. naja de meeste dan. Ik heb echt een vet mooie tekening van me broer gehad. Die zit ook in het fotoboek... Maarja.. ik ga weer eens.. gedichten zul je nog genoeg te zien krijgen. -xxx-
|
|
|
Post by melien on May 26, 2007 12:28:53 GMT 2
Lief dagboek Ik had laatst toch een rare droom. Ik werd er zelfs van wakker dat gebeurt nooit meer.. maarja, toen ik wakker was heb ik er een gedicht over gemaakt. Ik zet hem hieronder. Nachtmerrie het is hier zo warm het water van het meer is heerlijk koel... maar we moeten eruit want er is onweer alarm... daar zie ik de bliksem weer het is niet veilig meer iedereen moet zo snel mogelijk naar binnen zien te komen... om te schuilen voor het onweer... zelfs de eenden zijn stil en staken hun gesnater... ik hoop dat ik zit te dromen want daar komt een windhoos aan... ik ben banger dan ooit ik zou de windhoos zo graag stoppen maar ik kan er niets aan doen... opeens zie ik daar twee firguren n het water... wie zouden dat zijn? ik kijk om me heen en zie wie ik mis: mijn vader en mijn broertje... ik begin te gillen dat ze eruit moeten komen maar ze horen het niet... de windhoos komt steeds dichter bij nu ben ik echt doodsbenauwd... ineens hoor ik dat iemand me roept maar het klinkt zo ver weg... ik kijk om me heen maar niemand kijkt terug ik vraag me af wie me roept... ik doe mijn ogen dicht en dan weer open... dan lig ik ineens weer op de steiger aan het meer en zie ik wie me roept het is mijn vriendin die vraagt of ik kom zwemmen... ik ga het water in om af te koelen en ik neem een duik... als ik weer boven kom denk ik: poeh, gelukkig was het maar een droom... -xxx-
|
|
|
Post by melien on May 26, 2007 12:33:20 GMT 2
lief dagboek De laatste tijd valt het me steeds vaker op dat mensen heel vaak het woord altijd gebruiken. Ik vind het maar een stom woord. En hoezo ook niet? Er schoot net weer een gedicht mijn hoofd binnen. Wat een rare zin trouwens :S . altijd altijd is een stom woord je zegt het veel te snel het lijkt net een of andere soort altijd red je weer is altijd zoek je naar woorden kijk daar heb je het weer nu ben ik het echt zat nou, ok voor deze keer... Echt hea. De laatste tijd schieten me de raarste gedichten te binnen. Maar ik zal het even laten zitten. Byebye (K) -xxx-
|
|
|
Post by melien on May 26, 2007 14:50:03 GMT 2
lief dagboek Je kent Florian toch wel? Nee? Ow wat slecht van me. Heb ik je nog nooit verteld dan over hem? Dat is echt slecht. Naja, nu doe ik dat wel. Hij is een schat. Echt waar. Of ik verliefd ben? Nee, dat denk ik niet. Dan moet je eerder Tristan hebben, je weet wel, Mariel's neef. Maar je kunt wel leuk praten met Florian. Een onschuldige flirt? Kan... kan ook niet. Ik weet niet hoe hij mij ziet. Ik denk dat het maar afwachten is. Zoals het nu is vind ik het ook wel goed. Hij is vet aardig en je kunt leuk met hem kletsen. Een jongen waardoor je leven gewoon altijd leuk is. Hij is echt een grapjas. Maar dat past ook bij hem. Sterker nog, het hoort bij hem. Zonder grappen zou hij iets missen in zijn karakter. Maar okeej. Dat was even genoeg over Florian. Ik kan wel een heel boek over hem schrijven maar dat is ook weer zo saai. Hopelijk wil iedereen wel mee naar Zweinsveld. Het kan heel gezellig zijn om met een hele groep op stap te gaan. -xxx-
|
|
|
Post by melien on May 26, 2007 23:55:42 GMT 2
Lief dagboek Ik was vandaag even in de kerkers in de ruimte waar morgen die rechtzaak van Ryanne wordt gehouden. Ik hield het er niet lang vol en liep dus weer naar buiten. In de gang stortte ik, zo ongeveer, in elkaar. Het ging gewoon even niet meer. Miquel was toevallig in de gang. Hij ging eten en drinken voor me halen waardoor het weer wat beter ging. Hij is echt een schat. Hij is zo'n vriend waar je echt iets aan hebt. Dan vind je niet vaak in jongens. Neem dat maar van me aan. Ik stop nu hoor. -xxx-
|
|
|
Post by melien on May 27, 2007 12:09:37 GMT 2
Lief dagboek De rechtzaak. Vandaag. Ryanne scheen er neit onder te lijden. Ze was gewoon weer haarzelf. Ze viel uit tegen droebel en de andere mensen van het ministerie. Draconic deed raar. Hij verraadde zichzelf door te gaan staan en op een uitspraak van Ryanne te reageren. Wat mankeert hem? Niet dat het me wat aangaat ofzo... maar hij was neit echt slim bezig volgens mij. -xxx-
|
|
|
Post by melien on May 27, 2007 15:14:42 GMT 2
Lief dagboek De rechtzaak van Ryanne is afgelopen. Ze is massaal naar Azkaban gestuurd. Alleen de zwadderaars stonden nog achter haar. Ik vond het toch een beetje zielig hoor. Ik ben benieuwd wat voor impact dit gaat hebben op het dagelijkse leven. -xxx-
|
|