|
Post by melien on Dec 3, 2008 16:54:01 GMT 2
"Maar de kou hoort er juist bij!" protesteerde Mara. Alhoewel ze maar al te goed wist dat het toch geen zin had. "Eerst lekker bevriezen buiten terwijl je lol hebt en daarna binnen lekker in een heet bad of onder de dekens kruipen voor het haardvuur met warme chocolademelk." ging ze vrolijk verder. Dat ze in herhaling viel wist ze zelf ook wel, maar dat boeide haar niet. "En dan heb je ook nog eens een extra excuus om tegen mensen aan te kruipen." voegde ze er nog als laatste aan toe. De sneeuwvlokken riepen bij haar de neiging op om gewoon te gaan staan dansen, maar ze stond veel liever zo dicht bij Thomas en bleef dus ook gewoon staan. "Daar hou ik je aan. Ruzie is niet leuk, vooral niet met jou." zei ze glimlachend. Ze keek hem vrolijk aan en was toch wel blij met het feit dat ze allebei wakker waren.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 8, 2008 9:06:23 GMT 2
"Ik sla liever dat bevries gedeelte over" zei thomas met een serieuze uitdrukking op zijn gezicht maar glimlachtte dan. 'In ieder geval" vervolgde hij en haalde diep adem "Ben ik het wel met je tweede argument eens". Om de woord bij de daad te voegen sloeg hij zijn armen weer wat meer om haar heen en glimlachtte even. Hij dacht even na over de ruzie met Tim en beet op zijn onderlip. 'Dat was raar.. die ruzie" zei hij uiteindelijk.
|
|
|
Post by melien on Dec 8, 2008 20:14:53 GMT 2
"Als jij het bevries gedeelte overslaat, dan mag je mij daarna lekker gaan opwarmen. Maar dan kun je wel op hele koude handen rekenen." zei Mara glimlachend. Hem zover kunnen krijgen dat hij het leuk ging vinden zou toch niet lukken, en zo was het ook wel leuk. In ieder geval betekende het dan dat er iemand was die lekker warm was als zij bevroren was door de kou. Niet dat het haar anders ergens van af zou houden. "Raar en niet leuk. Nog meer redenen nodig om het gewoon te vergeten en nooit meer te herhalen?" vroeg ze glimlachend. Wat haar betrof zou ze er hierna nooit meer over beginnen, tenzij er een goede reden voor was. Het gedoe moest gewoon over zijn en ook over blijven.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 10, 2008 23:57:09 GMT 2
Hij rilde al bij het idee. "Haha" zei hij lacherig "Als je maar niet met je koude handen over mijn rug gaat aaien. Ryanne deed dat ook altijd en-". Zijn stem stierf weg en even keek hij nogal ongelukkig voor zich uit. Het onderwerp Ryanne had hij, sinds ze naar Azkaban was gestuurd, heel zorgvuldig weten te vermijden. Hij snapte ook niet waarom het opeens in zijn hoofd was opgekomen. Hij besloot het onderwerp nu weer te vermijden. "Ik bedoel" vervolgde hij "het ziet er ook best mooi uit, zo wit overal, maar dat hele kou gedoe trekt me niet echt". Hij knikte toen het weer over Tim ging "Daar ben ik het er wel mee eens.. vergeten" gaf hij uiteindelijk toe. Dat was de makkelijkste weg. 'Ik weet eigenlijk neit of Tim het wel wilt vergeten"voegde hij er dan nog twijfelend aan toe.
|
|
|
Post by melien on Dec 15, 2008 18:36:07 GMT 2
Toen Ryanne's naam viel kwam haar de wind toch even wat kouder voor. Of het was om het feit dat het Ryanne was of om het feit dat Thomas nooit meer over had gesproken en ineens zo omsloeg wist ze niet. Misschien wel een beetje van allebei. "Nee hoor, je rug is niet de enige warme plek." zei ze met een vrolijke twinkeling in haar ogen. De gedachte aan Ryanne had ze maar meteen weer opzij geschoven. Ze had het meisje tenslotte nooit echt gekend en had er ook niet echt behoefte om over na te denken. "Ach, over Tim hoef je je geen zorgen te maken. Meneer is toch veel te verliefd en heeft een te groot ego om zich er echt iets van aan te trekken. En als hij het er niet mee eens is dan verandert hij binnen de kortste keren wel van gedachten." zei ze glimlachend tegen Thomas. Of het echt zo was wist ze niet, ze hoopte maar gewoon dat Tim naar haar zou luisteren.
|
|