|
Post by melien on Dec 14, 2008 16:26:57 GMT 2
"Ja jij wel. Er zijn niet echt veel die die luxe hebben Green." zei Rose lachend. In eerste instantie had ze de handdoek die ze nog vast had naar Green willen gooien, maar uiteindelijk gooide ze het gewoon op het bankje. Twee vrije handen gingen wat makkelijker bij het omkleden. "Maar dan snap ik alsnog niet waarom mensen er zo veel geld aan uit geven. Eigenlijk is het gewone complete tijdverspilling, alhoewel het af en toe toch wel prettig is." ging ze rustig verder. Verbaasd keek ze naar Green toen deze ineens zo dichtbij was. "Als ik een tutje ga worden mag je me slaan want ik heb er echt geen zin in om zo te worden. Het is al erg genoeg dat er zoveel mensen rond lopen die zo zijn." Toen Green weer wat ruimte creeerde ging Rose verder met waar ze gebleven was. "Je weet het nooit. Hij blijft wel een jongen en zo onvoorspelbaar als wat. Ik weet het voor de rest ook niet." zei ze glimlachend toen ze eindelijk haar bikini aan had. "Wat? Nog geen jongen?" vroeg ze met lichte verbazing in haar stem. "Kom op zeg. Er zullen vast wel genoeg jongens zijn die op je zitten te wachten. Misschien zijn ze gewoon te bang om naar je toe te komen."
|
|
|
Post by Ridje on Dec 16, 2008 23:21:25 GMT 2
"En dat is maar goed ook. Teveel met die luxe en dan zou het geen luxe meer zijn." zei Green en ze dacht even na maar knikte dan en grijnsde. Met enige handigheid knoopte ze de handoek om toen ze haar bikini aan had en zorgde dat de witte doek net een jurk was. Tevreden keek ze naar het resultaat en wachte dan op Rose met haar armen over elkaar heen, ze gaapte eens waarna ze Rose weer aan keek. "Mensen moeten toch ergens geld aan uitgeven. En gezien ikhet daar hellemaal mee eens ben trakteer ik vandaag." zei ze dan en knipoogde eens waarna ze zich omdraaide om naar de massage te vertrekken. "Dat zal ik onthouden, hoewel ik niet hard zal slaan." lachte ze dan. "Je vriendje daarintegen." zei grijnsde vals en keek haar vriendin weer aan, "die zal ik wel hard slaan als hij jou ooit laat vallen of iets aan zal doen. Hoewel ik zeker weet dat hij dat niet zal doen. Ik heb hem gister gezien. En eerlijk gezegd heb ik hem even geobserveerd. En er is geen jongen die onvoorspelbaarder is dan hij. Maar 1 ding weet ik wel. En dat is dat hij veel om je geeft." zei Green dan. Op Rose' opmerking over dat zij nog geen jongen had wou ze eerst niet ingaan maar dan zuchtte ze eens. "Ik denk niet dat zoiets voor mij is weg gelegd Rose." ze klonk even zacht en een beetje onzeker, iets wat totaal niet bij Green paste, wat Rose zeer zeker door moest hebben. "Maar ik heb er ook hellemaal geen tijd voor. Al die onzin met jongens." zei ze dan opgewekt, eigenlijk een beetje Te opgewekt zelfs voor Greens doen, waarna ze door de deur verdween naar de massage.
|
|
|
Post by melien on Jan 4, 2009 16:46:12 GMT 2
"Daar heb je gelijk in, maar juist doordat sommigen het wel hebben en anderen niet ontstaat er jaloezie. Maar goed, geen enkele tovenaar zou eigenlijk mogen zeuren over zoiets." zei Rose lachend. Ze merkte dat Green stukken sneller was dan zij op dat moment en een vaag voor gevoel zorgde ervoor dat ze maar een keertje ging opschieten. Voordat de woorden dat Green wilde trakteren echt tot haar door gedrongen waren was Green alweer verder aan het praten. Eerst wilde ze er alsnog tegen in gaan, maar ze bedacht zich. Discussies konden wel wachten. "Cameron is echt wel één van de laatsten die je als vijand zou willen, dus je mag hem gewoon heel laten hoor." zei ze lacherig. "Maar ja, we zullen wel zien. Hoewel ik je maar al te graag geloof wat hem aangaat." zei ze terwijl ze eindelijk haar handdoek oppakte en achter Green aanliep. Op dat moment herinnerde ze zich echter iets wat Green een tijd geleden had gezegt. "Zolang het op dit aan komt dan." voegde ze er op een licht plagende toon nog aan toe. Verbaasd keek ze echter naar haar vriendin toen deze even wat onzeker klonk. Voordat ze er echter op kon reageren was Green de deur al uit. Vlug liep ze achter haar aan om haar in te halen. Zodra ze weer gewoon naast Green liep keek ze toch een beetje bezorgd naar haar. "Hoe bedoel je niet voor jou weg gelegd?" vroeg ze alsnog.
|
|
|
Post by Ridje on Jan 10, 2009 17:34:31 GMT 2
"Zolang het bij je geboorte blijft komen. En niet over een paar jaar in de winkel te koop is, vind ik het best. Ik wil nog wel een beetje speciaal blijven." grijnsde Green en keek even om naar Rose. Toen ze door was gelopen en keek naar de plekken waar ze op moest gaan liggen voor de massage dacht ze even na. "Laten we het maar even over leuke dingen gaan hebben in plaats van jongens. Heb ik nu even geen zin meer in." mompelde ze dan toen Rose weer bij haar stond. Met een zuchte keek ze even naar Rose en glimlachte dan wat flauwtjes. "Niks." mompelde ze dan waarna ze ging liggen en wachtte tot de massage begon. "Het is gewoon dat ik nog niet eens ben gevraagd voor het bal dat er al weer aan zit te komen." zei ze dan. "Ik ga me tegenwoordig denk alleen nog maar met sport bezig houden. Dat is gezonder en je hoeft minder op te leten of je gekwetst wordt of niet." zuchte ze dan waarna ze haar hoofd op haar armen legde en haar ogen sloot.
|
|
|
Post by melien on Jan 17, 2009 16:49:57 GMT 2
"Jij zult toch altijd speciaal blijven. Daar heb je niet iets voor nodig zoals het feit dat je je uiterlijk kunt veranderen wanneer je maar wilt." zei Rose lachend. Het lachen veranderde er echter helemaal niets aan dat ze het echt meende. Even rekte ze zich uit. Stiekem betrapte ze zichzelf er toch op dat ze hoopte dat het leuke jongens zouden zijn die hun gingen masseren. Vlug schudde ze even haar hoofd. Daar wilde ze niet aan denken. Of misschien ook weer wel, maar zolang ze niet kon kiezen was het altijd het eerste. Dat Green haar uit haar gedachten 'dilemma' haalde, kwam maar al te goed van pas. Terwijl ze toch wel iets van plaats nam op het massagebed onderdrukte ze een gaap. Ze moest uit gaan kijken als ze zometeen niet tijdens de massage in slaap wilde vallen. Misschien was wat meer slapen een goed idee. "Wat maakt het nou uit dat je nog niet gevraagd bent? Er zullen zat mensen zijn die er zonder date heen gaan. Ik ga ook niet met Cam, ik ga met Lily. Veel meliger en daarbij krijg je minder gezeur naar je hoofd dat je moet opschieten en niet zo traag moet doen." zei ze terwijl ze toch maar wel op haar buik ging liggen. Ze lag zo dat ze de deur wel kon zien en ergens was dat een wel heel welkom uitzicht toen de twee masseurs binnen kwamen.
|
|