|
Post by » Aline. on Nov 11, 2008 18:33:46 GMT 2
Natasha liep het schoolplein op en liet haar blik even over de school gaan. Dragonshelter. Al had ze zich dan in de eerste jaren hier niet zozeer thuisgevoeld, dat was nu wel veranderd. Ze had vrienden gemaakt - en wat voor vrienden! Ze hoorde nu zelfs bij de populairen uit haar klas. Een brede glimlach verscheen op haar gezicht toen ze dacht aan Shirie, Devon, Myra en - bovenal - Joey. Eigenlijk had ze het lange tijd ontkend, maar ze voelde wel degelijk iets voor hem. Maar dat besefte ze zelf ook nog niet eens helemaal.
Ze zette haar tas neer op een van de bankjes, wat min of meer de hangplek van hun groepje was. Zelf ging ze er ook zitten en viste een flesje water uit haar tas, waar ze een grote slok van nam. Ze keek om zich heen, maar zag haar vrienden nog niet. Ongetwijfeld zouden ze zometeen komen. Een jongen uit haar leerjaar liep voorbij en keek haar aan, maar zodra Natasha naar hem terugkeek wendde hij zijn blik af en werd rood. Een brede lach verscheen op Natasha's gezicht. Ze hield van die aandacht, mede omdat ze die in de eerste jaren op deze school zo gemist had.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 11, 2008 20:31:28 GMT 2
Een aai over zijn hoofd en de opgewekte waarschuwing dat hij niet nog een keer zoiets moest uithalen, stapte Joey naar buiten. Achter hem glimlachte zijn vader hoofdschuddend en ging de grote deuren weer door. Na drie uur schubben sorteren op grote en kleur, duizelde alles voor zijn ogen, maar desondanks liep hij zelfverzekerd en nonchalant als altijd. Blikken van meisjes waren op hem gericht, zoals ze dat altijd waren. maar hij zag ze niet eens meer. De laatste keer dat hij met een meisje had gezoend moest toch alweer een maand geleden zijn. Ergens op een mooie zomerdag, had hij besloten dat hij niemand anders wilde dan Natasha. Niemand anders. Eerst wilde hij zijn gedachten nog weleens afleiden met andere meisjes, of gewoon omdat ze wel leuk waren of omdat hij ze niet wilde afwijzen. Maar nu was er maar een meisje in zijn gedachten. Alsof ze wist dat hij haar wilde zien, liep ze vlak voor hem langs. Met een brede grijns wilde hij op haar aflopen, tot hij de jongen zag. Het was een jongen die hij [persoonlijk goed kende en zelfs wel mocht, maar plotseling vulde zijn lijf zich met woede. Die liep daar met zijn meisje te flirten! Zelfs al was ze officieel zijn vriendin niet... Niemand die dat deed waar hij bij was. Niet meer althans... Nog niet eerder voelde hij zo'n drang om iemand te slaan en besefte tot zijn frustratie dat hij jaloers was. Hij sprong het trapje af, haastte zich richting Natasha, maar kon het niet laten om de jongen een duw met zijn schouder te geven toen hij deze passeerde. 'Hey, Nattie!' Riep hij en legde een arm om haar schouders heen. Hij wilde liever zijn arm om haar middel slaan, maar was te bang voor haar reactie. 'Wat heb jij zoal gedaan op je heerlijke vrije middagje?' Hun lessen waren al een tijdlang afgelopen. Het was ook in een les geweest waar Natasha bij was geweest, dat Joey zijn straf had gekregen, dus afvragen waar hij was geweest had ze vast niet gedaan. Maar hij was wel nieuwsgierig, al vreesde hij het antwoord. Wat als ze bij een andere jongen was geweest...
