|
Post by melien on May 26, 2007 21:06:38 GMT 2
een dagboek... mijn moeder heeft het gestuurd. Wat moet ik ermee? Ja erin schrijven natuurlijk zeg je. Maar dat is makkelijker gedaan dan gezegd. Als ik iets kwijt wil schrijf ik een liedje. DAn raak ik het kwijt door noten op te schrijven en ze te spelen met mijn gitaar. Ik weet het echt niet hoor. Maarja. Mijn moeder heeft dit dagboek met een reden gestuurd, namelijk dat ik er iets in schrijf. Ze heeft niet gezegd wat dit 'iets' moet zijn. Dus... dat zal wel uit een lopen. Nu ik het zo bekijk. Ik schrijf toch nog een groot stukje, voor mijn doen dan hea, over niks. okeej, het gaat wel over iets maar het is eigenlijk hartstikke onzinnig. Het slaat nergens op. Okeej, als je het letterlijk neemt dan is het waar. Maar als je het figuurlijk neemt slaat het eigenlijk wel ergens op. Okeej, ik ga er nu mee ophouden voordat ik mezelf helemaal niet meer snap en ik de draad kwijt ben.
|
|
|
Post by melien on May 27, 2007 10:18:11 GMT 2
Ok... blijkbaar ga ik een dagboek toch vaker gebruiken dan gedacht. Vandaag is de rechtzaak van Ryanne. Ik ga er denk ik wel naar toe. Zover ik weet komt Elvira ook. Ik moet toch even met haar praten. Ik heb een foto van haar naar mijn ouders gestuurd. De brief die ik als antwoord kreeg zei dat ze op me leek. Ik weet het niet hoor. Ik ken haar niet. MAarja, aan de andere kant.. ik ben wel geadopteerd. Zou het kunnen dat...? Nee... of toch wel? Naja. Ik wacht wel even af en praat gewoon even met haar. Misschien weet zij er meer van.
|
|
|
Post by melien on May 27, 2007 15:16:59 GMT 2
Ik kom net terug van de rechtzaak. Toch sneu voor Ryanne hoor. DE zwadderaars hebben dan wel niet tegen haar gestemd, maar ze stonden ook niet voor 100% achter haar. Ik heb ook gestemd dat ze weg moest naar Azkaban. Waarom? geen flauw idee. Als ik dat toche eens wist. Ik vraag me af of het leven op Zweinstein nu heel erg gaat veranderen.
|
|
|
Post by melien on May 31, 2007 16:42:22 GMT 2
Haha. Die Flora toch. Bij haar in de buurt kun je echt niet lang in een rot humeur zijn. Zij is vrolijk voor drie. En op een gegeven moment geeft dat gewoon op je af. En die Florian. Met hem kun je ook vette lol hebben. Die twee... onbetaalbaar. Als ik zou kunnen kiezen tussen 100 miljoen vrienden en die twee als vrienden kies ik voor die twee. Je hebt toch altijd lol voor tig miljoen. Zoveel vrienden kun je niet eens hebben .
|
|
|
Post by melien on Jun 3, 2007 22:07:38 GMT 2
Flora is echt gek. Maar ook weer lief. Florian stond voor het eerst van zijn leven met zijn mond vol tanden. En dat bedoel ik figuurlijk en niet letterlijk. Als ik dat letterlijk zou bedoelen zou het nergens op slaan. Dat voor het eerst van zijn leven dan hea. Ik weet trouwens niet of het wel klopt, zelfs als het figuurlijk opgevat wordt. Ik ken hem namelijk nog niet zijn hele leven. Laat ik die zin maar even anders formuleren zodat er niet heel erg ingewikkeld over nagedacht wordt. Met ingewikkeld bedoel ik zoals ik nu aan het doen ben. Okeej, nu stop ik ermee. Hier nog even de opnieuw geformuleerde zin:
Florian wist voor het eerst sinds ik hem ken niets te zeggen.
een stuk simpeler en duidelijker. Vind je niet? Maarja. Ik ga weer. doeidoei
|
|
|
Post by melien on Jul 8, 2007 22:28:24 GMT 2
Het gala. Ja, dat moet jij ook weten. Het eindgala nog wel. Volgend jaar is het mijn laatste gala. Dit keer ga ik met Diana. Met wie ik volgend jaar ga? Ow, dat zie ik dan wel. Ik ben benieuwd hoe deze avond af gaat lopen.
|
|
|
Post by melien on Nov 2, 2007 20:10:06 GMT 2
HA! Er is groots nieuws. De drummer en gitarist van Fal Out Boy en zijn tweelingbroer (zanger van F.O.B) komen hier op Hogwarts. Okeej, Thobias is er al. Benjamin, de zanger, moet nog komen. Wat trouwens interessanter is dat het de exen van Flora en Aylin zijn. Dat had ik dus echt niet verwacht. Maarja, beter iets vrolijks en dan onverwacht dan iets minder vrolijks maar dan wel verwacht. Trouwens, voor de rest is er niet zo heel veel bijzonders gebeurd de laatste tijd. Een jaar is alweer bijna voorbij, maar alsnog is er niet echt iets speciaals gebeurd. Behale de komst van Thobias dan .
|
|