|
Post by melien on Nov 27, 2008 21:16:06 GMT 2
hoihoi mensjes Het mag dan nog geen eens halverwege het schooljaar zijn, maar toch ga ik jullie alvast inlichten. Zoals jullie al weten doe ik dit jaar eindexamen. Daarna wilde ik er sowieso een jaartje tussen uit, en nu is ook zeker wat ik dat jaar ga doen. Een poosje geleden had ik me ingeschreven bij een organisatie en vandaag kreeg ik het belletje dat het doorgaat zoals gepland. Dus in augustus 2009 vertrek ik vanaf schiphol naar Amerika om daar een jaar te blijven. De precieze details weet ik allemaal nog niet, maar als ik ze wel weet en je wilt ze weten: vraag het maar gewoon via msn ofzo. Dat ik een jaar weg ben betekent waarschijnlijk sowieso geen contact via msn, maar mailen kan natuurlijk altijd. Of ik dan nog tijd heb voor de forums, weet ik nog niet. Maar ik zal zeker wel zorgen dat ik om de zoveel tijd zeker even voorbij zal kijken. Als je me snel wilt bereiken in dat jaar zal een mail het handigst en goedkoopste zijn. xx
|
|
|
Post by admin. on Nov 27, 2008 21:27:12 GMT 2
oh, alvast veel plezier, melien! -jaloers- ik vroeg me al af wat dat in je msnnaam betekende ^^
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 28, 2008 11:16:19 GMT 2
Heey Melien! Ik heb je natuurlijk al veel plezier gewenst. En ik zal je zeker gaan missen Maar echt super veel plezier, en maak er zeker wat van! Ik mail je zeker I luff you(Gaat overdrijven) Kusjes, Jessica
|
|
|
Post by Madjic on Nov 28, 2008 20:52:58 GMT 2
*Is in shock* Maar, maar, maar, maar, maar... wat moet ik zonder jou Lien? en wat moet Roc zonder El? *begint te snotteren* Maar het is wel heel vet en ben ontzettend jaloers maar ook een beetje triest
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 1, 2008 17:55:14 GMT 2
Whooooo Melien, wat cool, een jaar naar Amerika!! =D *ook jaloers* XD Je moet inderdaad wel regelmatig hier terugkomen om ons te vertellen wat je allemaal beleeft!! *is nu al benieuwd* Wel heel erg jammer dat je dan weinig online kunt zijn, maar dat is natuurlijk logisch... Nou, alvast heel veel plezier hè!! XD
|
|
|
Post by Krista - on Dec 1, 2008 18:02:52 GMT 2
*kijkt boos voor zich uit en is jaloers* IK GA LEKKER NAAR MARROKO Neeeee vetcool, zoiets wil ik ook. Maarja, ik heb nog dit jaar en het volgende te gaan >< ze martelen me echt met zo lang op school zitten.... BOEHOEHOEHOHEOHEHOE hihi
|
|