|
Post by jip on Nov 16, 2008 12:16:59 GMT 2
right] » A B O U T . Y O U[/right][/b][/font]
[/b]Jip Leeftijd: 14 jaar Hoe vond je ons: Via think again Andere chars hier: - Extra: - [/size][/ul] » A B O U T . Y O U R . C H A R [/b][/font] naam char [/color] URL paatje char[/IMG] [/center] [/b] Éowyn Moonacle Roepnaam: Éowyn Bijnamen: - Leeftijd: 15 jaar Geslacht: V Nationaliteit: Nederlands Geboorteplaats: Amsterdam Verjaardag: 17 maart Afdeling: Zwadderich Geaardheid: HeteroPB: Lindsay Lohan PB plaatje: Uiterlijk beschrijving:Lang bruin haar met een slag/krul. Felgroene ogen Uiterlijk opvallendheden: Felgroene ogen. Karakter: Éowyn is het jaloerse type. Ze is goed in vriendjes afpakken en lijkt ze helemaal in haar macht te hebben.. Slechte eigenschappen: Kan niet tegen haar verlies Goede kwaliteiten: Is erg creatief en goed in het oplossen van problemen Likes: Tekenen, jongens Dislikes: Wiskunde Beste vak: Toverdranken Slechtste vak: voorspellend rekenen Gemiddelde cijfer: 7 Familie: Niet bekend Achtergrond: Niet bekend Huisdieren: een zwarte kat genaamd Appie Favoriete leraar: Sneep Favoriete vak: Toverdranken Bekendheid: Ze is erg populair, en heeft al veel jongens verslonden. Extra: - RPG-voorbeeld: ? [/ul][/size]
|
|
|
Post by admin. on Nov 16, 2008 13:50:24 GMT 2
WELKOM OP H2
JE BENT HELAAS NIET GEACCEPTEERD waarom niet? helaas is je applicatie veel te kort; uiterlijk, karakter & geschiedenis moeten echt voldoende worden ingevuld. 'niet bekend', is helaas geen optie. bovendien zouden we een rpg-voorbeeld, oftewel een stuk van een rp (want dat is wat je hier doet), echt moeten hebben. niet verplicht, wel zo handig: gebruik een plaatje van een formaat dat niet de hele pagina uittrekt, want dat is best wel storend. oh, denk nu niet dat ik je spontaan weg wil jagen! maar je applicatie moet echt voldoen aan de bovenstaande eisen. kijk anders eventjes bij bestaande applicaties, om te zien hoe het hoort ^^.
(als je applicatie nog niet af was, wat natuurlijk kan, bied ik alvast mijn excuses aan )
|
|