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 16, 2008 21:53:11 GMT 2
Natasha keek om en zag Joey aankomen. Ook zag ze hem de jongen wel raken, maar dacht er niet aan dat het ook een andere reden kon zijn dan puur toeval. Vrolijk stak ze haar hand naar hem op en met een brede glimlach op haar gezicht begroette ze hem. Toen hij een arm om haar heen sloeg, voelde ze even zenuwen in haar buik, die ook snel weer weggingen. Met een brede glimlach keek ze opzij naar Joey en kreeg heel erg de neiging om met haar vingers door zijn haar te woelen. Om zichzelf hiervan te weerhouden, begon ze te prutsen aan haar tas, maar zonder haar blik van hem af te wenden. 'Wat ik heb gedaan? Nou, ehh... Wachten op m'n vrienden,' zei ze vervolgens. Ze liet haar blik even over het plein heen gaan maar zag geen van haar andere vrienden. 'Wachten totdat jij je strafwerk afhad,' zei ze daarna. Als ze niet zo zelfverzekerd was geweest, dan had Joey het nu waarschijnlijk nauwelijks kunnen verstaan. Maar Natasha zei het luid en op een manier alsof ze er niets meer mee bedoelde dan ze zei. Ze keek opzij naar Joey en glimlachte even naar hem. 'Was het strafwerk heel vervelend?' vroeg ze daarna, met een enigszins spottende glimlach. Strafwerk was natuurlijk nooit leuk, maar Joey had er ook wel echt om gevraagd, vond ze. 'Weet jij waar Shin, Devon en Myra blijven?' vroeg ze er meteen achteraan, al merkte ze zelf dat ze het geen probleem zou vinden als ze alleen met Joey bleef. Voorzichtig legde ze haar eigen hand op de hand van Joey die op haar schouder lag.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 16, 2008 22:20:37 GMT 2
' Veel te precies werk voor een ongeduldig iemand als ik,' lachte Joey,' dus de perfecte straf. Hoewel ik moet bekennen, dat het me waarschijnlijk niet tegen gaat houden om de volgende keer weer iets uit te halen. Shin zit nog vast tot acht uur. Ze heeft drie docenten waarbij ze meot nablijven dus die zit nog wel even vast. Shadows en Myra zijn iets samen aan het doen en ik wil werkelijk net weten wat.' Hij gromde en zijn ogen vernauwden zich iets. Hij had een enorme hekel aan Devon en deed ook geen moeite om dat te verbergen. Vooral niet omdat het wederzijds was. Hij glimlachte maar naar Natasha en alle frustratie verdween. De warmte van haar hand op zijn schouder deed zijn hart sneller slaan en de grijns werd nog een tikje breder.
Plotseling werd er gefloten en puur uit reflex keek Joey om. Het meisje dat daar stond had zijn type kunnen zijn, ware het niet dat zijn hoofd volledig bij een ander meisje was. Ze was dertien, blond en knap, met een verlegen glimlachje op haar gezicht. 'Hey, Joey,' zei ze zacht met het lieve stemmetje dat bij zo'n meisje paste,' ik hoorde dat je graag zingt. Ik.. zou je... voor mij iets willen zingen?' Joey had met alle liefde willen zeggen dat hij zulke blauwe oogjes niks kon weigeren, maar besloot dat dat misschien een verkeerde indruk bij Natasha zou geven. Hij knikte dus enkel maar en dacht even na. Vervolgens grinnikte hij. Hij liet Natasha los en sprong opgewekt een stuk naar voren. Vervolgens draaide hij zich om, waardoor hij zowel Natasha als het andere meisje zag en begon te zingen, met een zuivere stem en veel enthousiasme. 'I'm so inlove. You're send from above. You're the only one for me. I'm so inlove. You're send from above. You're the only one for me. The only one who knows just how to keep it real for me.' En vervolgens met een sprong in de lucht: 'Inlove!' Hij lachte en krabte zich met een brede grijns in zijn nek. 'Zoiets?'
