|
Post by \\ Jess' on Dec 7, 2008 21:49:03 GMT 2
[/b] Riep ze. Tatyanna deed haar hand voor Terees haar mond en trok haar mee verder naar de tafel van Ravenklauw. Teresia ging zitten, en Tatyanna ook na even kijken of ze Vincent zag. Teresia keek naar de tafel, ze had aardige trek gekregen, hoe ze het deed wist ze niet. Tatyana was utigekeken maar zag hem nog niet, een Green ook niet. Dat vond ze jammer, al was het niet een wereldramp. Ze keek even naar Terees. "Hmm" Teresia grinnikte en keek naar Tatyanna. "Doe nou maar rustig, hij komt wel hoor poepje van me" Ze pakte de wang van Tatyanna vast en liet hem al snel weer los. "Jaja" Tatyanna vond het eigenlijk wel jammer.[/ul]
|
|
|
Post by Ridje on Dec 7, 2008 22:25:00 GMT 2
"Laatste keer dat ik je meevraag. Hellemaal als je eerst je toverschaak aff wilt maken." klaagde Vincent terwijl hij door de gangen rende, hij hield Green bij haar arm en sleurde haar zowat mee. "Jajajaja." grinnikte het meisje en knipte in haar vingers en maakte daarmee haar haar van donkerrood, wat net niet de kleur rood was wat ze altijd had als ze kwaad was, naar zwart met rode plukken veranderen. "En stop nou eens met je haar. Er zijn genoeg mensen die zich irriteren aan je constante veranderingen." ging Vincent verder. Green rolde met haar ogen en maakte zich los uit Vincents greep en liep rustig met hem mee. "Ojee. Vinnie heeft een meisje en hij krijgt gelijk praatjes." giegelde Green en keek Vincent schuldig aan. Vincent bloosde en keek weg van haar. "Niet...waar..ik zeg gewoon waar het op staat." "Dat weet ik liefje. Maar ik trek me er niks van aan. Als ze niet kunnen leven met mijn haar kleuren zoals jij het altijd doet dan zijn ze het niet eens waardig op mee te praten." "Je klinkt als een Zwaddje. Auw" Met een pijnlijk gezicht wreef Vincent over zijn achterhoofd waar Green een klap op had gegeven. "Ik ben geen ZWADDJE!" zei Green pissig en schudde even haar haar terug naar de kleur die ze wou, gezien het rood was geworden omdat ze pissig was. Kort grinnikte Vin waarna hij de deur van de grote zaal doorliep en rond keek. Toen hij haar zag kwamen de vlinders meteen weer op en snel liep hij door richting de tafel, gevolgd door Green.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 7, 2008 22:38:19 GMT 2
[/b] Tatyanna gaf haar een por en keek boos naar haar. In haar ooghoek zag ze iets bekends, iets wat rood was. Maar toen ergens weer veranderde. Haar blik werd meteen getrokken, en daar zag ze Vincent en daarachter Green. Teresia wreef over haar arm en keek om toen ze Tatyanna haar blik zag. Ze keek om en zag Vincent en Green. Ze grijnsde, maar Tatyanna was in trance. Haar wangen werden rood terwijl ze haar hand wel opstak. Al zei ze niks. "Heey! Wat is er met jullie?" Teresia keek wat verbaasd. Terwijl Tatyanna haar blik nog steeds niet had afgewend. Teresia ging met haar hand voor de ogen van Tatyanna, waar ze van schrok. Ze schudde haar hoofd en keek nu weer normaal. "Hoi hoi!" Zei ze, wat vaagjes. Ze beet op haar lip, omdat ze evrder niks wist om te zeggen. "Kom zitten, het eten is er bíjná!" Teresia keek weer naar de tafel, terwijl Tatyanna nog steeds niet wegkeek.Pas toen ze een por kreeg keek ze naar Teresia. "Wat heb jij/" Vroeg ze aan Teresia, maar die keek raar naar haar. "Wat heb jíj?" Vroeg ze, Tatyanna werd hierdoor nog roder dan ze al was.[/ul]
|
|
|
Post by Ridje on Dec 9, 2008 14:56:03 GMT 2
