|
Post by \\ Jess' on Nov 23, 2008 18:02:28 GMT 2
Hallo Vin! Ik vond de Picknick echt heel leuk met jouw! Het eten was lekker.. Maar wat ik echt wou zeggen is..
Dat ik je best wel heel leuk vind. Nou, ik voel wat voor je. En ik durfde het eigenlijk niet tegen je te zeggen. Omdat ik heel erg verlegen word. Wat ik nog nooit bij een jongen heb gehad. Ik weet dat het ook wel een stap voor jouw is. Maar je bent echt super lief! En knap ook! En die ogen! Sorry, ik moet weer eens slijmen. Maar ik vond het heel leuk met je, en het voelt echt goed bij jouw. Nu krijg je geen tekst met een lied. Want daar ben ik niet goed in. Gewoon mijn gevoelens. Nouja, die zijn niet te omschrijven.
Ik spreek je snel!
Kusjes, Tatyanna
|
|
|
Post by Ridje on Nov 23, 2008 22:05:42 GMT 2
Hoi Tatyanna, Ik vond de picknick ook heel gezellig. En mij hoef je niet te bedanken voor het eten Daarvoor moet je bij de huiselven zijn in de keuken.
En dat vind ik fijn om te horen. Ik voel ook wat voor jou moet ik eerlijk zeggen. en als ik jou woorden zo lees herken ik mijzelf er ook in. Ik had precies hetzelfde namelijk. Behalve dan dat ik met altijd verlegen voel rond meisjes. Maar ik denk dat je dat al door had. Ik weet verder niet wat ik moet zeggen behalve dat ik jou ook heel knap vind en dat ik denk dat ik dezelfde gevoelens heb, die daarbij ook niet te beschrijven zijn.
Ik hoop zeker dat ik je snel weer spreek.
Kus Vincent.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 23, 2008 23:35:06 GMT 2
Hallo!
Ik weet eigenlijk niks meer terug te schrijven. Be ashamed Tatyanna! Misschien heb je zin om weer een keer wat leuks te doen? Of vind je dat niet leuk. En misschien met meer mensen erbij? Jij mag het zeggen.. Ik wil je namelijk graag weer zien!
Kus, Tatyanna
|
|
|
Post by Ridje on Nov 25, 2008 16:42:29 GMT 2
Hey,
Dat geeft niet ik weet ook niks. Tuurlijk heb ik zin om weer wat leuks te doen, met jou al hellemaal. Meer mensen? Geen idee. Zolang jij er maar bij bent vind ik alles best als ik eerlijk moet zijn. Misschien kunnen we een keer afspreken om naar Zweinsveld te gaan ofzo, of misschien een etentje op de astronomie toren? Ik weet het niet. Ik ben nooit zo goed in dat soort dingen. En ik kan niet wachten tot ik jou weer zie.
Kus Kus Vincent.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 27, 2008 16:17:44 GMT 2
Haaii!
Wat lief! Ja, lijkt me leuk om te doen om naar Zweinsveld te gaan. Etentje op de astronomie toren klinkt nóg leuker! Je bent er veel beter in als ik! Maar ik kan al helemaal niet meer wachten! Ik zie je misschien over een paar minuten in de grote zaal, het eten begint zo?
Kusje, Tatyanna
|
|
|
Post by Ridje on Nov 27, 2008 20:12:37 GMT 2
hey,
Nou dan stel ik een middagje Zweinsveld voor met daarna een etentje op de astronomie toren, bij kaarslicht wel te verstaan. Hehe. En ik ben niet zo heel goed daarin hoor, geloof me maar. Ik kan ook niet wachten nouja ik zie je dan zometeen wel. Ik kom wel aan jullie tafel eten, dat doe ik toch meestal.
Kus, Vincent.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 28, 2008 11:16:41 GMT 2
Heey Vin!
Dat klinkt echt leuk! Neem je Green dan ook mee? Dan zou ik even kijken of ik ook iemand mee kan nemen. En daarna gezellig romantisch samen bij kaarslicht eten! Ik heb de kriebels nu al in mijn buik. We maken er tuurlijk wel wat leuks van
Kusje, Tatyanna
|
|
|
Post by Ridje on Nov 30, 2008 14:19:34 GMT 2
Hey,
is goed, als jij dat ook in orde vindt. Green is de laatste tijd nogal hyper namelijk. Ok dan maken we er wat gezelligs van. Als we Green 's avonds dan maar wel wegkrijgen ze vind romantische etentjes ook altijd leuk, maar ik krijg haar wel weg, een etentje met 3 is niet zo romantisch als met 2. Je kriebels zijn dan ook naar mij gekropen ik heb er namelijk ook last van, hehe. Het wordt heel leuk, en gezellig en super.
Kus Vincent.
|
|