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 18, 2008 18:52:50 GMT 2
Natasha lachte even naar Joey. Ze wist inderdaad dat hij en Devon elkaar niet zo mochten, maar gelukkig was de lol in hun vriendengroepje er daardoor niet veel minder om. Natasha voelde de zenuwen in haar maagstreek sterk tegenwerken toen ze op het punt stond om een hand op Joey's been te leggen, maar op dat moment hoorde ze een zoetsappige meisjesstem iets zeggen. Haar ogen verwijdden zich toen de woorden tot haar doordrongen. En toen deed Joey ook nog wat het meisje van hem vroeg. En tot overmaat van ramp liet hij háár los en richtte al zijn aandacht op het meisje. Natasha's blik gleed af naar het blauwogige gedrocht en wist dat er niemand op deze aardbol rondliep waar ze een grotere hekel aan had.
Omdat ze niet naar Joey keek terwijl hij het liedje zong - ze kon het niet aan hem zo'n liefdesliedje voor een ander te zien zingen - kon ze ook niet vermoedden dat hij het eigenlijk tegen haar had. Het enige wat ze wist, was dat ze ongelooflijk boos en teleurgesteld was. Waarom moest dat stomme kind hun leuke momentje nou weer verpesten door zoiets doms te vragen? En het ergste vond ze dat Joey het nog deed ook. Ze keek weer naar hem en zag nog net dat hij in de lucht sprong terwijl hij 'In love!' riep. Natasha maakte een nauwelijks hoorbaar, afwijzend geluid en liet haar blik snel afdwalen een andere kant op. Als Joey zo nodig met dat meisje moest sjansen, dan deed hij dat maar, dacht ze kwaad.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2008 19:17:07 GMT 2
Als een overactieve zeehond klapte het meisje in haar handen en sprong half op en neer, terwijl ze vervolgens weer verlegen naar hem glimlachte. 'Je bent echt een groot talent. Maar ben je verliefd? Dat wist ik niet. Op wie?' Aan haar blik was te zien dat ze hoopte dat hij het ontkende of haar noemde, maar Joey merkte het niet op. Anders had hij het waarschijnlijk alsnog negeert. Hij keek breed grijnzend naar de lucht, alsof hij zo de pretlichtjes in zijn ogen kon verbergen. 'Ik ben inderdaad verliefd, maar het gaat je helemaal niet aan op wie. Wel mag je weten dat het al een lange tijd is dat ik... steeds weer die vlinders voel als ik haar zie of zelfs maar aan haar denk. Ach... volgens mij weet ze het zelf niet hoe gek ze me maakt.' Hij lachte en zijn blik gleed onbewust over Natasha, voor hij zijn aandacht weer op het meisje richtte. 'Maar het was maar een klein deel van het liedje. Geloof me, de rest is veel te zoetsappig.'
Als hij had gehoopt dat hij aan het meisje ontkwam, dan had hij het mis. Ze kwam nog dichter naar hem toe en streek licht met haar kleine zachte handje over zijn arm, een gebaar dat hij bij een dertien jarige niet vaak zag. Het deed zijn nekharen overeind staan en hij glimlachte wat ongemakkelijk. 'Toe, zing voor mij?' vroeg ze en keek hem met die grote stralende ogen aan. Joey schraapte zijn keel en wilde antwoorden dat het echt niet nodig was, maar haar ogen waren te dwingend. Hij slaakte een zucht en deed een sprongetje achteruit. Zogenaamd om meer ruimte te hebben om te zingen, maar voornamelijk zodat haar handje zijn blote arm niet meer raakte. 'I'm so inlove. You're send from above. You're the only one for me. I'm so inlove. You're send from above. You're the only one for me. The only one who knows just how to keep it real for me.
I look at you. Can't believe my eyes but it so so true. You're an angel in disguise. Being close to you, is all I want from you, my baby boo.
'I'm so inlove. You're send from above. You're the only one for me. I'm so inlove. You're send from above. You're the only one for me. The only one who knows just how to keep it real for me.
