|
Post by Merel on Nov 30, 2008 22:51:07 GMT 2
Gecamofleert en verborgen zat Kélian ergens verstopt. Je kon hem niet zien als je niet wist dat hij er zat. En dan nog zou je heel erg goed moeten kijken. Kélian had een brede grijns op zijn gezicht. Hij had gewoon een geweldig idee, en Joey was de pineut ervan. Hij hoopte echter wel dat er meerdere mensen zouden komen, anders was het niet leuk.. En Joey zou behoorlijk voor gek staan.. Dus Kélian hoopte dat hij er een beetje tegen kon. In de hal stond iets wat onbewust Joey's aandacht zou trekken. Dat was een betovering waar Kélian tijden naar had moeten zoeken, maar goed. Als Joey dat aan zou raken, dan zouden al z'n kleren,dus ook ondergoed, in suikerspin veranderen, en niet veel later zou het zachtjes gaan miezeren.. En wat gebeurt er als suikerspin in aanraking komt met water???.....
|
|
|
Post by Krista - on Dec 1, 2008 10:18:56 GMT 2
Alsof ze een geest was, zo dook ze plotseling achter haar broer op en tikte hem op zijn schouder. "Wat doe je?" vroeg ze verbaasd terwijl ze naast haar broer op haar hurken ging zitten en hem onderzoekend aan keek. het was vast iets wat niet legaal was, want legaal was nou niet echt het favourite woord van Kelian. Laat staan van de drieling. "Ik heb vermoedens" voegde ze er met een vals lachje aan toe, "Maar voor wie en w at is het bestemd?".
Ze streek even over haar donkere haar en zakte uiteindelijk op haar billen op de grond,. Hurken was een manier van zitten die nou niet echt het prettigst was. "Ik hoop dat we Reena ook eens te grazen nemen" mompelde ze, meer tegen zichzelf "dat mens jaagt me de stuipen op het lijf. "Ik ben Reena en ik ben zooo geweldig!"" immiteerde ze de stem van haar nichtje "Gatverdamme"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 1, 2008 18:59:43 GMT 2
Sloffend bewoog hij zich door de gang. Het gesprek dat hij met zijn leraar zou moeten gaan hebben beviel hem niet. Iets over zijn gedrag... Wat viel daar nou op aan te merken? Hij was lief en deed actief mee in de les. Misschien iets te actief... betekende dat dat je een gesprek moest hebben in je vrije tijd? Dat kwam hoogstwaarschijnlijk neer op een preek en strafwerk. Dat terwijl hij eigenlijk bij Natasha zou kunnen zijn of een goeie stunt uithalen met Shirie. Ze hadden zich voorbereid op een leuke grap om uit te halen met die etters van Zwaderich. Tot hij aan het einde van de les door de leraar was aangesproken. Nu kon hij het dus vergeten.
Zijn gezicht stond vrij strak, wat nog niet veel voorstelde. Hij zag de meisjes niet eens die naar hem glimlachte, of de jongens die hem groette en hem riepen. Hij hoorde niks en wilde ook niks horen. Hij was nu gewoon even pissig en wilde met rust gelaten worden.Plotseling keek hij op. had hij iets gehoord of gezien? Hij wist het niet, maar zijn ogen zochten de ruimte af naar dat wat zijn aandacht had getrokken. Vreemd genoeg leek er niks te zijn. Hij haalde zijn schouders op en slaakte een zucht.
|
|