Wat geiriteerd liep Green door terwijl Vincent heel even wachtte en naar Tatyanna keek. Green grijnsde naar Teresia en plofte naast haar neer. "Meneertje daar zei dat ik op een Zwaddje ging lijken." zei Green en knikte naar achter waar Vincent nog steeds naar Tatyanna keek, met een lichte blos op zijn wangen. Hij schudde zijn hoofd even en keek even naar de tafel van Griffoendor waar hij Sasha zag zitten die zoals altijd weer in gedachten verzonken was. Met een glimlach liep hij door en ging snel naast Tatyanna zitten en keek naar haar. "Sorry dat we een beetje laat zijn. Green moest nog haar potje toverschaak afmaken." grijnsde Vincent wat flauwtjes en keek haar aan. "Ja tuurlijk geef mij maar weer de schuld." mompelde Green. "Het is jouw schuld ook." grijnsde Vincent zonder zijn blik van Tatyanna af te wenden. Green grinnikte en keek naar Teresia. "Laat die 2 maar. Ze hebben het allebei te pakken. Als je snapt wat ik bedoel." fluisterde ze dan zacht en grijnsde naar Teresia waarna ze even naar de tafel keek. "Ik heb honger." zei ze dan en ging even met haar tong langs haar lippen. "Maar hoe gaat het nou met Teresia?" vroeg Green dan en keek afwachtend naar haar vriendin.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 13, 2008 15:09:31 GMT 2
[/b] Fluisterde ze naar Green en knipoogde naar haar. Toen Vin begon te praten keen Teresia naar hem. "Toverschaak is belangrijk, vooral als je er goed in bent!" Reageerde Teresia op Vincent. Tatyanna kreeg het al gauw warm toen Vin naast haar ging zitten. Ze zocht even naar zijn hand, waarna ze de hare erin legde. Ze beet kort op haar lip terwijl ze daarna even verder door de zaal keek. Teresia grinnikte om Green die wat in haar oor fluisterde. "Uhu, ik begrijp het hélemaal" Voegde ze er hardop aantoe. Tatyanna kneep eventjes in de hand van Vincent en keek in haar ooghoeken naar hem. Teresia dacht even na. "Ik denk wel goed, ik voel me prima.. En ben weer vrolijk. Ik denk dat dat wel goed is" Antwoorde ze op Green haar vraag. "Met Groentje ook?" Vroeg ze terwijl ze vragend keek. [/ul]
|
|
|
Post by Ridje on Dec 13, 2008 17:11:16 GMT 2
Green zuchte en veranderde haar haar weer, ditmaal van het zwart met rode plukjes naar blauw met zwarte plukjes wat zeer goed paste bij hun afdeling. Ze keek naar Teresia en knikte dan. "Ja maar ik gebruik die groen niet zo vaak. Als ik groen gebruik dan is het net geen Zwaddjes groen. Vincent komt op zo veel dingen waarvan wij niet snappen hoe hij er op komt. Hij is dan ook een Griffje." grinnikte Green en keek uitdagend naar Vincent. Vincent de meiden even en keek naar Tatyanna terwijl hij voelde hoe ze haar hand in de zijne plaatste. "Green is niet goed in Toverschaak. Ze verliest altijd." grijnsde Vincent dan terug naar Teresia. "Nou....tja...ehm.. ik kan nou eenmaal niet overal goed in zijn hoor." zei Green die eerst even van haar stuk was gebracht waarna ze haar tong uit stak. Vincent keek weer naar Tatyanna en kon het niet laten om wat dichter naar haar toe te schuiven. Green grijnsde toen ze Tatyanna en Vincent zag en keek dan naar Teresia en omhelsde haar kort. "Mooi zo. Terees moet vrolijk zijn. Anders ben ik ook niet vrolijk. Tenminste niet voor de volle 100%" grijnsde ze dan en liet haar weer los en keek haar aan. "Jawel. Alles goed. Alleen ik heb een gigantische honger." zei ze dan en richtte zich weer naar de tafel en wachtte gespanne af.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 19, 2008 14:23:35 GMT 2