I'll catch all the stars for you. Only for you I will cross all bridges. Cause you're the best thing ever happend to me. Come my love and you will see: You are my star O girl, I push all the clouds away. Just look me in the eye baby. Look me in the eye.
baby! I am... Inlove inlove. Inlove inlove.
'I'm so inlove. You're send from above. You're the only one for me. I'm so inlove. You're send from above. You're the only one for me. The only one who knows just how to keep it real for me.'
Uiteindelijk begon hij hard te lachen en wende zijn hoofd af. 'Te zoet, ik weet het.' Het meisje giechelde enkel en knipoogde naar hem, waardoor hij nogmaals ene stap achteruit deed, onschuldig grijnzend.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 18, 2008 21:51:59 GMT 2
Met nog steeds een boze blik in haar ogen keek ze, hoewel ze zich er hevig tegen verzette, toch naar Joey die het liedje zong. En toen ze haar blik eenmaal op hem gericht had, keek ze ook nergens anders meer naar. Ze stelde zich voor dat hij het voor haar zong en haar hart sprong op. Maar toen herinnerde ze zich het meisje weer. Ze wierp een vluchtige blik richting het kind dat hysterisch heen en weer sprong. Omdat háár jongen een liedje voor haar zong. Woedend keek Natasha weer de andere kant op, en daarom zag ze daar een stel meisjes aan komen lopen, uit hetzelfde jaar als zij. Ze stootten elkaar aan en wezen naar Joey, en begon te giechelen. Eentje liep naar voren en met een flirterige glimlach op haar gezicht ging ze in Joey's gezichtsveld staan. De andere meisjes gingen er ook bij staan en eisten ook aandacht van hem op.
Op dat moment knapte er iets in Natasha. Ze keek alle meisjes die flirten met haar jongen een voor een aan en stond toen kordaat op. Even bleef ze staan, maar daarna keek ze vastberaden naar Joey, die nog steeds zong. Ze dacht niet eens meer na bij wat ze deed, maar handelde uit een soort - ze wist zelf niet eens hoe het te noemen - noodzaak. Joey was net klaar met zingen en hoewel Natasha eigenlijk net zo goed boos was op hem als op al die flirtende, verliefde meisjes, kon ze hem op dit moment niets kwalijk nemen. Zodra ze weer naar hem keek speelden de gevoelens voor hem hevig op en handelde ze puur uit impulsief. Ze stapte op hem af en liet hierbij niet achterwege om een van de meisjes hardhandig opzij te duwen, hoewel ze ook dit zelf nauwelijks merkte.
En toen stond ze plotseling recht tegenover hem. Even keek ze hem in zijn ogen, maar zonder ook maar iets te zeggen, pakte ze hem met twee handen voorzichtig vast bij zijn kin, en zonder eerst op enige reactie van hem te wachten, ging ze meteen door. Ze zette haar lippen op de zijne en sloot haar ogen, terwijl ze hem met alle liefde en gevoelens die ze op dit moment voor hem voelde zoende. Op dat moment vergat ze alles om zich heen, zelfs de woede die haar eigenlijk tot deze actie gedreven had. Het kon haar helemaal niets schelen dat de halve school dit zag, sterker nog, ze maakte hiermee precies duidelijk wat ze de minuten daarvoor nijdig had opgekropt. Joey is mijn jongen!
