|
Post by melien on Jun 11, 2007 9:19:02 GMT 2
Lief dagboek Zweinstein is geniaal. Ik wil hier nooit meer weg. Iedereen is hier zo ontzettend aardig. En Thomas.... om hem te beschrijven schieten de woorden te kort. In ieder geval komt het er toch denk ik wel 0op neer dat ik verliefd ben. Of beeld ik me dat alleen maar in? Je ne sais pas. Ja sorry, soms ben ik een beetje in een franse bui. Maar ik ga weer. -xxx-
|
|
|
Post by melien on Jun 13, 2007 16:59:31 GMT 2
lief dagboek ik heb een nieuw lievelingslied! Het zit ontzettend in mijn hoofd. Ik zal de tekst wel even opschrijven. Misschien helpt dat. Misschien ook niet. Naja, in ieder geval is het wel een lekker vrolijk liedje. Thomas is een schat. Maar af en toe doet hij toch een beetje raar. Misschien moet ik hem laten voor wat hij is. Hij draait van zelf wel weer bij. Hoop ik... -xxx-
|
|
|
Post by melien on Jul 8, 2007 22:26:56 GMT 2
Lief dagboek Vanavond is het gala! ik heb er zoooooooooooooooooooooo'n ongelofelijke zin in. Ik ga met Thomas!!!!! Ja, je hoort het goed. Ik heb het gedurft. Ik heb het gedurft om het te vragen!!! Ik ben happy. En die jurk uit de boomhut zit perfect. Ik ga gauw. Het begint zo. Ik wil niet te laat zijn. -xxx-
|
|
|
Post by melien on Sept 25, 2007 22:31:16 GMT 2
Lief dagboek, Het is al een hele poos geleden. Maar dat maakt niet uit. Het gala was geweldig. Tot het moment dat Thomas ineens weg was. Waar hij heen was wist ik op dat moment niet. MAar ik ben er op een gegeven moment wel achter gekomen. Hij was naar het verboden bos. Waarom? Omdat hij zich voor Voldemort verstopte. Ik weet ook niet precies wat er nou eigenlijk aan de hand was. MAar Chloe en ik hebben hem toen gevonden. Alleen konden we hem niet overhalen om mee te gaan. Uiteindelijk is hij vanzelf terug naar school gekomen. Waarom weet ik neit. Het boeit me ook niet. Het enige dat telt is dat hij er weer is. Ik ben echt superblij dat hij er weer is. Ik heb hem toen voor het eerst weer gezien op de jongens wc. Wat ik daar deed? Make-up bijwerken, haar goed doen en naar de wc gaan. Jammerende Jenny terroriseerde die dag alle meiden wc's en ik was niet de enige daar. Thomas was er dus ook. En ik was zo blij toen hij zei dat hij dit keer bleef dat ik hem een kus heb gegeven . Ik kan het nog steeds maar half geloven. Ik vraag me af wat me bezielde. Maar ja. Wat maakt het eigenlijk ook uit? Hij vond het niet erg, dacht ik. Maar ik ga slapen. -xxx-
|
|
|
Post by melien on Oct 28, 2007 12:53:21 GMT 2
Lief dagboek, Ik ging vanochtend met dit mooie weer wandelen op de zandpaden. Het was lekker rustig en de zon was heerlijk warm. Moet ik ect vaker doen. Het verbaasd me trouwens dat dat niet meer leerlingen deden vandaag. Maar goed, daar gaat het niet echt om. Tijdens het wandelen kwam ik Thomas ineens tegen, nouja, hij kwam eerder naar mij toe lopen. We hebben even gezellig gekletst en toen zei hij ineens dat... shit, Anderling zit te kijken... ik vertel je vanavond de rest wel . Moet nu weer even opletten bij gedaanteverwisseling... -xxx-
|
|
|
Post by melien on Oct 31, 2007 22:03:32 GMT 2
Lief dagboek, Sorry, maar ik kon echt niet verder vertellen. Wat ik wilde vertellen? Nou, simpel. Thomas zei dat hij me leuk vind en ik zei dat ik hem al de hele tijd leuk vond. Ongelofelijk dat ik me over zoiets de hele tijd druk heb gemaakt. Maar ik ben nu echt dolgelukkig. Wat voelt dat eigenlijk raar.... He takes my breath away, nooit gedacht dat ik dat zou kunnen zeggen, laat staan aan levende lijve beleven. *gaapt* Okeej, nu is het wel weer laat genoeg. Huiswerk kan de pot op en ik ga slapen. Slaap lekker!
-xxx- Mara
|
|