[/b] Vroeg ze terwijl ze even in haar ooghoeken naar Vincent en Tatyanna keek. Ergens had ze jaloezie. Maar dat moest ze maar gauw wegstoppen. "Naja, maakt niet uit toch. Je kan niet overal goed in zijn!" Zei Tatyanna nu een keer. Teresia keek weer naar Green die weer begon te praten. Toen Green haar omhelsde grijnsde ze. "Andersom ook hoor! Maar ik ben ook blij dat alles met jouw goed gaat!" Teresia knikte hevig op het andere wat Green zei. "Hmm ik ook" Teresia keek naar de tafel. Tatyanna had zelf ook behoorlijk honger. Maar de honger werd weggeduwd door de vlinders in haar buik.[/ul]
|
|
|
Post by Ridje on Dec 21, 2008 20:46:02 GMT 2
Wat afwezig draaide Green een haarlok rond haar vinger terwijl ze stil naar haar bord bleef kijken. Toen ze merkte dat Teresia en Tatyanna haar beiden aankeken keek ze op en fronste haar wenkbrauwen. "Wat? Is de kleur fout gegaan?" vroeg ze dan verbaasd en pakte haar mes en keek naar haar weerspiegeling. Toen ze zag dat haar haar zat zoals ze had gewilt zuchte ze opgelucht. "Het is zeker geen donkergroen. Eerder donkerder groen of lichter groen dan die arrogante Zwaddjes hebben." zei Green dan en grijnsde. Toen Tatyanna zei dat ze inderdaad niet overal goed in kon zijn keek ze haar aan en grijnsde dan dankbaar. "Hoor je het Vinn! Zelfs je vriendin is het met mij eens." lachte ze dan en stak haar tong nogmaals uit naar Vincent voordat ze weer naar Teresia keek. Vincent bloosde om Greens woorden en keek dan naar Tatyanna en kon het niet laten naar haar te blijven kijken. Ze was dan ook zo mooi. "Met mij gaat het meestal wel goed. Ik red me wel. En zolang mijn vrienden zich ook goed voelen kan het met mij alleen maar goed gaan." zei Green en glimlachte naar Teresia. "Honger, honger Honger!!!!" riep ze dan en kierde dan vrolijk als een kat toen er eten verscheen. Vrolijk, druk en eindelijk tevreden over de enorme variatie eten die verscheen begon Green op te scheppen. Vincent keek ook tevreden naar het eten en pakte ook wat. "Wat wil je hebben?" vroeg hij dan aan Tatyanna en keek haar liefjes aan.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 26, 2008 12:52:36 GMT 2
[/b] Teresia kwam overeind, iets te enthausiast. Teresia neuriede nu zacht een liedje terwijl ze haar hoofd heen en weer bewoog. Tatyanna keek even raar bij het woord vriendin en grinnikte. "Vriendin?" Fluisterde ze zacht, hoorbaar, maar meer naar zichzelf. Het klonk wel goed, vriendin. Ze haalde tevreden adem terwijl ze zich nog iets tegen Vinn aandrukte. Tatyanna had een rood hoofd, maar dat maakte haar al niet meer uit. Het gevoel wat er was was veel beter dan haar rode gezicht. Teresia was alweer druk bezig met wat anders, zoals met haar mes en vork een drumsolo te spelen. Brutaal door het verhaal van Green heen. Toen Green begon te roepen schrok Teresia terwijl ze nu met haar meedeed. Ze deed het mes en vork tegelijkertijd op tafel. Ze keek meteen naar de tafel, met veels te veel eten. Ze begon wat gierig veel op te scheppen en begon te eten. Tatyanna had niet zo'n trek, het gevoel in haar maag maakte haar niet hongerig. Maar toen Vincent vroeg wat ze wou hebben keek ze even naar het eten. "Hmm, kippenpootjes zijn lekker" Zei ze vrolijk terwijl ze ook iets naar voren kwam en wat aardappels op haar bord schepte.[/ul]
|
|