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 19, 2008 0:51:29 GMT 2
Toen er nog een aantal andere meisjes op hem af kwamen, begon een lichte paniek door hem heen te woelen. Aandacht van meisjes was fijn en veel aandacht was geweldig... maar momenteel was re maar een meisje die hij wilde en al helemaal als dat meisje er was. Hij wilde bij haar zijn en dan het liefste zonder al dat andere vrouwelijke gepeupel om hem heen. Daarbij wilde hij graag Natasha's reactie zien, maar ergens was hij bang om besprongen te worden als hij hen zijn rug toe zou keren. Gelukkig werd de keuze al voor hem gemaakt door het verontwaardigde geluid dat het meisje maakte toen ze door Natasha werd weggeduwd. In een opwelling draaide hij zich om en had nog net een seconde om in haar grote groene ogen te kunnen kijken voor ze zijn kin vastpakte. De aanraking was zowel teder als stevig en bezorgde hem een prettige rilling die over zijn hele ruggengraat kriebelde en omhoogschoot tot zijn kruin en omlaag tot in zijn tenen. Hij proefde haar lippen maar besefte zich laat wat er gebeurde. Maar toen gaf hij zich volledig over aan het moment.
Zijn ogen sloten zich als vanzelf en zijn handen vonden haar middel op de tast. Alsof hij nooit anders had gedaan, trok hij haar tegen zich aan en beantwoordde de kus met evenveel liefde als hij ontving. naar dit moment verlangde hij al zolang. Hiervan droomde hij al zo'n tijd... Het voelde alsof hun hartslagen tegelijk gingen en toen hij uiteindelijk de kus verbrak, mede door het irritante getik op zijn rug, kon hij haar alleen maar schaapachtig aankijken. Hij draaide zich niet om naar het meisje achter hem en reageerde ook niet op de verontwaardiging in wat ze dan ook mochten zeggen om hem heen. Hij hoorde niks en zag niks anders dan Natasha. Hij glimlachte even en grijnsde. 'Dus... niet te zoet?' vroeg hij op een opgewekte en lieve toon, aangezien hij er vanuit ging dat hij was betrapt en dat ze wist dat het liedje over haar ging.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 22, 2008 19:16:17 GMT 2
Natasha ging helemaal op in het moment van de zoen met Joey, zodat ze niet eens doorhad dat de meisjes om hen heen allemaal verontwaardigd praatten en sommigen zelfs dingen naar haar riepen. Het was alsof alleen zij tweeën nog op de wereld bestonden... Net zoals Joey had Natasha al zo lang naar dit moment uitgekeken en het was precies zoals ze zich voorgesteld had. De adrenaline schoot door haar lijf en zorgde ervoor dat ze meer durfde dan normaal, anders had ze sowieso deze eerste stap nooit gezet. Natasha werd zich pas weer bewust van de omgeving toen Joey de zoen verbrak.
Voorzichtig nam Natasha iets meer afstand, al bleef ze dicht genoeg bij Joey in de buurt om zich heel erg bewust te zijn van hem. Ergens was ze bang dat hij afwijzend zou reageren - hoe had dat nog gekund na deze zoen? - maar opluchting overspoelde haar toen ze merkte dat Joey haar wel degelijk ook leuk vond. Natasha glimlachte zo breed als ze kon en keek Joey aan met ogen waar tegelijk een vrolijke twinkeling, als een lieve blik in zaten. 'Te zoet?' herhaalde ze. Ze moest even nadenken waar hij het over had, maar al snel schoot haar het liedje dat hij gezongen had weer te binnen. En zij al die tijd maar denken dat hij het tegen dat andere meisje had! Als een lamp die plotseling werd aangedaan werd het haar duidelijk dat Joey het naar haar gericht had. 'Nee, precies zoet genoeg,' zei ze, lachte even, en kon het daarna niet weerstaan om hem kort een kus te geven, al was deze niet zo lang als die daarvoor.
Pas op dat moment merkte ze de jaloerse meisjes om hen heen weer op. Ze keek even om zich heen en ving diverse gemene blikken op. Maar ze merkte dat het haar niets kon schelen. Ze waren alleen maar zo boos omdat zij - zij, Natasha! - Joey gezoend had en hij er duidelijk geen bezwaar tegen had. Joey was haar meer waard dan alle meisjes op deze school bij elkaar, behalve dan haar beste vriendinnen Shirie en Myra.
|
|