|
Post by » Aline. on Nov 24, 2008 19:31:36 GMT 2
'Whao! I feel good...!' [/i][/center]Zingend - of voorzover het zingen genoemd kon worden, het leek meer op schreeuwen - rende Chris de jongensslaapzaal binnen. Het was halverwege de dag dus liep hij geen gevaar om voorwerpen naar zijn hoofd geslingerd te krijgen omdat hij iemand wakker maakte. Hij maakte een sliding op zijn knieën door de slaapzaal. Als zijn moeder het had gezien, had ze hem waarschijnlijk vermoord, maar op dit moment maakte het Chris weinig uit dat hij slijtplekken op zijn spijkerbroek kreeg. Hij liep er toch altijd al niet op z'n paasbest bij. Chris herhaalde nog een aantal keren de weinige stukjes tekst die hij van het vrolijke liedje kende. Hij sprong weer op en zag recht voor zich het bed van zijn beste vriend Florian. Zonder helemaal over de gevolgen na te denken dook hij tussen de gordijnen van het hemelbed door op het matras en begon daar op en neer te springen, alsof het een springkussen was. 'I feel good, I feel good!' Met een brede grijns op zijn gezicht sprong hij door. Hij leek op een kind van een jaar of zeven dat op het bed van zijn ouders op sprong maar dat kon hem ook erg weinig schelen. Hij hoopte dat Florian zometeen binnen zou komen, zodat hij zijn goede humeur met iemand kon delen. En waarschijnlijk heel wat flauwe grappen kon uithalen samen met Florian.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 24, 2008 20:32:46 GMT 2
Vrij snel na Chris kwam ook Florian de slaapzaal binnen, alsof ze het hadden afgesproken. Hij maakte een soort van rare sprong in de lucht en begon er een gitaarsolo achteraan te 'tutututu'en' (? XD). Terwijl hij dat geluid maakte, deed hij ook nog op zijn luchtgitaar alsof hij het zelf allemaal speelde. Woest begon hij te headbangen. Opeens, alsof er niks was gebeurd, stopte hij hiermee en liep op zijn dooie gemak richting zijn bed. "Volgens mij voelen we ons goed, he?" zei hij richting Chris en grijnsde even, greep een kussen van een willekeurig bed en gooide deze richting de springende Chris. Hopelijk raak.
Met een diepe zucht liet hij zich op het bed neerploffen en staarde een moment naar het plafond, en haalde even langzaam adem. "Dus, vrind, wat gaan we doen?" vervolgde hij met een soort van kakkerige rollende RRRR in zijn stem. "Want de hele dag binnen zitten lijkt me een slechte óptie" .Hij kwam overeind en keek Chris zijn kant op, alsof hij hoopte dat Chris inmiddels weer klaar was met zijn speeluurtje. Alhoewel die kans natuurlijk ook weer niet heel groot was.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 24, 2008 21:55:59 GMT 2
Chris draaide zich tijdens een sprong om en zodra hij Florian zag, liet hij zich, na nog een flinke sprong te hebben genomen, op het bed vallen. Op dat moment werd het kussen naar hem toe gegooid, dat alsnog doel raakte en op Chris' hoofd terechtkwam. Chris maakte een gesmoord geluid, plukte het kussen van zich af en smeet het weer in de richting van Florian. 'My best friend! WHAO! I FEEL GOOD!!' schreeuwde Chris zo hard hij kon, waarbij hij stiekem hoopte dat hij anderen er flink veel overlast mee bezorgde. Hij was nu eenmaal aardig hyperactief en vond dat anderen dat ook maar moesten weten.
Chris krabbelde overeind uit het bed, waarbij hij geen moeite deed om het beddengoed op hun plaats te houden. Integendeel, tegen de tijd dat hij van Florians bed af sprong, lagen de kussens, dekens en lakens rond het hele bed verspreid. Chris deed alsof het heel normaal was en liep op Florian af. Met een bloedserieus gezicht sloeg hij een arm om zijn schouders en ging even met zijn vuist over Florians hoofd. 'Jongen, ik vind dat je helemaal gelijk hebt. Enige suggesties?'
|
|
|
Post by Krista - on Nov 30, 2008 23:40:39 GMT 2
Hij had eigenljik niet verwacht dat het kussen nog zjin weg terug zou vinden, niet nu Chris helemaal in zijn element leek te zijn op zijn bed, hét bed van Florian. Het voorwerp kwam tegen zijn hoofd aan, waardoor Florian een geschrokken kreet slaakte en het kussen van zich afgooide. "HIJ VALT ME AAN HIJ VALT ME AAN!" schreeuwde hij met een soort huilende ondertoon in zijn stem maar was meteen weer rustig toen Chris van zijn bed af sprong.
"Dat heb je mooi opgemaakt. Mijn bed. Mijn complimenten" zei hij met een goedkeurend knikje en grinnikte even. "maar ja, iets doen. Het moet wel echt woést interessant zijn, anders val ik in slaap". Hij grinnikte even vrolijk en dook ineen toen Chris hem met zijn vuist over zijn hoofd wreef. "Moet dat nú" zei hij met zeurende stem en lachtte even.
|
|